Wimpie
Gast
|
Misschien willen ze bij Snowworld een keer de ventilator aan zetten?!
|
|
|
Geronimo79

|
en 3m lijnen.. anders past et nie
|
|
|
|
Gj

|
dat lijkt me wel heel gaaf weer ijskiten super!
|
|
|
Bram Wilbrink

|
Joooooohooooo,
Watvoor droogpak hebben jullie en wat kost ie?>
hooohooohooooooo
|
|
|
Krizze

|
Mystic Force, 299 euries 
|
|
|
Walt0r

|
hmmm met snowboard op ijs..... hoe zou dat gaan....
|
|
|
skyhigh as a

|
da wordt niks opt ijs met een snowboard, tenzij je er schaatsen onder zet. alst sneeuwt snowkaitn als kan ijskaitn en zowizoow KAITN!!!!!!! mystic force echt toppakkie idd, lekker waaaaaarm 
|
|
|
|
piede

|
als ik de knmi mag geloven komt er ook enkele cm sneeuw aan. Zal mn snowboard even prepareren. Weet iemand nog een leuke plek om even los te gaan in de snij??
|
|
|
skyhigh as a

|
heb het al meerdere keren gezegt!!! ZWEEFVLIEGVELD VEENDAM. kort gras en met deze wind 2 km lang rakken! moet je me effe bellen als je der bent, want ik wil ook wel eeum 
|
|
|
skyhigh as a

|
begint lekker te waaie nu en zag net de 1e zeer kleine vlokkies! heb anders ook wel zin om te kaitn op zuidjemeer, of met landboardje opt veld 
|
|
|
skyhigh as a

|
eeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!
wordt helemaal lijp vant uitzicht hiero!! Wind Water IJs en stuk hard veld daarachter!!!
dr mot wa gebeurn!!!
|
|
|
piede

|
Relaxed Rico.... er moet nog even wat meer vallen. Om vier uur begint het weer te sneeuwen en dan de hele nacht ff door asl het mee zit. Morgenmiddag even naar die Airporte?? Als er genoeg snij licht iig, anders missch ff landboarden.
|
|
|
skyhigh as a

|
hmm morgen werken, kga anders vanavond wel eeum met licht op de hazzes en morgen avond of nait Krizze!! magk je "dure" skies wel eeum leen gheheh
|
|
|
wittie

|
Niet doen Krizze!!!!  Rico is levens gevaarlijk op skies.  (ja,ja, zonder ook ja) 
|
|
|
skyhigh as a

|
stil houwn vent!!  kom ook maar eeum langs vanaaf alst nog wel goorgaat mit snij  kan verdammo mien petzl lampie nie vinden!!!  heb noodplan, dan moete we een rijtje auto's neerzette gheheh
|
|
|
|
Krizze

|
Jij maak t alles KAPOT, incl. polsen, dussssssssss dacht et nieeeee  ghehhehe
|
|
|
skyhigh as a

|
sjap!!!!
kga wel opt ouwe kiteboard van Wittie, gaat ook wel werken denk ik..
is in ieder geval wel sneeuw nu!! yihaaa
nu nog wachten tot morgen 17.oo verdamme
|
|
|
Gj

|
Dikke sneeuw vanmiddag nog actie?
|
|
|
Rofl

|
Ik ben wel in voor beetje actie vandaag haha
|
|
|
jaapd

|
ja! sneeuw zat!
Waar is dat zweefvliegveld? Of weet iemand een betere plek?
Vanmiddag ben ik vrij, ik moet nog wel even handschoenen kopen, echt koude handen na een stukje fietsen net.
|
|
|
|