De kwaliteit van Ozone is buitengewoon superb,heer en meester in airodynamica.Ik zelf vlieg de 15 en bij het openen van de zak merk je aan alles dat je hier met een absolute top klasse kite te maken hebt.Ik heb hem bij Aptraxion
www.aptraxion.nl gehaald in Oud Beijerland en die hanteerd gewoon duitse prijzen 1280 voor de 15m2

.Vliegerop (importeur)durfde gewoon 1400 te vragen (geschokt_kitesmiley).Zelfs de nieuwe North Rebel schijnt t niet te halen bij de Instinct maar echte tests moeten natuurlijk nog komen.Lees ook even op
www.flyozone.com . Je kunt de instinct testen op Brouwersdam 7-8 Juli en ook bij Schellinkhout de 22e zoiets(zie forums). Wat mij bevalt is dat Ozone geen bla bla verhalen heeft maar gewoon doen waar ze goed in zijn,airodynamica en geweldige producten maken.Het leuke is dat de ontwerper David heel close bij de gebruikers staat.Kortom Ozone is super en hoeft niks meer te bewijzen maar met de nieuwe Instinct laten ze de kitewereld toch nog even zien dat kwaliteit en vliegeigenschappen toch echt van Ozone komen.Ik ben van mening dat je met de Ozone Instinct absoluut een topper koopt en alleen maar achterom hoeft te kijken hoe de andere merken in de buurt proberen te komen.Groetjes en sucses! (ben zelf overgestapt van North en Naish waar absoluut niks mis mee is ,totdat je de Ozone hebt uitgepakt,opgepompt en gevlogen hebt

)