Arno-ss

Naish........what else???

Berichten: 3039
Maart 14, 2004, 21:53:42
edit2Rapporteer  
Als Arno met SS gaat varen moet ik dat dan ook doen?

Ik wil ook zo hoog!


P.S. Als ze bij Naish horen dat Arno vreemd gaat, dan..................!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #1 Maart 14, 2004, 22:38:58
edit2Rapporteer  
he bob een troost, ik spring met haast alle kites mega hoog.
maar de kites die mij echt boeien zijn de kites waarmee je blijft hangen.
dus hangtime....
en een kite die goed depowered, dat vind ik het allerbelangrijkst.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #2 Maart 14, 2004, 22:51:45
edit2Rapporteer  
Arno, daarmee geef je aan dat de X4 dus inderdaad matig te depoweren is. Die SS zal dan met name daarin beter zijn!
Blijf benieuwd wat de reactie can de meester zal zijn als (jawel daar is ie weer) de Stealth er straks is. Ze zijn meesters in het afkijken bij Gaastra namelijk (Splitstrut).
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #3 Maart 14, 2004, 23:32:13
edit2Rapporteer  
beter goed gejat dan slecht verzonnen. Depower vind ik ook belangrijk.. Verder moet de kite lekker boven me hangen in de lucht dus niet onder een paar graden voor me.. dan land niet zacht.

Groeten Erik!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #4 Maart 14, 2004, 23:58:39
edit2Rapporteer  
wat ik nu gemerkt heb met alle verschillende kites, is dus dat het de rider is die het hem doet.

kijk slechte kites maken ze niet meer qua vliegeigenschappen maar in materiaal keuze en afwerking zit wel groot verschil tussen de merken.

ik weet met een kiteboard wat voor eigenschappen ik zoek, daar hebben ze met mijn wensen bij HOOVAH voor mij het perfecte board gemaakt.

met kites weet ik ook wat ik wil, veel lift, lang blijven hangen, goede depower, goede afwerking, stabiel en een grote sweetspot.
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #5 Maart 16, 2004, 11:04:04
edit2Rapporteer  
met kites weet ik ook wat ik wil, veel lift, lang blijven hangen, goede depower, goede afwerking, stabiel en een grote sweetspot.

En vindt je dat nou in de naish of ss?
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #6 Maart 16, 2004, 12:21:31
edit2Rapporteer  
Hee maar mannen, dan zijn we er toch gewoon uit.......

ieder zn merk ....en als het kan een ander merk met korting......maakt geen reet uit behalve in je portomonnaie ;D ;D
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #7 Maart 17, 2004, 10:43:57
edit2Rapporteer  
verlopig heb ik het in globe rider, slingshot en caution gevonden....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.