NKV

ErikB

Berichten: 876
Maart 27, 2004, 20:10:53
edit2Rapporteer  
Het is triest was gisteren is op de algemene leden vergadering.
En wat blijkt er zijn maar 160 leden die zich hebben ingeschreven.
Die gasten doen echt goed werk en kunnen niet zonder steun van ons kiters.
Zeker nu gemeentes komen met verboden.

Dus ben je op het auto strand of slufter kom ff een inschrijf formulier halen bij de bus van Swell Funsport of deze bus

Of kijk op http://www.kitesurfvereniging.nl/
Wilco
Gast
Antwoord #1 Maart 27, 2004, 20:17:33
edit2Rapporteer  
Ja op een geschat aantal kiters van 2000-4000  ??? in Nederland is 160 inderdaad echt niks, en veel te weinig om een sterke vuist te kunnen maken.

Misschien wordt een groot deel van de doelgroep gemist, omdat die geen internetfora bezoeken...het is misschien een idee om gewoon op het strand promotie te maken (miss gebeurt dit nu al ??? ) en brochures uit te delen..

Nou ja ik ben in ieder geval lid is toch nog iets..
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #2 Maart 27, 2004, 20:43:16
edit2Rapporteer  
samen sta je sterk.

25e per jaar, ben je ook gelijk verzekerd.

maarja gewoon niet doen hoor, lekker de remy uithangen, totdat er een verbod komt.......

of andere dingen ten nadele van de kitesport...

word lid, dan heb je ook een stem.....
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #3 Maart 27, 2004, 20:58:59
edit2Rapporteer  
jullie hebben gelijk.. ga het gelijk invullen

Groeten Erik
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #4 Maart 27, 2004, 22:02:01
edit2Rapporteer  
Inderdaad het gaat maar om 25€, en we moeten natuurlijk heel veel respect hebbben voor de mensen die zo veel vrije(kite)tijd steken in het behartigen van onze belangen!!!!!!!
Bedenk gewoon eens hoeveel tijd het jou alleen al zou kosten als je al die berichten op de forums zou moeten schrijven, dit is natuurlijk alleen het topje van de ijbergs qua werkzaamheden.
Als iedereen denkt, ach een ander betaald wel, dan gebeurd er niks!
Wat heb je aan je kite-uitrusting, die vaak duizenden guldens kost, als je nergens meer mag kiten!

Gewoon lid worden en dat mag je denk ik hier best ff melden, wel doen dan!



drifter

Berichten: 1757
Antwoord #5 Maart 27, 2004, 22:20:14
edit2Rapporteer  
kost 35 om lid te worden. Maar dat maakt niks uit.

Dus als wij, kitehighers, die formulieren ook effe uitprinten en aan onze kitematen geven die niet zo bezig zijn met deze zaken, zullen ze het vast en zeker wel invullen.

Het hoeft niet de kitesurfvereniging te zijn die leden moet werven.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #6 Maart 27, 2004, 22:33:17
edit2Rapporteer  
als je wilt vissen, moet je toch ook een vergunning hebben.

Ik vind het niet meer dan logisch, dat alle kiters lid zijn van de kitesurfvereniging.
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #7 Maart 27, 2004, 22:38:11
edit2Rapporteer  
Rory je hebt gelijk, 25€ voor contributie en 10€ extra voor nieuwe leden!

Nu, doen!
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #8 Maart 27, 2004, 22:39:06
edit2Rapporteer  
Goed initiatief jongens!

als iemand inschrijfformulieren wil voor op zijn strand/spot kan die me even mailen of een berichtje sturen.

Binnenkort zal ik de notulen voor jullie beschikbaar maken... secretaris is druk bezig.

Sjoerd Janssen
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #9 Maart 27, 2004, 22:48:35
edit2Rapporteer  
Ook een idee om die formulieren bij de kiteshops neer te leggen en dat het personeel erop wijst wat de voordelen zijn om lid te worden?
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 Maart 28, 2004, 00:14:15
edit2Rapporteer  
moet gewoon bij de aanschaf zitten van een kite of board, dat je gelijk lid word!!

winkels hebben toch ook verantwoording te nemen daarover, tis ook in hun belang dat de sport blijft bestaan.

en kitescholen moeten gewoon aan iedere leerling gelijk dat inschrijf formulier in de handen douwen na de les.

uitleggen wat de bedoeling is daarvan, kleine moeite groot plezier.
Paul

Berichten: 275
Antwoord #11 Maart 28, 2004, 00:41:42
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik vind het wel vreemd  >Sad dat veel verkopers van kiteshops niet bij de vergadering aanwezig waren... ze zijn belangrijke spelers in het geheel. Zeker voor hun business lijkt het me belangrijk om het NKV te steunen.

