KiteHigh bovenfoto contest.. Win een HOODY!

~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
September 15, 2004, 19:38:39
edit2Rapporteer  
KiteHigh bovenfoto contest..

Na de opzet van Sjoerd hieronder een begeleidende tekst met wat gedetailleerde info.

We willen graag iets moois maken van de bovenkant zoals hij nu online is op de index. Het dient aan de rechterkant rond de advertentiebanners te gaan. Je kunt dus iets maken dat tot aan het blauwe deel onder de nkkiteboard button.

Zo te zien zijn er echt al een aantal mensen aan het knutselen. Erg gaaf! Laten we er dan een contest van maken met een KiteHigh hoody als prijs voor de winnaar.

Tot 20 september kunnen jullie opzetjes en definitieve creaties sturen naar info <at>  kitehigh.nl. Deze zullen hierna online worden gezet en er kan op gestemd worden op de beste 8 ontwerpen. Per forumlid en ip één stem natuurlijk.

Aandachtspunten..

1.
Omdat de advertentiebanners vrij druk met flash kunnen zijn zal de header rustig moeten zijn. Flash kan dus, maar moet de aandacht niet aflijden van de rest van de site. Een bovenanimatie die tegen een agressieve bannen inwerkt zal niet mooi staan.

2.
Er mogen geen merknamen zichtbaar zijn in de afbeelding.

3.
De breedte van de bovenfoto is 778 px excl. de 3 px randen(links/rechts/boven). De hoogte is 60 px. Let op aan de rechterkant zal de foto door moeten lopen om de bannerruimte heen tot aan het blauwe vak. Zie tekening hieronder.

Wees vrij om naar fotomateriaal te vragen, extra info te vragen en naar eigen inzicht een mooi ontwerp te maken. Tof! We zijn zeer benieuwd natuurlijk.

Hoi,
Arjan

Voor het KiteHigh logo, klik hier..



[verwijderd door de admin]
Frits

Berichten: 726
Antwoord #1 September 15, 2004, 20:21:41
edit2Rapporteer  
_______________________________________ __________________
|                                        778                                                      |
|60                                                                                                 _______________________________________ _____                  113|
                                                                              |                     |
                                                                              |____236_____|
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #2 September 15, 2004, 20:58:25
edit2Rapporteer  
oke, ik kom ongeveer met 2 hoofd ontwerpen... voor de 20tigste hoop ik ;D
Mick
Gast
Antwoord #3 September 15, 2004, 22:01:43
edit2Rapporteer  
Ik heb net een flash movie in elkaar gebouwt........ Even finetunen en dan stuur ik hem op.

Check hem op:

http://www.kitesurfingnet.tk

Greetz

(Stickers zijn ook welkom) Wink
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #4 September 16, 2004, 11:40:55
edit2Rapporteer  
Ik heb net een flash movie in elkaar gebouwt........ Even finetunen en dan stuur ik hem op.

Check hem op:

http://members.home.nl/m.de.meij/

Greetz


Ziet er leuk uit Mick!!
Goed gedaan!
 ;D
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #5 September 16, 2004, 13:55:07
edit2Rapporteer  
leuk gedaan... ik ben bezig met iets dat erop lijkt Grin:D

Dees heb ik vanochtend gemaakt... leek me wel een leuk IDtje
ff ergens uploaden... hijs te groot voor hier
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #6 September 16, 2004, 17:27:06
edit2Rapporteer  
leuk gedaan... ik ben bezig met iets dat erop lijkt Grin:D

Dees heb ik vanochtend gemaakt... leek me wel een leuk IDtje
ff ergens uploaden... hijs te groot voor hier

Als ie te groot is om hier in dit forum te posten lijkt het me niet echt een goed idee om 'm boven aan de site te plakken  :-X
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #7 September 16, 2004, 19:50:32
edit2Rapporteer  
ik heb geen id hoe je dat voor mekaar krijgt met die maten!
ik gebruik photoshop..  Grin
jaja.. i'm gonna give it a try
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #8 September 16, 2004, 20:13:41
edit2Rapporteer  
Hey bedankt voor al de info, ik zal proberen om tijd te vinden om iets moois te maken... ik zie dat er nu ook een gif beschikbaar is, top!

Citaat
Je kunt dus iets maken dat tot aan het blauwe deel onder de nkkiteboard button.

