crossbow powerlock

haatwinter

Berichten: 74
September 30, 2005, 11:34:16
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand al foto's of andere info over het powerlock systeem dat binnenkort te koop moet zijn voor gebruik op de crossbow. Alleen serieuse reacties a.u.b gezeik over de crossbow hebben we al genoeg gelezen...
Mzzzzzzzl
Sky®ideR

Berichten: 243
Antwoord #1 September 30, 2005, 16:34:44
edit2Rapporteer  
Hahaha ben je het ook zat dat gezeik over de Crossbow Grin maar hoe bevalt hij, bij mij echt top ik heb nu alleen nog een 12 denk wel dat er nog een kleintje bij komt voor de echt harde wind dagen Smiley

Ik moet helaas zeggen dat ik nog niks over de powerlock heb  gezien of gehoord, maar heb je het echt nodig dan...??? afgelopen weekend zo'n 4uur heerlijk gebeult maar niet echt last van de armen, ook al had ik veel uitgehaakt gevaren.

Maar kan mij voorstellen dat er mensen zijn die het niet gewend zijn of het fijner vinden om ff leker met losse handjes te varen.

Mss zie ik je wel weer een keer op Horst, morgen niet dan zit ik denk ik in Workum of Mirns.

Grtz
haatwinter

Berichten: 74
Antwoord #2 Oktober 01, 2005, 09:45:08
edit2Rapporteer  
He hallo
Hij bevalt mij echt waanzinnig. Echt een super kite gewoon. Ik begin hem steeds beter door te krijgen en de hoogte en hangtime die je dan krijgt in sprongen...belachelijk gewoon...echt helemaal te gek. Ik zou een powerlock wel fijn vinden voor de dagen met wat minder wind want dan is de bardruk een beetje hoog, maar niet vervelend. Het zou alleen extra luxe zijn. Ik ga waarschijnlijk naar horst dus hopelijk waait het ook haha...
Mzzl en cu on the water
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #3 Oktober 03, 2005, 20:51:23
edit2Rapporteer  
Ik heb er een héél topic aan gewijd op HangLos, heb zelf een 12 en een 9, voor mij zijn ze perfect, ik zie de powerlock alleen niet zo zitten omdat je altijd kans houd dat je ook eens inhaakt wanneer het net eens niet moet en alle safety die de CB biedt is dan ook ineens bekeken of je moet je chickenloopsafety opengooien maar dan is kite weg en wie weet wie de kite dan tegenkomt?
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #4 Oktober 03, 2005, 20:55:08
edit2Rapporteer  
Brutus, er zijn kiters die niet meer zonder powerlock willen, crossbow of north kite, de powerlock MOET erop. ThumpsUp.  Je kunt gewoon meer uit je kite halen.

Het haakje wat al op de bar zit is dezelfde als op de recon kites. Het locken en unlocken kost totaal geen moeite.
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #5 Oktober 04, 2005, 12:48:09
edit2Rapporteer  
Cabrinha gesproken en is nog niet bekent wanneer het leverbaar wordt....
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #6 Oktober 04, 2005, 13:48:30
edit2Rapporteer  
Ik wou eerst ook powerlock erop, maar nu hoeft het van mij niet meer. Vind ze zo prima varen. Vind het wel jammer dat ze zo'n waardeloze ventiel op de LE hebben gedaan, die werkt dus niet goed bij mij. De LE loopt nu redelijk snel leeg.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #7 Oktober 04, 2005, 15:13:43
edit2Rapporteer  
stukje strakker aandraaien.

