Jurrien

|
waar zevenhuisen prezies?? Leek - Zevenhuizen Bunschoten - Zevenhuizen of Alkemade - Zevenhuizen?? ik woon in aduard halfuurtje van leek 
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Zevenhuizen in zuid holland. Bij die surfshop. Owja het is trouwens een fietskar zo'n hele grote bak
jeroen
|
|
|
mark@
Gast
|
waar is die plas dan ik woon zelf in Poortugaal. Ik kom ook wel eens in Zevenhuizen.
Groeten Mark
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Umh bij de alberthein. Zit tegen de zevenhuise plas aan. Laat maar weten wanneer je daar heen gaat.
Jeroen
|
|
|
mark@
Gast
|
Ken je het op dit plaatje aanwijzen dan ken ik het misschien wel vinden maar ik moet nog kijken of ik ga of niet. Of is het hier niet in de buurt?
groeten Mark
[verwijderd door de admin]
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Nee sorry kan niet vinden. Volgens mij staat die ook niet op de kaart. Er word daar zand uit gegraven en is in midden iets van 15meter diep. Weet je waar eurufun zit. Het zit bij die huizen die gebouwd worden. daar zit het. Als je mischien msn hebt is mischien makklijker om uit leggen voeg me anders maar toe.
jeroen
|
|
|
Arthur
Gast
|
Lijkt me wel een x lachen daar 
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Je kan er goed varen er komen als wind altijd wel wat ktiesurfers. Als je msn hebt en wilt eeens hene gaan voeg me dan gerust toe f mailen kan ook.
jeroen
|
|
|
adrenalin

|
Ik kom zelf uit de buurt, en ik ben al eens wezen kijken of het daar mogelijk is maar ik twijfelde een beetje.
Het is vrij diep dus niet echt een beginnerspot begrijp ik?
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Nee er is daar ook een ongeluk gebeurd met een kitesurfer. Was de eerste keer dat i ging kitesurfen met een dikke wind 6 en een 8.8 m2 kite. Is op de kant gevallen gebrokken ribben en zijn kite lag bij de nieuwe huizen die gebouwd worden. Ik kan zelf ook pas een tijdje varen als er niet zo veel wind kan ej daar best wel leren. Kan je mischien nog wel wat tips geven.
jeroen
|
|
|
teammohawk
Gast
|
is het niet vet vlagerig daar??
|
|
|
kiteboy
Gast
|
valt wel mee vind ik.
jeroen
|
|
|
vin2481
Geen avatar
|
Met windrichtingen; N, NW, Z en ZW is er daar te varen. Hiervan is het met N het minst vlagerig. Andere windrichtingen is het vlagerig.
De eerste 25 meter kun je staan daarna wordt het meteen diep. Voor beginners is het dus niet super, rij dan liever een door naar het Autostrand! Als er weer een ongeluk gebeurt is het daar ook over met het kiten!
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Is er morgen iemand (donderdag) in zevenhuizen die gaat kitesurfen??
jeroen
|
|
|
wekker

|
ja lache man ik zag al foto's op de website van eurofun dat ze daar kiten.  Morgen(vrijdag) west hoe is het dan daar? Vlagerig zeker? Gaan er nog mensen dan? Dan wil ik daar ook wel eens proberen.
|
|
|
neliss
Gast
|
Staan die masten met stroomkabels een beetje ver van het water??? (is een beetje moeilijk te zien)..
|
|
|
adrenalin

|
Als er vanavond wind is kom even kjiken, misschien neem ik me zooi ook mee ... (maar het waait niet ...)
|
|
|
Naish........what else???

|
De gasten van Eurofun zijn er regelmatig te vinden, loop ff binnen en vraag waar het het beste gaat!
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik ben er vrijdag waarscheinlijk als er wind. En die stroom kabels zijn ver weg. Als je gaat kitesurfen moet je je kite bij die alberhein oplaten daar zit iedereen. Hopelijk tot vrijdag.
Gr jeroen
|
|
|
adrenalin

|
Ben nog even wezen kijken rond een uur of 20:00. Op zich geen verkeerde plek denk ik, als je al kunt kiten dan(lees: ook upwind kunt varen)., je kunt er namelijk niet lopen
Niet echt een beginnersspotje dus...
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
hmm nee niet echt een beginnersspot helaas, ik zal dus eerst nog naar autostrand moeten gaan voordat ik hier kan varen (wat super relaxed voor mij is, aangezien ik er een half uur fietsen vandaagn woon)..
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Laat maar keer weten of je op autostrand bent ik ben dara ook super vaak. Kan ik je info geven enzo over zevenhuizen.
Kiteboy
|
|
|
JCS

|
Ow vet,
Dit is net wat ik eigenlijk zocht. Kitesurfen kan ik nog niet zo heel goed maar ben hard aan het oefenen. Als ik het een beetje kan kom ik zeker even kijken hoe het hier in Zevenhuizen is. Ik woon zelf in Moordrecht, dat is iets van 20 minuten met de auto naar Zevenhuizen zag ik op de routeplanner. Als hoogtelopen beter gaat kom ik zeker een keer kijken hier in de toekomst.
Greetz,
Jasper
|
|
|
kiter.raphael

Logs: 0 | 38 uur
|
het is zevenhuizen zuid holland eigenlijk is het rotterdam nesselanden ze hebben die plas gegraven om nesselande op te hogen(spuiten) ben daar vorig jaar ook geweest toen het nog rustig was maar nu ga ik niet meer. en ze hebben een ballen lijn aangelegt voor de zwemmers heel irritant voor beginners. maar stond er in een ander topic vorige week niet dat je daar niet meer mag kiten ivm die hoogspannings kabels.? en ivm recreatie aan die kant van de plas,dat is bij die tijdelijke albert hein. nou sucses er mee.
afz kiter raphael
|
|
|