Goed plan arnox4! We moeten idd niet op het strand beginnen met folders uitdelen maar juist bij verkopers van kites. Bijna iedereen (ervaren of onervaren) gaat een paar keer per jaar naar een kiteshop. Stuur gewoon effe wat flyers naar de kiteshops met de tekst!
 ??? Red het kitesurfen in NL! Schrijf je in bij www.kitesurfvereniging.nl

Wel triest dat er zo weinig mensen naar de algemene ledenvergadering zijn geweest. Echt triest!!!!!  :'( :-[

Toch heb ik het gevoel dat veel mensen niet weten dat hun abonn. opnieuw betaald moet worden, omdat ze geen automatische incasso hebben ingevuld. Een e-mail sturen is niet voldoende om deze mensen tot actie te laten overgaan.

Groet,
Paul
Paul

Berichten: 275
Antwoord #12 Maart 28, 2004, 00:47:16
edit2Rapporteer  
Arjan,

Kan je yabbse (dit forum) zodanig veranderen dat je bij het inschrijven op dit forum een vinkje kan zetten om je voor het NKV in te schrijven. Je hebt toch >300 leden.

Groet,
Paul
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #13 Maart 28, 2004, 03:35:12
edit2Rapporteer  
ik zou wel eens willen weten waar mijn geld naar toe gaat?

Je geld.... die paar euro's....
daar zitten een tiental regiovertegenwordigers en Olaf dagelijks voor in contact met Rijkswaterstaat, NOCNSF... tientallen gemeente (neem op dit moment workum, gemeente Rotterdam: HvH en Slufter, en het grote BPR verhaal dat we zeer waarschijnlijk POSITIEF gaan afsluiten dankzij hen....)
En ondanks dat we maar een beperkt aantal leden kunnen overleggen komen we redelijk goed uit de strijd... door de inzet van al die VRIJWILLEGERS... er gaat geen euro naar de mensen die zich inzetten.... (al zouden ze dat wel verdienen)

Maar ja als je echt wil weten waar je contributie heen gaat waarom was je dan niet op de ALV????

Als jullie wisten hoe slecht we er voor staan met het kiten in NL... dat jullie dadelijk allemaal je spullen in de kast kunnen leggen dan denk je niet na over die paar euro's... maar dan is het te laat.
Je koopt een stel kites voor een paar duizend euro's, maar een beetje contributie om je spot te behouden is te veel gevraagd...

Ik ben altijd heel opbouwend... maar ben het nu een beetje zat..
M.a.w. wat een LUL argument Martin e.a.....

Ben gewoon verantwoordelijk, kijk om je heen....
Ik heb ook wel eens in het vogelgebied gekite...   maar zie NU ook wel in dat dat echt niet meer kan. Durf op te komen voor je (ons) eigen belang...
Kiten is een sport voor vrijbuiters, maar wil het dat kunnen blijven zijn, dan moeten ook wij concessies doen...

Sjors CO2
NKV
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #14 Maart 28, 2004, 03:44:03
edit2Rapporteer  
wil je een stapel inschrijfformulieren voor je spot...

mail naar sjoerdj@kabelfoon.nl


kitehigh mail is op het moment niet bereikbaar wegens overzetting naar een andere server.
Martin S
Gast
Antwoord #15 Maart 28, 2004, 10:23:52
edit2Rapporteer  
bedankt Sjors

Ik vindt het een beetje jammer dat wij als kitesurfens in nederland
ons zo verschrikkelijk hard moeten maken tegenover regering en gemeente.

ik zou beter kunnen gaan surfen, geen regels geen gezeik
overal varen.

ik wordt er echt een beetje treurig van.

