NKV

Jasper

Berichten: 562
Antwoord #25 Maart 29, 2004, 10:16:57
edit2Rapporteer  
Ik d8 eerst begin zomer lid te worden, aangezien ik nu zelden op zondag kite. Heb gister toch brief de deur uit gedaan. Ik ben student en kan zelfs die 35 euries wel missen, drink wel 23,3 biertjes minder in de kroeg. Uiteraard verdeeld over 1 jaar
Martin S
Gast
Antwoord #26 Maart 29, 2004, 12:44:05
edit2Rapporteer  
nog een vraagje over die WA verzekering.

over het algemeen, hebben de meeste mensen al een WA verzekering?
lijkt mij. ( ik wel teminste ).
ook heb ik ooit bij mijn bank gevraagt of ik extra verzekerd moet zijn, dit was niet het geval.

dubbel verzekerd lijk me ook niet de bedoeling?
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #27 Maart 29, 2004, 16:22:55
edit2Rapporteer  
Ik ben trouwens niet op de leden vergadering geweest omdat ik nog geen lid was..

Daarom vraag ik me nu af wat er met het geld gebeurt verder?

Groeten Erik
Wilco
Gast
Antwoord #28 Maart 29, 2004, 17:45:26
edit2Rapporteer  
wat denk je dat je met 160x25= € 4000 allemaal kunt realiseren...ik vindt dat ze al heel veel voor elkaar krijgen met dat geld.... Dat is echt niks om een vereniging op te laten draaien en daar zit de verzekeringspremie dus ook al bij! dus netto houden ze nog een stuk minder over om te besteden als ik het zo zie... Probeer maar eens wat voor €4000 te doen denk dat je snel door je centen heen ben....

maar goed word nou allemaal maar is lid zoveel geld is het nou ook weer niet...en perfect zulllen ze niet zijn...maar ze zijn wel onze enige hoop.... hoe meer leden hoe meer ze kunnen doen (wat klikt dat dramatisch  ;D )
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #29 Maart 29, 2004, 18:36:33
edit2Rapporteer  
is wel leuk dat haast iedereen over dat geld zit te praten...
het gaat niet om dat geld maar om onze sport!!!

beetje jammer als het verboden word.

kijk we leven in een regeltjes land, dat houd in dat je gedwongen wordt 1 of andere bond of vereniging op te richten, zodat de regering iemand heeft om mee te praten en desnoods aansprakelijk te stellen.

en het werkt, nog niet goed met zo weinig leden, maar net goed genoeg.

de gemeente verbied het, en als er dan door niemand gereageerd word dan is het over.
maar er zijn dus een paar mensen die er toch voor hebben geknokt om het verbod op te heffen, gesteunt door 180 leden.
dan zal je denken, dan is het toch mooi zo, verbod is opgelost dus kunnen we weer lekker verder en dat geld lekker in mn zak houden.

maar de gemeente s zijn net begonnen met het aanpakken van de kiteboarders, dus als we niet snel een veeeeel grotere vuist gaan maken, dan geef je door zo weinig leden alleen maar aan dat het inderdaad een losgeslagen zooitje ongeregeld is.
Martin S
Gast
Antwoord #30 Maart 29, 2004, 18:38:52
edit2Rapporteer  
oke oke, i got the point

u got my vote
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #31 Maart 29, 2004, 18:55:18
edit2Rapporteer  
Heel goed Arno....  Wink

you got a point
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #32 Maart 29, 2004, 19:02:53
edit2Rapporteer  
Hey.. ik word zeker wel lid.. maar stel er blijft 500-1000 euro over.. waar gaat dat dan heen,  dat is toch geen rare vraag of wel soms?

Groeten Erik
Martin S
Gast
Antwoord #33 Maart 29, 2004, 19:10:39
edit2Rapporteer  
eigenlijk zijn we toch ook een zooitje los geslagen ongeregeld?
 Wink

oke dat niet iedereen dat hoeft te weten !!
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #34 Maart 29, 2004, 19:12:33
edit2Rapporteer  
Hey.. ik word zeker wel lid.. maar stel er blijft 500-1000 euro over.. waar gaat dat dan heen,  dat is toch geen rare vraag of wel soms?