kijk ook even in het ventiel, zit een rubber schijfje waar zand achter zit. Ik snap niet hoe maar dat kan het ook zijn. Even het rubber schoonmaken en probleem opgelost.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #8 Oktober 04, 2005, 17:27:48
edit2Rapporteer  
Ik krijg gewoon een nieuw ventiel opgestuurd, dus ik hoop dat dat de oplossing is.
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #9 Oktober 04, 2005, 22:10:09
edit2Rapporteer  
Ik vaar al sinds 2002 met de draaiventielen en vind ze geweldig, je moet alleen voor je je kite oppompt even schoon blazen, ook opletten als je niet de schroefconnector aan de slang van je pomp gebruikt maar een gewoon tuitje dat je het rubberen staafje in het ventiel (houd het terugslagklepje vast) niet omdrukt en naar binnen blaast, dan komt hij tussen het klepje en loopt je kite ook leeg.
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #10 Oktober 25, 2005, 14:38:26
edit2Rapporteer  
gevonden http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2321254&sid=281a251589c46ec121cbafcf428ff208

Heeft er iemand al foto's of andere info over het powerlock systeem dat binnenkort te koop moet zijn voor gebruik op de crossbow. Alleen serieuse reacties a.u.b gezeik over de crossbow hebben we al genoeg gelezen...
Mzzzzzzzl
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #11 Oktober 25, 2005, 16:06:21
edit2Rapporteer  
hmm, Powerlock zit er nog niet op omdat het nog niet af is. En nu moeten het gaan worden gekocht. Wat een service van Cabrinha zeg!
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #12 Oktober 26, 2005, 10:09:05
edit2Rapporteer  
Ben het met die gasten op kiteforum.com wel eens dat als je eenmaal aan de bow gewend bent, je de powerlock niet mist.
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #13 Oktober 26, 2005, 10:48:54
edit2Rapporteer  
hmm, Powerlock zit er nog niet op omdat het nog niet af is. En nu moeten het gaan worden gekocht. Wat een service van Cabrinha zeg!

Jij snapt het echt nie.......

Ook als hij er wel bioj had gezeten... had je er ook gewoon voor betaald hoor
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #14 Oktober 26, 2005, 18:44:00
edit2Rapporteer  
hmm, Powerlock zit er nog niet op omdat het nog niet af is. En nu moeten het gaan worden gekocht. Wat een service van Cabrinha zeg!

Jij snapt het echt nie.......

Ook als hij er wel bioj had gezeten... had je er ook gewoon voor betaald hoor

Dan was een complete set dus nog duurder??

BTW een powerlock is helemaal niet nodig als ze de stopperball zo aanpassen dat de bar er ook daadwerkelijk tegen blijft hangen. En pas in noodgevallen er doorheen gedrukt moet worden. Zou goed zijn als de weerstand van de stopperball zelf in te stellen was. Mijn ervaring is dat de bar gewoon langs het balletje wordt getrokken bij een beetje druk op de bar als je wat power in de kite krijgt.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #15 Oktober 26, 2005, 19:19:08
edit2Rapporteer  
Ik las ergens dat de reserve stopperbal die erbij zit, iets moeilijker losschiet. Dus dat zou al een oplossing zijn.

Maaruh die powerlock is toch wel fijn voor in de winter, heb laatst de 12 met handschoentjes aan gevaren. Maar dat was niet echt fijn.
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #16 Oktober 26, 2005, 20:35:53
edit2Rapporteer  
Hé KiteDemon, lees ook eens andere topics over dit onderwerp, ik heb volgens mij al 3 keer geschreven dat de stopperbal strakker of losser te zetten is door gewoon alleen het balletje om te draaien( heeft één strakke kant en één losse kant), hoogte van het balletje naar smaak instellen met de inbusjes en klaar is KiteDemon!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #17 Oktober 26, 2005, 20:52:48
edit2Rapporteer  
Pffff...heb ik ff niet aan gedacht tijdens het varen. Ik heb de eigenaar bewusteloos moeten slaan voordat ik het water in rende met dat apparaat.......geen tijd gestoken in geklooi op het strand, maar gelijk varen. Thanx to Piet Cabrinha.
Maar ik heb het idd gelezen.
Maar als hij stak genoeg blijft zitten om bv veilg deadmans te springen dan zou dat top zijn.
So who needs a powerlock anyway?
Marc de Munnik

