Le Coq
Gast
|
Heb in het verleden vaak met m'n wakeboard aan de kabel gehangen op het Ermerstrand. Echt super relaxed daar.
Kan me niet voorstellen dat ze er een probleem van maken als je met je kiteboard rondjes gaat varen. Is immers bijna hetzelfde als een wakeboard.
Je kunt als alternatief natuurlijk altijd een paar echte drentse waterski's huren:
|
|
|
Maurits

|
whahaha geweldig dit!!!
|
|
|
Emiel

|
bij ons in almere doen ze wel moeilijk maar als je heelstraps op je board zet vinden ze het wel prima. dus effe oude fietsband verknippen en knallen maar!
|
|
|
VincentC

|
Ik ga vanmiddag bij Almere wakeboarden, maar je moet dus heelstraps erachter? Waar woon je trouwens Emiel?
|
|
|
Marijn alias Vos

|
Volgens mij valt dat wel mee in Almere, ben er net voor dat het seizoen begint nog geweest. Lekker lopen nallen daar op m'n jamie pro. En niks aan de hand.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Waar woon je trouwens Emiel? Aan zijn profiel te zien Hilversum!
|
|
|
Emiel

|
jup kom uit hilversum. vorig jaar deden ze wel moeilijk maar dat kan ook komen omdat we nog weles een railey deden en dat het board uitschoot, denk dat als je gewoon vaart ze niet moeilijk zullen doen maar is toch zonde van je dag als je eraf gekickt wordt... een boardleash mag ook trouwens hehe
|
|
|
Janus

Logs: 0 | 4 uur
|
Ik dacht deze toko het hemelvaart weekend met een bezoek te vereren.  Weet iemand of ze daar blij zijn met kiteboards? (tong_kitesmiley) springen enzo ligt niet in de planning Is geen probleem.
|
|
|
FunkyoneNL

|
ik laats op de wollebrand gegaan met me kite board en geen problemen gehad! is in naaldwijk!
|
|
|
|
wouterb

|
ehj thnx, Site had ik al gevonden, was niet van plan te reserveren, dus nog niet gebeld. 
|
|
|
Vince
Gast
|
over almere:
In Almere doen ze alleen moeilijk over heelstraps op de "bindingen" omdat er paar gasten raleys/dit soort figuren wouden springen en hun boards toch wel eens dicht bij het "starthuisje"terrecht kwamen. Als je "normaal" board zijn heelstraps geen verplichtingen(dus geen raleys nzo springen)
|
|
|
TijN

|
in Doetinchem zit er ook 1!! de langste van NL
|
|
|
Vincee
Gast
|
in Doetinchem zit er ook 1!! de langste van NL
doetinchem zit idd nieuwe baan. ben er al geweest aangezien ik een wakeboarder ben www.kabelwaterskibaan.nl is de site van deze baan
|
|
|
Emiel

|
over almere:
In Almere doen ze alleen moeilijk over heelstraps op de "bindingen" omdat er paar gasten raleys/dit soort figuren wouden springen en hun boards toch wel eens dicht bij het "starthuisje"terrecht kwamen. Als je "normaal" board zijn heelstraps geen verplichtingen(dus geen raleys nzo springen)
zoiets zou ik nou noooooit doen..... 
|
|
|
Vincee
Gast
|
 ik wel 
|
|
|
|
wouterb

|
Yo we zijn er Donderdag en zaterdag geweest. Was takkeweer dus lekker rustig, lekker kunnen oefenen met toeside-varen. gast een de knoppen was ook relaxed gaf links en rechts wat tips. de aanwezige wakeboarders konden we ook wel mee lachen ('ik doe het één x voor....' en dan grandioos op je bek gaan) Zaterdag 'last' van een vrijgezelle feest. Bied de nodige hillariteit, maar je moet zolang wachten op je beurt....( je moet wat te janken hebben natuurlijk...)
was zeker de moeite!
|
|
|