Afstelling Torch

ViPeR NL
Gast
September 14, 2005, 19:54:28
edit2Rapporteer  
Vandaag weer ff met mn torch10 gevlogen, alleen die standaard afstelling suckt toch wel.
Hij wil niet goed in de hoek blijven hangen, steeds valt hij daar uit de wind. En ook vaak als je gewoon vliegt valt hij uit de wind zeg maar.
Er was vandaag genoeg wind maar toch doet hij dit. Zal ook wel beetje door de vlagen komen, maar de standaard afstelling is volgens mij na lange na niet perfect.
Wie kan me helpen?
naish rider
Gast
Antwoord #1 September 14, 2005, 20:31:59
edit2Rapporteer  
ik heb de stuurlijnen en de depower lijnen aan de binnenste bevestiggingspunten aan de kite zitten bij mijn torch 8.
verder heb ik de stuurlijnen aan het 2e knoopje bevestigd bij de bar maar dat is ook standaard afstelling zo.
verder vliegt ie bij mij zo perfect
ViPeR NL
Gast
Antwoord #2 September 15, 2005, 11:03:14
edit2Rapporteer  
ik heb de stuurlijnen en de depower lijnen aan de binnenste bevestiggingspunten aan de kite zitten bij mijn torch 8.
verder heb ik de stuurlijnen aan het 2e knoopje bevestigd bij de bar maar dat is ook standaard afstelling zo.
verder vliegt ie bij mij zo perfect

Dit is toch geen andere afstelling dan wat hij standaard is ?
Torch12en16
Gast
Antwoord #3 September 15, 2005, 12:43:04
edit2Rapporteer  
Probeer de stuurlijnen ff wat strakker te zetten. Ik heb bij de torch 12 en 16 de stuurlijnen op z'n strakst staan en ze vliegen perfect!! (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.