Paulinapolder

wasbeer

April 19, 2006, 02:52:07
edit2Rapporteer  
Ik zou deze zomer samen met wat buggyers veel naar Paulinapolder willen gaan. Weet er iemand of het daar lekker kite en/of flyboarden is? En is er veel volk in de zomer op het water?
thnx
wasbeer

Antwoord #1 April 20, 2006, 02:33:39
edit2Rapporteer  
Echt niemand een idee?
boarderbac
Gast
Antwoord #2 April 20, 2006, 03:44:42
edit2Rapporteer  
hey,
de paulina polder in zeeuws vlaanderen bedoel je??
daar komen wel surfers en kiters, geen badgasten meer omdat het een klote strand is. Het is niet echt een plek om aan te raden, maar het is daar wel mogelijk. Er zijn over het algemeen niet echt veel mensen daar hoor, maar je moet maar gewoon een keer gaan kijken. Zelf heb ik er wel redelijk veel gesurfd en gekite, maar dat doe je op het water, en dus geen strand nodig. Bij hoog water is er trouwens helemaal geen strand, maar bij laag water is er heel veel strand, dus je moet wel op de tijden letten dat je gaat bugyen.
succes ermee
wasbeer

Antwoord #3 April 20, 2006, 03:47:29
edit2Rapporteer  
ik ga niet bugyen hoor, lekker kiten ThumpsUp maar echt thnx zal maar eens meerijden en zien é
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.