Rolleash

martl20

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #50 Juni 04, 2009, 15:56:14
edit2Rapporteer  
Zelf vind ik een boardleash heel gevaarlijk. ik heb er in het begin mee gevaren en heb toen gelukkig m'n board niet tegen m'n kop aan gekregen. Ik ben een keer over m'n board heen getrokken en wat er toen gebeurde was dat mijn leash uitrolde, m'n board half onder water werd getrokken en toen de leash niet verder kon uitrollen het board kracht opbouwde door de tegendruk van het water en vervolgens gelanceerd werd richting mij.

ik heb ook eens gelezen over een dodelijk ongeluk van een kiter waarbij deze in de situatie kwam waarbij zijn kite oncontroleerbaar werd en zijn kite had moeten laten schieten dmv de safety, echter kwam zijn plank (aan leash) over hem heen kwam zetten en door de lijnen heen van z'n kite waardoor hij aan zijn kite bleef hangen. Hij is vervolgens verdronken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.