Berichten: 1252
Antwoord #18 Oktober 26, 2005, 21:26:05
edit2Rapporteer  
Hé KiteDemon, lees ook eens andere topics over dit onderwerp, ik heb volgens mij al 3 keer geschreven dat de stopperbal strakker of losser te zetten is door gewoon alleen het balletje om te draaien( heeft één strakke kant en één losse kant), hoogte van het balletje naar smaak instellen met de inbusjes en klaar is KiteDemon!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kan jij de PR bij cabrinha niet gaan doen brutus! Anaway heb niets tegen de bows. Maar ik vind het altijd zo jammer dat het z`n ajax feyenoord discussie is! Ik doe er graag aan mee hoor, maar ik denk dat we het beste kunnen afwachten tot de bows doorontwikkeld zijn en er niet van dit soort topics op kitehigh nodig zijn!
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #19 Oktober 26, 2005, 21:31:11
edit2Rapporteer  
Ajax Feyenoord ghehehe wat een vergelijking Smiley
brutus1

Berichten: 198
Antwoord #20 Oktober 27, 2005, 00:27:48
edit2Rapporteer  
Ik vind de vóór/tegen discussie over bows/classics ook volledig zinloos, ik vindt het alleen zwaar irritant als gasten iets veroordelen zonder zich in de materie te verdiepen.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #21 Oktober 27, 2005, 09:55:43
edit2Rapporteer  
schiet toch niet op brutus. Sommige willen powerlock voor de crossbow, en dan ga je navragen wanneer dat komt en dan komt het steeds maar niet. Tis nu al oktober en het is er nog niet, zelfs niet daar in maui.  Voordat dat ding eens hier is..........
Claudia

Berichten: 502
Antwoord #22 Oktober 27, 2005, 10:26:35
edit2Rapporteer  
Gisteren weer eens raar en veel te hoog gesprongen, verkeerde kant van de bar getrokken, keihard in het water terecht gekomen en nog een ruk gekregen van de kite. Gelukkig heb ik dus een crossbow en ben ik er met 3 gekneusde ribben vanaf gekomen. Weet niet hoe het met een normale kite was afgelopen...pfffff, dan had ik een ruk gekregen die drie keer zo hard was en vast alles gebroken en misschien zelfs wel geperforeerd waaaah. Nu paar weken uit de roulatie waarschijnlijk *jank*.
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #23 Oktober 27, 2005, 10:44:12
edit2Rapporteer  
hmm, Powerlock zit er nog niet op omdat het nog niet af is. En nu moeten het gaan worden gekocht. Wat een service van Cabrinha zeg!

Jij snapt het echt nie.......

Ook als hij er wel bioj had gezeten... had je er ook gewoon voor betaald hoor

Dan was een complete set dus nog duurder??

BTW een powerlock is helemaal niet nodig als ze de stopperball zo aanpassen dat de bar er ook daadwerkelijk tegen blijft hangen. En pas in noodgevallen er doorheen gedrukt moet worden. Zou goed zijn als de weerstand van de stopperball zelf in te stellen was. Mijn ervaring is dat de bar gewoon langs het balletje wordt getrokken bij een beetje druk op de bar als je wat power in de kite krijgt.

Heel goed gesnapt arno......

Ja idd.... maar dat maakt toch niet uit..... bij alle andere merken koop je je bar en shit ook los... maar als het bij de kite had gezeten had het dus ook in die prijs gegaan.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #24 Oktober 27, 2005, 12:41:07
edit2Rapporteer  
Gisteren weer eens raar en veel te hoog gesprongen, verkeerde kant van de bar getrokken, keihard in het water terecht gekomen en nog een ruk gekregen van de kite. Gelukkig heb ik dus een crossbow en ben ik er met 3 gekneusde ribben vanaf gekomen. Weet niet hoe het met een normale kite was afgelopen...pfffff, dan had ik een ruk gekregen die drie keer zo hard was en vast alles gebroken en misschien zelfs wel geperforeerd waaaah. Nu paar weken uit de roulatie waarschijnlijk *jank*.
Claudia meisje begin me een beetje zorgen te maken om je!!!! eerst op Enkhuizen al dik in de shit en nu weer dit.

beterschap!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.