Even een wizzkid vraag ;-) Waarom kan ik dit formaat niet afspelen?
Vergeef het me als het dit niet is: Maar je moet het bestandje wel unzippen heh
Rechts klikken, 7z/winzip/winrar menu, unzip to slufter movies/, en voila!
Ja, Snackesteijn

Op de M stand heb je volledige controle over de sluitertijd en diafragma, net als bij still opnames.
Magic Lantern maakt filmen makkelijker met allerlei tools zoals scherpte checker realtime tijdens filmen, meer fps rates, formaten, meer ISO tussenstappen o.a.
Check als je zo bij me bent ff die viewfinder, echt een must have.
Met de nieuwe ML kan je de ISO tot op stappen van 5 aanpassen, die moet (liefst) op 50, 80, 100 of 160 zitten (dat wist je al maar vd andere lezers;)
De sluitertijd móet 2x de framerate zijn, tbv de '180-degree shutter' regel: In klassieke filmcamera's draait een half schijfje rond om de film te belichten. Het open deel belicht de film en het donkere deel verbergt het licht als de film overgaat tussen 2 frame's.
http://media.tumblr.com/tumblr_lt46wn8r1m1r1bnuz.gifHierdoor ontstaat een bepaalde motion blur die we gewend zijn als 'film' look. Met langere belichting ziet het er wazig uit en met kortere belichting lijkt het handicam/robot beeld. Tenzij je weet dat je voor een slomo filmt, dan moet het weer korter omdat de blur hetzelfde blijft als je de video vertraagt

Dus alleen aperture blijft over om mee te belichten.. En die wil je vaak graag tussen 2.0 en 4.0 houden voor het mooie DOF.. Vandaar dat iedereen matteboxes met filters op zijn cam plakt!
En, je kan op je 7d kiezen voor NTSC of PAL, meestal staat ie op PAL, en bij NTSC heb je wel 29,94 en 59,97 fps en bij PAL niet.. ML verandert daar helaas niks aan..
Nu ff de rest bekijken

Je framerate is 25fps maar de sluitertijd was geen 1/50ste zo te zien