ozone instinct

troma

Juni 28, 2006, 21:05:04
edit2Rapporteer  
Hallo, ik ben van plan om binnenkort een  instinct 7m te kopen. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze kite? Is het een goed idee om deze kite te kopen?

greetz
wasbeer

Antwoord #1 Juni 28, 2006, 21:08:59
edit2Rapporteer  
alle respect maar er zijn echt al heel veel topics over geweest dus de zoekfunctie kan zeker opheldering brengen. en vindt em er persoonlijk goed uitzien ook op het water maar nog niet zelf gevaren
tom_beul
Gast
Antwoord #2 Juni 28, 2006, 21:09:33
edit2Rapporteer  
welke kite heb je hiernaast?
troma

Antwoord #3 Juni 28, 2006, 21:24:45
edit2Rapporteer  
ik heb nog een ss fuel 13.
@wasbeer: srr vergeten 
Erik de Berik

Antwoord #4 Juni 28, 2006, 23:13:55
edit2Rapporteer  
De kwaliteit van Ozone is buitengewoon superb,heer en meester in airodynamica.Ik zelf vlieg de 15 en bij het openen van de zak merk je aan alles dat je hier met een absolute top klasse kite te maken hebt.Ik heb hem bij Aptraxion www.aptraxion.nl gehaald in Oud Beijerland en die hanteerd gewoon duitse prijzen 1280 voor de 15m2 ThumpsUp .Vliegerop (importeur)durfde gewoon 1400 te vragen (geschokt_kitesmiley).Zelfs de nieuwe North Rebel schijnt t  niet te halen bij de Instinct maar echte tests moeten natuurlijk nog komen.Lees ook even op www.flyozone.com . Je kunt de instinct testen op Brouwersdam 7-8 Juli en ook bij Schellinkhout  de 22e zoiets(zie forums). Wat mij bevalt is dat Ozone geen bla bla verhalen heeft maar gewoon doen waar ze goed in zijn,airodynamica en geweldige producten maken.Het leuke is dat de ontwerper David heel close bij de gebruikers staat.Kortom Ozone is super en hoeft niks meer te bewijzen maar met de nieuwe Instinct laten ze de kitewereld toch nog even zien dat kwaliteit en vliegeigenschappen toch echt van Ozone komen.Ik ben van mening dat je met de Ozone Instinct absoluut een topper koopt  en alleen maar achterom hoeft te kijken hoe de andere merken in de buurt proberen te komen.Groetjes en sucses! (ben zelf overgestapt van North en Naish waar absoluut niks mis mee is ,totdat je de Ozone hebt uitgepakt,opgepompt en gevlogen hebt Joepie)
Rowin

Antwoord #5 Juni 28, 2006, 23:15:49
edit2Rapporteer  
He,

Ten eerste gebruik de zoekfunctie even. Op de eerste pagina staat nog allerlei informatie over de instinct 11 meter. Met links naar andere pagina's. Topics over de instinct is al niet meer op één hand te tellen dus gebruik die ten eerste.
Verder heb ik nog in dit topic foto's gepost:
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=17281.0

Heb hem ook getest. Chill ding. Afwerking is top! En hij vloog met weinig wind ook al. Dit is alles wat ik kan zeggen want het waaide toen nauwelijks.

Su6 met de aankoop en zoeken op het topic  ThumpsUp
troma

Antwoord #6 Juni 28, 2006, 23:46:15
edit2Rapporteer  
bedankt voor alle info
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.