De huidige header veranderd dus en krijgt een nieuwe vorm als ik 't goed begrijp... ja toch? Smiley Grin

Ciao!
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #9 September 16, 2004, 20:50:04
edit2Rapporteer  
ik heb er ook 1 ingestuurd :Smiley
Frits

Berichten: 726
Antwoord #10 September 16, 2004, 20:51:47
edit2Rapporteer  
laat zien!:)
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #11 September 16, 2004, 20:52:20
edit2Rapporteer  
GiF is nie goed voor header... flash is beter... sneller
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #12 September 16, 2004, 22:11:13
edit2Rapporteer  


 niet stelen!! ;D
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #13 September 16, 2004, 22:34:43
edit2Rapporteer  
best netjes wendy... maarre de maten? je moet aan de rechterkant een uitsteeksel hebben
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #14 September 16, 2004, 22:41:02
edit2Rapporteer  
ja... dat snap ik n ie ;D
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #15 September 16, 2004, 22:41:27
edit2Rapporteer  
Ik heb net een flash movie in elkaar gebouwt........ Even finetunen en dan stuur ik hem op.

Check hem op:

http://www.kitesurfingnet.tk

Greetz

(Stickers zijn ook welkom) Wink


alstjeblieft een andere kite ;D
Jbjoepie

Berichten: 55
Antwoord #16 September 17, 2004, 07:49:26
edit2Rapporteer  
Effe op de site van JBKITESURFING kijken

Hele mooie bovenkant

trouwens de hele site is top
Mick
Gast
Antwoord #17 September 17, 2004, 08:31:12
edit2Rapporteer  
Ik heb net een flash movie in elkaar gebouwt........ Even finetunen en dan stuur ik hem op.

Check hem op:

https://www.kitesurfingnet.tk

Greetz

(Stickers zijn ook welkom) Wink


alstjeblieft een andere kite ;D


Mag ook.... Wink Heb nog een 14 nodig..... Wink
Mick
Gast
Antwoord #18 September 17, 2004, 08:45:42
edit2Rapporteer  
En nog 1  ;D

[verwijderd door de admin]
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #19 September 17, 2004, 10:50:35
edit2Rapporteer  
GiF is nie goed voor header... flash is beter... sneller

Ben ik niet met je eens aangezien flash en gif totaal van elkaar verschillen... De één heeft een heel ander doel dan de ander... beetje slechte vergelijking als je 't mij vraagt Wink

Groet Smiley
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #20 September 17, 2004, 13:19:10
edit2Rapporteer  
tgaat hier over een header, gif heeft ook zo voordelen idd, bv dat ie een alpha kanaal heeft (transparandheid) en dat hebben dingen als bmp weer niet, maar voor header is flash simpelweg de beste keuze...

het laat 1 keer wat ervoor zorgt dat je niet bij elke refresh opnieuw hoeft te laden (gif moet dit wel). en persoonlijk vind ik flash gewoon stukke beter om te maken dan een GIF
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #21 September 17, 2004, 13:20:30
edit2Rapporteer  
Citaat
Als ie te groot is om hier in dit forum te posten lijkt het me niet echt een goed idee om 'm boven aan de site te plakken  :-X

als die klaar is maak ik hem op de gewenste grootte...
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #22 September 17, 2004, 17:42:06
edit2Rapporteer  
Flash is meestal wel langzamer hoor, dan draait het ook minder goed op langzame pc's. Als header zou ik altijd jpg of gif nemen.

Andy
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #23 September 17, 2004, 18:53:46
edit2Rapporteer  
Citaat
maar voor header is flash simpelweg de beste keuze...

het laat 1 keer wat ervoor zorgt dat je niet bij elke refresh opnieuw hoeft te laden (gif moet dit wel). en persoonlijk vind ik flash gewoon stukke beter om te maken dan een GIF

Voor een geanimeerde header met veel beweging en veel kleur is flash een goede keuze... zo zou ik 't eerder willen stellen.

Verder wil ik je erop wijzen dat zowel gif, jpeg, flash, png enzovoorts allemaal in je cache komen te staan en dus niet elke keer weer hoeven worden geladen... Wink Smiley

Ciao!
-_Wouter87_-

Berichten: 398
Antwoord #24 September 17, 2004, 19:05:53
edit2Rapporteer  
@andy, flash kan soms idd langszaam worden licht eraan wat je allemaal derin verwerkt
@shifty je heb helemaal gelijk Grin:D
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.