Verslag ongeval Duitsland...

Wilco
Gast
Maart 24, 2004, 23:53:17
edit2Rapporteer  
Verslag van RickI van het ongeval in Duitsland, Eckwarden op 21 maart 2004 dat een dodelijke afloop had  Sad Hopelijk trekken mensen hier hun les uit, want als ik het zo lees had ook dit ongeval weer met gezond verstand verkomen kunnen worden.

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2301017&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #1 Maart 25, 2004, 00:47:49
edit2Rapporteer  
Die man heeft werkelijk alles gedaan om te verongelukken, koppigheid en gebrek aan inzicht hebben geleid tot een helaas voorspelbaar resultaat.

In elk geval zijn er mensen (samaritaan hier) die zich inzetten om ongelukken te vermijden, ook al gaat het om superstijfkoppen die je liefst zou laten stikken.

Ikke
Gast
Antwoord #2 Maart 25, 2004, 01:28:54
edit2Rapporteer  
Uhm.................................... ......................

.....................Ik word er een beetje stil van.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #3 Maart 25, 2004, 07:28:27
edit2Rapporteer  
Met dit soort mensen kan ik helaas geen medelijden hebben! Kom ze zelf ook vaak tegen, en weet hoe eigenwijs mensen kunnen zijn.
Goede reclame voor onze sport weer!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #4 Maart 25, 2004, 09:31:04
edit2Rapporteer  
alleen omdat er een kite in het ongeluk voorkomt, word het onder onze aandacht gebracht, voor de rest is er geen enkele overeenkomst.

das ook het enigste dat ik dan ook zonde vind in dit ongeluk, dat die kite een paar x is neergekomen, zonde toch van zo n mooie kite.

en weer een douw voor onze mooie sport, door een grote *%^%$#@*.
nee, geen medelijde voor zulke idioten.

word eigenlijk alleen maar bozer als ik er over nadenkt, ben je dan achterlijk of niet, tjonge jonge zeg wat een imbiciel.

zal je dit zeggen, als ik zoiets zou zien en dat hij na een fikse woordenwisseling met mij alsnog besluit het water op te gaan.
dan zou ik zeggen , wacht ff dan pak ik eerst mn camera kan ik het mooi filmen.....

maar zover komt het niet, hij had zn kite toch niet meer kunnen zien na de woordenwisseling met mij, omdat ik zijn ogen dan dicht getimmert zou hebben.

Joren

Berichten: 664
Antwoord #5 Maart 25, 2004, 09:31:23
edit2Rapporteer  
Mensen die met 30-40 knopen gaan varen terwijl de wind vlagerig is, de wind onshore is terwijl er een grote dijk staat van stenen, andere kiters al zeggen dat ze niet gaan omdat de weersvoorspellingen zo slecht waren. Dan snap je toch ook wel dat het heel gevaarlijk is?
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #6 Maart 25, 2004, 09:59:48
edit2Rapporteer  
Dit is geen ongeluk maar gewoon zelfmoord.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #7 Maart 25, 2004, 10:05:14
edit2Rapporteer  
idd Bart, en zijn maten zouden eigenlijk voor dood door schuld opgepakt moeten worden.

trouwens fijne vrienden had die eikel........
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #8 Maart 25, 2004, 10:13:05
edit2Rapporteer  
Is allemaal onderdeel van het opzoeken van de limieten wat je ziet in de reclame en op TV.
Mensen vergeten dat de mensen die dit doen vaak heel lang bezig zijn , goed weten wat ze doen en al lang een bewuste of onbewuste keuze hebben gemaakt dat ze de dood op de schouder laten meeliften.

Dit waren gewoon sukkelaars.
RIS
rest in stupidity.
dow-rhino2

Berichten: 174
Antwoord #9 Maart 25, 2004, 19:04:32
edit2Rapporteer  
wat een stelletje eikels.
als ze zo graag dood willen doe t dan niet door te kitesurfen das slecht voor de naam Sad in een woord idioot en als ik die gozer was geweest die ze had gewaarschuwd had ik desnoods die kite aan gort getrapt eerst die gozer natuurlijk want je kon er je woord op geven dat dat fout ging.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 Maart 26, 2004, 11:00:31
edit2Rapporteer  
en dan wilde die nog een 12m op gaan zetten???

dus als je iets ziet waarvan je denkt nou die is niet wijs met wat die nu gaat doen, trap je hem desnoods maar in elkaar, want het gaat mij niet om die persoon, maar het gaat er bij mij om dat hij die domme dingen met een kite wil gaan doen, en laat ik nou net ook van kiteboarden houden en ik niet nog meer negatieve dingen erbij wil hebben zodat door 1 of andere @*&#$%#@ de sport dadelijk helemaal verboden wordt.
Jari
Gast
Antwoord #11 Maart 26, 2004, 11:42:53
edit2Rapporteer  
Het is zeker belachelijk wat hij van plan was....Zeker met een 12 M  ???
Misschien was hij dan wel over die dijk heen gegaan (mits tie op 12 uur staat)
Maar,
ik vind het een beetje asociaal om zo kwaad te spreken over deze overleden man. Er zijn een hoop mensen die stomme dingen doen, en en zijn een hoop mensen die slechte dingen doen.
Die gaan we toch ook niet allemaal uit lopen kafferen?
Als iemand met 160 km over een weg knalt, kan dat ook betekenen dat er weer meer flitspalen komen, maar ook iemand die zo om het leven komt pak je toch niet zo aan??
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #12 Maart 26, 2004, 11:49:11
edit2Rapporteer  
Ben het wel een beetje met je eens Jari, hoewel ik toen ik het stuk las ook  echt pissed werd op die gast......Tuurlijk is dit de minste uitkomst van allemaal.....

Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #13 Maart 26, 2004, 21:43:33
edit2Rapporteer  
Tja,

Idd nog minder verstandig gehandeld dan "ons" ongeval..... Maar dat maakt voor het eindresultaat niets uit.

Ben na vorig jaar toch stukken voorzichtiger geworden.......
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #14 Maart 27, 2004, 08:40:04
edit2Rapporteer  
Het is zeker belachelijk wat hij van plan was....Zeker met een 12 M  ???
Misschien was hij dan wel over die dijk heen gegaan (mits tie op 12 uur staat)
Maar,
ik vind het een beetje asociaal om zo kwaad te spreken over deze overleden man. Er zijn een hoop mensen die stomme dingen doen, en en zijn een hoop mensen die slechte dingen doen.
Die gaan we toch ook niet allemaal uit lopen kafferen?
Als iemand met 160 km over een weg knalt, kan dat ook betekenen dat er weer meer flitspalen komen, maar ook iemand die zo om het leven komt pak je toch niet zo aan??

Eerst praten en dan ingrijpen waarom niet?, wil je iemand liever voor je ogen zien verongelukken.
Denk je dat je daar blij van wordt.?

www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #15 Maart 27, 2004, 08:43:31
edit2Rapporteer  
Het is zeker belachelijk wat hij van plan was....Zeker met een 12 M  ???
Misschien was hij dan wel over die dijk heen gegaan (mits tie op 12 uur staat)
Maar,
ik vind het een beetje asociaal om zo kwaad te spreken over deze overleden man. Er zijn een hoop mensen die stomme dingen doen, en en zijn een hoop mensen die slechte dingen doen.
Die gaan we toch ook niet allemaal uit lopen kafferen?
Als iemand met 160 km over een weg knalt, kan dat ook betekenen dat er weer meer flitspalen komen, maar ook iemand die zo om het leven komt pak je toch niet zo aan??

En wat ik nog wilde toevoegen iemand die met 160 km over de snelweg knalt en mij in gevaar brengt moet ik ook niet tegenkomen bij de pomp en die pak je dus wel aan als het kan.
Dat is niet asociaal je moet het niet omdraaien, die duister  die was asociaal.
Die heeft een hoop mensen door zijn stomheid met een trauma opgezadeld.

Jari
Gast
Antwoord #16 Maart 27, 2004, 10:34:48
edit2Rapporteer  
He Bart,
Mag ik even weten waar jij altijd tankt?   ;D
Dan rijd ik een stukje om.
Maar jij reageert wel met een quote, maar ik kan geen verband vinden tussen mijn beschaafde opmerking en jou reactie... ???
En wat ook meespeelt is dat iemand die staat te tanken, die kun je misschien in de toekomst voor fouten behoeden. Maar iemand die DOOD is! (en daar heb ik het over) kun je niets meer leren. Je kunt hem wel invrijven wat een klootzak hij is,....alleen een beetje aso.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #17 Maart 28, 2004, 11:55:44
edit2Rapporteer  
He Bart,
Mag ik even weten waar jij altijd tankt?   ;D
Dan rijd ik een stukje om.
Maar jij reageert wel met een quote, maar ik kan geen verband vinden tussen mijn beschaafde opmerking en jou reactie... ???
En wat ook meespeelt is dat iemand die staat te tanken, die kun je misschien in de toekomst voor fouten behoeden. Maar iemand die DOOD is! (en daar heb ik het over) kun je niets meer leren. Je kunt hem wel invrijven wat een klootzak hij is,....alleen een beetje aso.

Dat vind ik een slappe typisch nederlandse opmerking.
Beschaafd bedoeld of niet.

Die vent is dood, de mensen die hem gevonden hebben denken er nog lang aan en zn nabestaanden zitten met de gebakken peren.
Dat is erg, dat die kerel dood is is zn eigen  schuld en hij was asociaal naar al die anderen toe.
Hem kun je niks duidelijk maken maar je kunt wel zn actie beoordelen dat doe ik en meer niet.
Heeft niks met inwrijven te maken wel met niet verbloemend taalgebruik en zeggen zoals je de dingen ziet.

Lijkt me dat we zonder na te schoppen dit soort ongelukken beter uit kunnen analyseren en ja als je dit ongeluk bekijkt kan ik het echt niet anders zien dan ik verwoord heb.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.