aanslagen per minuut

Moza

Berichten: 1716
Maart 23, 2004, 02:35:39
edit2Rapporteer  
ik geloof dat secretaresses puur op die eigenschap worden aangenomen....ben alleen bang dat hetzelfde woord een belangrijke rol gaat spelen in het midden oosten de komende tijd.... :-[ :-[

Dit is namelijk echt de moeilijkste discussie ter wereld die daar al jaren bezig is......wie daar ooit nog eens een oplossing voor bedenkt....petje af!! Zeker als je de foto bekijkt.......

[foto niet meer zichtbaar]
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #1 Maart 23, 2004, 08:40:54
edit2Rapporteer  
Bij het lezen van de titel d8 ik dat je je typdiploma had gehaald

Trouwens een vage actie van israel
felius
Gast
Antwoord #2 Maart 23, 2004, 09:48:45
edit2Rapporteer  
Aanslagen in het Midden Oosten......?

Probleem is juist dat die Arabieren Israel als onderdeel van het Westen zien!  

 :-[
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #3 Maart 23, 2004, 09:49:27
edit2Rapporteer  
Heb wel een oplossing! een HELE GROTE bom daar op het oosten...
gat nog wat verder uitgraven... vol zetten met mooi strak blauw water.. windje erover heen, leuke Nederlands aandoenende appartementjes erbij... die je krijgt als je meer dan 214 berichten hebt op kitehigh.

Ook meteen geen gezeik meer met de nl overheid....

Sjors
Maurice_lannee

Berichten: 243
Antwoord #4 Maart 23, 2004, 10:37:09
edit2Rapporteer  
Mooi vakantie oord  ;D lekker warm een echt Kiteparadise :Smiley
Maar om even serieus hier op terug te komen. Het is te erg aan het worden. Er hoeft maar iets daar te gebeuren en de "westerse wereld" is de schuldige er van Undecided
Laten we echt hopen dat het daar blijft en niet deze kanten op gaat komen
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #5 Maart 23, 2004, 11:39:59
edit2Rapporteer  
Alweer een aanslag op mijn beursrekening!

Kan die gasten maar 1 tip geven: Zwijg en kite!
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #6 Maart 23, 2004, 14:33:39
edit2Rapporteer  
Aanslagen in het Midden Oosten......?

Probleem is juist dat die Arabieren Israel als onderdeel van het Westen zien!  

 :-[

Als je een punt wilt maken prima felius....maar maak dan of, langere zinnen of citeer me niet!!
Ik heb het er nergens over waar de problemen te verwachten zijn......zeg alleen dat het woord een grote rol gaat spleen in het midden oosten.......

Maar goed, vind die grote plas daar wel een oplosssing voor, maar eten we dan shoarma of falafel...als we t water af komen???

 ;D
felius
Gast
Antwoord #7 Maart 23, 2004, 15:28:52
edit2Rapporteer  
waarom zou ik geen korte zinnen mogen gebruiken?

en waarom mag ik je niet citeren?

 ;D
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #8 Maart 23, 2004, 16:31:00
edit2Rapporteer  
Hierom, (no big offenses by the way Wink)

Met de de zin....."aanslagen in het midden oosten......?" ....trek jij in twijfel of er aanslagen in het midden oosten komen...... terwijl ik dat helemaal niet geschreven heb.....jij interpreteert mijn woorden.....citeert een halve zin.....en koppelt daar vervolgens je eigen mening aan vast......"probleem is juist dat de arabieren....enz".....

derhalve zeg ik;.....langere zinnen (je denkstappen erin), of niet citeren........ ;D ;D

Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #9 Maart 24, 2004, 16:48:58
edit2Rapporteer  
Hierom, (no big offenses by the way Wink)

Met de de zin....."aanslagen in het midden oosten......?" ....trek jij in twijfel of er aanslagen in het midden oosten komen...... terwijl ik dat helemaal niet geschreven heb.....jij interpreteert mijn woorden.....citeert een halve zin.....en koppelt daar vervolgens je eigen mening aan vast......"probleem is juist dat de arabieren....enz".....

derhalve zeg ik;.....langere zinnen (je denkstappen erin), of niet citeren........ ;D ;D


boeiend
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.