Groeten Erik


Het is geen rare vraag, maar dit is wel een rare plek om die vraag te stellen. De stichting NKV valt onder een bepaalde wetgeving, zij moeten net zoals alle andere verenigingen hun balans publiceren. Ik zou zeggen: Als je je daar zorgen om maakt vraag het ze, het schijnt dat het besproken is bij de ALV 26 maart (http://www.kitesurfvereniging.nl/item.asp?id=160).
Jari
Gast
Antwoord #35 Maart 29, 2004, 19:25:26
edit2Rapporteer  
He is het een idee om dat formulier hier op de website te zetten?
Dan kun je het uitprinten en opsturen.
Dan zal ik dat in ieder geval doen. (invullen en opsturen dan)
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #36 Maart 29, 2004, 19:50:07
edit2Rapporteer  
Hey.. ik word zeker wel lid.. maar stel er blijft 500-1000 euro over.. waar gaat dat dan heen,  dat is toch geen rare vraag of wel soms?

Groeten Erik


Het is geen rare vraag, maar dit is wel een rare plek om die vraag te stellen. De stichting NKV valt onder een bepaalde wetgeving, zij moeten net zoals alle andere verenigingen hun balans publiceren. Ik zou zeggen: Als je je daar zorgen om maakt vraag het ze, het schijnt dat het besproken is bij de ALV 26 maart (http://www.kitesurfvereniging.nl/item.asp?id=160).


Waarom zouden ze dat niet hier kunnen publiceren? ik denk namelijk dat er veel meer mensen geinteresseerd zijn!.. Er is toch niks geheim aan, en ze hebben toch niets te verbergen?

Nog maals.. formulieren gaan morgen de deur uit!

GRoeten Erik
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #37 Maart 29, 2004, 20:50:58
edit2Rapporteer  
wat maakt het uit waar dat geld naar toe gaat.
Het is maar 35 euro, waar voor jij ook nog verzekerd bent.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #38 Maart 29, 2004, 21:19:02
edit2Rapporteer  
nog een vraagje over die WA verzekering.

over het algemeen, hebben de meeste mensen al een WA verzekering?
lijkt mij. ( ik wel teminste ).
ook heb ik ooit bij mijn bank gevraagt of ik extra verzekerd moet zijn, dit was niet het geval.

dubbel verzekerd lijk me ook niet de bedoeling?
Bij verzekeringen gelden altijd de kleine lettertjes.
Vaak wordt schade veroorzaakt door of tijdens bepaalde extreme sporten uitgesloten.
Bij sommige Wa verzekeringen staat expliciet dat schde veroorzaakt door vliegeren met een vlieger gorter dan 1 a 2 m2 wordt uitgesloten.
Zelf even je WA lezen dus.

Het zou dus best kunnen dat je slecht gedekt bent door je huidige WA e dan zou de WA van de NKV iets kunnen zijn.
Ken overigens de polisvoorwaarden niet.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #39 Maart 29, 2004, 21:36:03
edit2Rapporteer  
De NKV is slecht in het aantrekken van nieuwe leden.
Als ze eens analyseren waar dat in zit, kunnen ze daar mee aan de slag.
Dat lijkt me naast het openhouden van spots van groot belang.
Er is een bestaansgrond en die wordt steeds duidelijker als je dan maar 180 leden hebt dan heb je iets fout gedaan. Dat moet je dan gaan aantrekken.

IK weet ook niet goed waar ze precies mee bezig zijn en met mij zullen dat meerdere mensen zijn.
Dat is niet echt een uitnodiging om lid te worden.
Dus mischien simpeler en eenduidiger uitdragen wat jullie doen concreet met voorbeelden en mensen nog duidelijker maken waarom ze lid moeten worden.
Zet het maar op je website.
De vergadering is voor velen een brug tever, daar hebben mensen geen zin in om daar heen te gaan.

En aan de bron beginnen, samenwerken met de shops en scholen om mensen bij les en aanschaf in contact te brengen met de NKV.
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #40 Maart 29, 2004, 22:20:07
edit2Rapporteer  
Oke even snel dan.....

