Youri Blokdijk

|
ja ik zit ook weleens op schellinkhout (kom uit Hoorn) en andijk afgelopen maandag nog spots richting edam enzo ben ik nog nooit geweest. heb ook een toro 14m2 en een vegas 06 10m2 en ben ook een beginner.
gr youri
|
|
|
Qazzie
Geen avatar
|
Ik ben ook een relatieve beginner kom uit Heiloo en kite meestal in Schellinkhout. Toevallig heb ik ook een North Toro 14m.
|
|
|
robin..

|
heey ik kite ook wel eens in schellinkhout alleen woon niet echt in de buurt
maar we kunnen wel een keer afspreken
|
|
|
Marsie

|
Hoi Youri, Bedankt voor je reaktie, Misschien kunnen we inderdaad afspreken,ondanks dat er morgen weinig wind staat ga ik toch naar Schellinkhout,beetje kiten als het genoeg waait en waterrelaunchen oefenen. Ik weeg maar 70 kg dus moet lukken. Ik verwacht dat ik er om een uur of 11.00 uur ben. Ga jij ook ? Overigens Beginners blijf reageren,hoe meer hoe beter. Groeten Marcel. marcel383@hotmail.com
|
|
|
Marsie

|
Ik ben ook een relatieve beginner kom uit Heiloo en kite meestal in Schellinkhout. Toevallig heb ik ook een North Toro 14m.
QAZZIE denk dat ik je al eens gezien heb. Heb jij ee?n oranje groene Toro ? Ga je morgen ook naar Schellinkhout ? Groeten Marcel. marcel383@hotmail.comMSN toevoegen ok !
|
|
|
Marsie

|
Kite Robo waar woon je dan ?
Groet Marcel.
|
|
|
Youri Blokdijk

|
QAZZIE denk dat ik je al eens gezien heb. Heb jij ee?n oranje groene Toro ? Ga je morgen ook naar Schellinkhout ? Groeten Marcel. marcel383@hotmail.comMSN toevoegen ok ! nee ik heb een oranje groene ook 14m2 morgen moet ik werken dus ik ben er pas savonds 7 uur ofzo
|
|
|
Qazzie
Geen avatar
|
Nee, ik heb een donkerblauwe Toro. Ik wilde vanavond wel ergens gaan kijken, maar weet niet of het genoeg waait
|
|
|
Molliebollie

|
Momenteel waait t genoeg voor een beginner. De wind neemt wel iets af.
|
|
|
|
Molliebollie

|
Ik ben in Andijk geweest vandaag. Ik ga niet meer heen, kben helemaal dood 
|
|
|
|
Marsie

|
Wind is nu NW. Kun je dan in Andijk kiten?
Qazzie kan wel in Andijk,maar op het forum las ik over rode ogen en oogontseking van kiters die daar de afgelopen dagen zijn geweest,anders was ik vandaag daar ook wel heen gegaan,wacht het even af,kom je morgen ook nog naar Schellinkhout ? Ik heb ook een donkerblauwe Toro 14 mtr. Groet Marcel.
|
|
|
Marsie

|
Youri,ik heb jou toegevoegd op msn.
Jammer dat je moet werken maar kijk even wat de wind doet ik zie nu s'middags west en sávonds nnw windfinder. Ik denk niet dat ik daar sávonds ben maar spreken wel wat af toch ?
Groet Marcel.
|
|
|
Qazzie
Geen avatar
|
Ik was vanavond in Andijk. Was best wel ff lekker, al was de wind erg wisselvallig en vlagerig. Toch meters gemaakt!!! 
|
|
|
Youri Blokdijk

|
ik was gister avond ook in andijk ging wel weer lekker , en geen last gehad van rode ogen of iets dergelijks ben er afgelopen week 2x geweest 
|
|
|
Marsie

|
Top!! Youri, Qazzie was er ook. Ik ga nu naar S'hout hoop dat wind iets aantrekt misschien daarna naar Andijk. Niet geschoten is altijd mis ! Groet Marcel. Je mag mij toevoegen op msn als je wilt marcel383@hotmail.com
|
|
|
Haring High Richardt

|
Schellink hout is niet veel op dit moment,  volgens guru vanaf een uur of 14.00 wind dus je kan beter vanmiddag naar andijk gaan Gr Richard Actueel weer Hoorn 09.08.2006 10:00 uur weer temperatuur (°C) 15.8 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 14.8 wind (°) rel. vochtigheid (%) 94 windsnelheid (kts) 6 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 8 luchtdruktendens
|
|
|
Marsie

|
Ja Haring Harrie bedankt vooer je reaktie, Maar ben toch gegaan,waren 2 andere ook aan het oefenen,dus lekker pompen pakkie aan kite de lucht in, WAS NIIKS. lekker chatten op het grasveld, kite opruimen pakkie uit hahaah!!ach ja denk gok het,ik zal niet de eerste zijn die voor piet snot gaat.
Volgende keer beter,zag inderdaad later op dag zou het beter zijn voor Andijk. Morgen misschien toch weer proberen,nat worden we zoiezo REGEN!!
Groet, Marcel.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ja Haring Harrie bedankt vooer je reaktie, Maar ben toch gegaan,waren 2 andere ook aan het oefenen,dus lekker pompen pakkie aan kite de lucht in, WAS NIIKS Hoe laat was je er ??????? Ik was er om 16.00 uur en toen begon de wind lekker vlagerig aan te trekken.  Ik heb gevaren tot 19.00 uur
|
|
|
Marsie

|
Was er s'morgens dus na 11.00 uur. Er waren er al een paar om 09.30 uur. Aan het ploeteren om de kite in de lucht te houden.
Ach ja toch even geweest,morgen misschien........
|
|
|
Marsie

|
Waren er veel kiters ? En de wind ? Sideshore ?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Waren er veel kiters ? En de wind ? Sideshore ? Er waren 7 personen en een les klas kiters van 3 personen. De instructeur was een vrouw  De wind was west en vlagerig . bij het gedeelte waar je je kite oplaat was geen wind. In het midden bij de snack kar was een goeie (vlagerige) wind Ik heb gevaren met een 14 meter raven 2
|
|
|
|