trapeze weg, Andijk

Idefixe

Augustus 09, 2006, 01:13:49
edit2Rapporteer  
Help! Ik ben m'n mystic (zit)trapeze kwijt. Of ik heb hem zondag op Andijk laten liggen of hij is gisteren in Lelystad "geleend" . ( gisteren wel naar het water geweest maar niet gevaren, wind was te rommelig)
help help want de euries zijn op en een nieuwe zit er de eerste 2 maanden niet in............
Trouwens voor die persoon van wie ik vandaag een trapeze mocht lenen: TOP TOP TOP   ThumpsUp
Marsie

Antwoord #1 Augustus 09, 2006, 01:18:41
edit2Rapporteer  
Help! Ik ben m'n mystic (zit)trapeze kwijt. Of ik heb hem zondag op Andijk laten liggen of hij is gisteren in Lelystad "geleend" . ( gisteren wel naar het water geweest maar niet gevaren, wind was te rommelig)
help help want de euries zijn op en een nieuwe zit er de eerste 2 maanden niet in............
Trouwens voor die persoon van wie ik vandaag een trapeze mocht lenen: TOP TOP TOP   ThumpsUp

Is dit wat:
 http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=18238.0

of zijn dit degene die terecht zijn ?
Nou hoop dat je hem snel weer hebt.
Ik geloof dat er een apart kopje komt van gevonden en vermistte voorwerpen.
good luck.

Groetjes Marcel.

Idefixe

Antwoord #2 Augustus 09, 2006, 01:21:43
edit2Rapporteer  
ben bang van niet. Er heeft daar al iemand gereageerd met: heb je mijn trapezes gevonden?
DaanD

Antwoord #3 Augustus 09, 2006, 01:41:54
edit2Rapporteer  
Ik heb je trapeze gevonden @ BW, Lelystad (bij het dijkje). Ik sprak je gister ook, omdat er te weinig wind was waren we maar weggegaan. Vandaag btw wel heerlijk kunnen kiten met NW (16 knopen). Je hebt me mailadres als het goed is.
Idefixe

Antwoord #4 Augustus 09, 2006, 02:44:13
edit2Rapporteer  
Daan, je bent geweldig!!!!!!!
roeb
Gast
Antwoord #5 Augustus 09, 2006, 03:41:40
edit2Rapporteer  
Top! Ik heb je vandaag nog gesproken Idefixe, oa. over Callantsoog!
Haring High Richardt

Antwoord #6 Augustus 09, 2006, 04:15:53
edit2Rapporteer  
Citaat
Trouwens voor die persoon van wie ik vandaag een trapeze mocht lenen: TOP TOP TOP   

Niks te danken hoor, blij dat je die andere trapeze weer terug heb, alleen nog even goed afstellen  ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.