Soul Access

-DAVE-
Gast
Antwoord #25 Maart 25, 2004, 21:04:57
edit2Rapporteer  
ik ben inderdaad erg benieuwt naar de X4 legendes.
zal vast gebeuren dat ik er aan ga hangen, maakt jullie geen zorgen...

Overstappen op x4 zal een grote tweede zijn.... ;D

En slopen is Kopen (daar leef ik bij)   Wink
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #26 Maart 26, 2004, 13:51:28
edit2Rapporteer  
Er wordt vermeld dat ze meerdere maten hebben getest alleen geven ze een review van maar 1 maat. Er zit altijd verschil tussen de verschillende maten m.b.t. het windbereik waar ze voor geconstrueerd zijn. Zo zullen de kleinere maten bv anders in elkaar steken i.v.m. de totaal andere condities waarin ze gebruikt worden (lees vlagerige omstandigheden naarmate de wind toeneemt)
Ik neem aan dat de review van de X4 betrekking heeft op alleen de 16???
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #27 Maart 27, 2004, 11:48:11
edit2Rapporteer  
geld voor alle 2 de maten.........

tis wel zo dat de inzetbaarheid van de 16m iets groter is dan de 12m.
maar de stuur en vliegeigenschappen zijn hetzelfde.

inzetbaarheid 16 x4, 10k tot 20k bij gewicht van 75 a 80 kilo.
inzetbaarheid 12 x4, 16k tot 24k bij gewicht van 75 a 80 kilo

het is wel zo met de X4 dat je sneller een kleinere maat op kan zetten.
want de prestaties van bv de 16m met 14 a 16k is al rete goed.
dus je hoeft niet meer overpowered met je kite het water op te gaan om vet hoog te springen en je tricks te doen.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #28 Maart 27, 2004, 13:49:30
edit2Rapporteer  
Het lijkt erop dat het windbereik dit jaar duidelijk naar de lowend is verschoven. Dit is absoluut gunstig voor de grote maten. Betekent dat je eerder kunt varen in lichtweer condities. En zo te zien is het totaal bereik niet eens zo veel kleiner geworden. Alleen eerder switchen naar een 12 dus. Can't wait!!!!
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #29 Maart 29, 2004, 11:45:59
edit2Rapporteer  
Ik heb hem nu 100% gelezen. Wat me opviel dat bijna alle tekst komt van maarten huisman. Geen twijfel over mogelijk hij schrijft goed, relaxed. Maar er staan veel foutjes in de tekst + herhaling van zinsdelen/stukken tekst, misschien teveel werk voor 1 persoon? En komt het magazine, wat maar 4x per jaar uitkomt daardoor erg dun over...

nkv stukje is ook weer "standaard" stukje, helemaal op achterste pagina. Doe er een inschrijfformulier bij next time! en seal die shizzle!

Andre philip interview is vet!

Zie het als opbouwende kritiek? Ltr.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #30 Maart 29, 2004, 18:58:02
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik de reviews wat beknopt maar de reden zal ook wel zijn dat ze niet uitvoerig onder alle omstandigheden zijn getest. Verder krijg je wel een aardige indruk van de kites en boards.
Alles bij elkaar is het een hele hoop materiaal wat getest moet zijn en daarvoor heb je denk ik wat meer tijd nodig om dit ook allemaal echt uitvoerig te testen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.