kiteboy
Gast
|
Wel jammer als die open gaat dat zo laat is. Begint al koud te worden
|
|
|
TtHoM@s

|
alleen maar me naam invullen en dan submid is het dan klaar toch. want dan komen er nog dingen over een ipod
|
|
|
Joren

|
beter laat dan nooit!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Top dat je er zo mee bezig bent socaa!  Ik kreeg ook allemaal reclame toen ik op submit drukte.. verder hoef je niks te doen toch?
|
|
|
Brenkie

|
Ook ff digitaal gekrabbeld, open met dat strand!! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
TtHoM@s

|
maar dat kan je toch zo frauderen ook ff de naam van me moeder en vader en broer en heel me klas of kan dat niet leuke site www.autostrand.nl die filmpjes echt zonde
|
|
|
Jim
Geen avatar
|
Ik heb ook maar ff gekrabbeld. (bazuin_kitesmiley)kannie weer open(bazuin_kitesmiley) Ben nooit geweest, maar misschien kom ik er ooit nog eens.
|
|
|
Socaa
Gast
|
115 !! Yep gewoon naam invullen en submit ! piece of cake! geef het door! 
|
|
|
Derpertje

|
Idd ik ben er ook nog niet geweest maa je weet het nooit en het is tenslotte voor een goed doel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Lex

|
done! ik kitesurf er nog niet, maar het is super om te flyboarden op zaterdagmiddag!
|
|
|
rocket man

|
done, socca suc6 en bedankt voor het initiatief
|
|
|
|
|
Socaa
Gast
|
150 !! Stuur t naar iedereen door via fwd mailtjes enzo he.. en laat al je vrienden en familie tekenen (hangloose_kitesmiley) het meot een schrikbarend (voor ZHL) aantal namen worden!
|
|
|
Mak

|
gedaan, open met die zooii (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Ondabeach

|
EN NOU OPEN MET DAT STRAND!!!!!!!!!!!
Goed bezig Socaa!
|
|
|
Bodhi

|
Gedaan 
|
|
|
Frits

|
done.
|
|
|
Arjen

|
Done!
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Ik had hem vanochtend al ingevuld! En nog met de namen van een aantal vrienden en familie!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
billy
Gast
|
Ik vind het een zeer goede actie echter die gesponsorde reclames erbij maken mij sceptisch. Het gaat toch om zoveel mogelijk namen? Dit lijkt meer op een verkapte manier om mensen op banners te laten klikken. jammer hoor want dat strand moet gewoon weer open
|
|
|
|