Dat geld blijft gewoon in de pot en daar worden evenementen mee gefinacieerd (regionaal, NK's, bijdrage aan het snowkiten...  etc...) ma.w. het gaat allemaal naar de leden terug. Zoveel is 180 x 35 euro niet trouwens. Overigens wordt het grootste gedeelte afgedragen aan het KNWV... waar wij bij aangesloten zijn.

Op het moment zijn we druk bezig met een PR bureau dat een nieuwe veel betere site gaat maken en de uitstraling gaat aanpakken.
alle regiovertegenwoordigers hebben flyers, maar de stranden zijn nu nog niet druk genoeg om daar mee te gaan lopen.. nog even wachten.

We zijn nu met een man of 20 VANALLES aan het regelen en daar hebben we nu even onze handen vol aan, zodoende dat niet alles even duidelijk gecommuniceerd wordt. Meeste hebben namelijk nog een aardig zware baan hiernaast. Aangezien ik veel op dit forum kom.. probeer ik jullie op de hoogte te houden voor zover ik dat kan.

Sjoerd Janssen
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #41 Maart 29, 2004, 22:27:18
edit2Rapporteer  
ah kijk, hier zat ik op te wachten!! dankjewel Arjan!

Groeten Erik
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #42 Maart 29, 2004, 23:32:26
edit2Rapporteer  
ah kijk, hier zat ik op te wachten!! dankjewel Arjan!

Groeten Erik

Arjan??
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #43 Maart 30, 2004, 09:46:41
edit2Rapporteer  
In het beginne bestond de NKV uit 5 Vrijwilligers.
Toen nog niet zo lang gelden was er nog maar één persoon over.

Gelukkig is het dit jaar gegroeid tot een man of 20.

Ik vind het top dat er vrijwilligers zijn die naast hun drukke baan ook tijd vrij maken om zaken te regelen met betrekking op het kite surfen.

Want dat komt mij ook weer ten goede because kiting is my life.  8)

Daarom ben ik Lid van het NKV
en die verzekering is voor mij bijzaak.

PS ik heb al een stapeltje inschrijf formulieren bij de kite shop in brielle afgegeven.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #44 Maart 30, 2004, 09:48:38
edit2Rapporteer  
In het beginne bestond de NKV uit 5 Vrijwilligers.
Toen nog niet zo lang gelden was er nog maar één persoon over.

Gelukkig is het dit jaar gegroeid tot een man of 20.

Ik vind het top dat er vrijwilligers zijn die naast hun drukke baan ook tijd vrij maken om zaken te regelen met betrekking op het kite surfen.

Want dat komt mij ook weer ten goede because kiting is my life.  8)

Daarom ben ik Lid van het NKV
en die verzekering is voor mij bijzaak.

Hoe ze het oppakken is goed.
En nu snel meer leden dan heb je macht.
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #45 Maart 30, 2004, 10:06:16
edit2Rapporteer  
Het schijnt dat jomanda is gestopt met haar mond te houden, misschien kan zij wat lof uitspreken over de vereniging...en zorgen voor een ledenboost!
Paul

Berichten: 275
Antwoord #46 Maart 30, 2004, 11:49:06
edit2Rapporteer  
he Sjors CO2,

Stuur mij effe een stapel met aanmeldingsformulieren! Ik heb je een mail gestuurd! Ik leg deze bij Telstar in Harderwijk neer!

Lijkt me toch de place to be voor deze formulieren! Lijkt me voor hun business toch wel belangrijk om het NKV te steunen!

Groet,
Paul
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #47 Maart 30, 2004, 11:52:12
edit2Rapporteer  
Het schijnt dat jomanda is gestopt met haar mond te houden, misschien kan zij wat lof uitspreken over de vereniging...en zorgen voor een ledenboost!

Gasten ff on topic blijven hier!!! (paul heb jouw bericht ook weggehaald.... )

Sjors
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #48 Maart 30, 2004, 15:17:51
edit2Rapporteer  
ah kijk, hier zat ik op te wachten!! dankjewel Arjan!

Groeten Erik

Arjan??


EHhehehe sorry.. foutje.. dankje Sjors!!!!

GRoeten ERik
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.