Break Free

Tsun Su
Gast
Maart 18, 2004, 18:42:58
edit2Rapporteer  
Een menselijk wezen vormt een deel van het geheel dat door ons het 'Universum' wordt genoemd, een deel dat beperkt is in tijd en ruimte. De mens ervaart zichzelf, zijn gedachten en gevoelens als iets wat van de rest is afgescheiden, een soort optisch bedrog van zijn bewustzijn. Deze waan vormt een gevangenis voor ons, beperkt ons tot onze persoonlijke verlangens en tot affectie voor een paar mensen die ons het meest nabij zijn. Het is onze taak onszelf uit deze gevangenis te bevrijden door de kring van ons mededogen te vergroten en alle levende wezens en de gehele natuur in haar schoonheid te omhelzen.

(Albert Einstein)
Alex

Berichten: 321
Antwoord #1 Maart 18, 2004, 18:55:52
edit2Rapporteer  
Ik gebruikte in dienst ook break free om mijn wapen schoon te maken, maar dat is wat anders denk ik?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Armand
Gast
Antwoord #2 Maart 18, 2004, 19:55:16
edit2Rapporteer  
als je echt iets voor de wereld en alle dieren erin wilt doen, dan pleeg je zelfmoord.....


De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.