Mijn favoriete strand gaat dicht...
Niemand die daar wat aan kan doen.
Het is al jaren in de planning.
Wat moet ik doen, met mijn KITE voor de deur van het stadhuis gaan liggen.

ik snap best dat de NKV hard zijn best doet, maar ze krijgen nergens geen poot aan de grond.
300 leden 600 leden. ( zou het uitmaken. )

DWARSLIGGERS zijn er in nederland te veel .
en het ergst is, ze lijken allemaal op het gemeentehuis te werken.
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #16 Maart 28, 2004, 14:35:15
edit2Rapporteer  
Dit lijkt me een goed moment om eventjes het inschrijfformulier te downloaden en printen... Morgen gaat 'ie op de bus! Mensen... inschrijven!

Ciao!
hyflyer
Gast
Antwoord #17 Maart 28, 2004, 18:52:17
edit2Rapporteer  
vraagje waar ben je dan voor verzekert letsel of schade aan derde?
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #18 Maart 28, 2004, 18:54:39
edit2Rapporteer  
WA - Wettelijke aansprakelijkheids..dus je bent verzekerd voor letsel en schade aan derde, binnen europa. Dit staat trouwens gewoon op hun website:

Standaard NKV lidmaatschapsverzekering:

Secundaire WA verzekering met dekkingsgebied Europa. De dekking is als volgt opgebouwd:

·         Secundaire WA-dekking: de polis dekt zowel personenschade (letsel) als zaakschade (materiële schade). Maximaal wordt uitgekeerd: €  907.560,- . Voor zaakschade geldt een eigen risico van € 113,45, bij personenschade geldt geen eigen risico. Voorwaarde van deze verzekering is wel dat je een eventuele aansprakelijkheidsschade eerst bij je eigen AVP (Aansprakelijkheidsverzekering Particulieren) dient aan te melden. Indien deze geen dekking geeft, meld dan je schade bij assurantie@leyestaete.nl of telefonisch: 070-3464569 (alleen bestemd voor schademeldingen).

·         Premie: Deze zit al automatisch in je contributie van het NKV.

·         Verzekeringsgrenzen: Europa.

slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #19 Maart 28, 2004, 19:52:01
edit2Rapporteer  
zou je serieus genomen worden als er zo n 8000 kiters in NL zijn en er daar 180 lid zijn van een belangenbehartiger zoals het NKV.

komt beetje over als stelletje losgeslagen jongelui, met een gevaarlijk speeltje die ze beter tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen door het te gaan verbieden.

stel dat het NKV zo n 1000 leden zou hebben, dan word je serieus genomen geloof me.

het gaat nu langzaam doordringen bij de meeste dat we niet zo door kunnen gaan, er moeten regels komen, en die kunnen we beter zelf maken dan dat de regering het voor ons doet.
daar is het NKV nou voor, daar zitten de mannen die de weg weten, die de mensen kennen op de juiste plekken.
die de taal van de politiek verstaan en spreken, weten hoe sommige ambtenaren denken enz....

samen sta je sterk, en word je wel serieus genomen.
lars

Berichten: 418
Antwoord #20 Maart 28, 2004, 22:13:42
edit2Rapporteer  
Inderdaad, hoe meer leden hoe beter! En des te serieuzer wordt je genomen als vereniging! En voor het geld hoef je het niet te laten. Zo schrikbarend duur is het toch niet. Het is maar wat je voor je sport over hebt, niet!
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #21 Maart 29, 2004, 02:01:46
edit2Rapporteer  
Trek dat laatste argument van je in twijfel arno.....ga eens protesteren met 1000 leden.....ze lachen zich KAPOT......staat buiten kijf dat het op andere vlakken zeker groot nut heeft.....ga maar weer eens invullen....ik was lid in het begin, maar daar heb ik nooit 1 email of bevestiging van ontvangen....wel piekjes weg....! Website veranderde ook nou niet bepaald drastisch toen, vandaar mijn sceptische opstelling....maar na het lezen van bovenstaande geloof ik wel in verbetering tov vroegur!

succes mannen
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #22 Maart 29, 2004, 03:49:09
edit2Rapporteer  
Je hebt een punt over de begin tijd van het NKV,  maar ze hebben dat tegenwoordig wel beter georganiseerd, dus laat je daar niet meer door afschrikken. Je aanmelding zal nu best wel worden bevestigd en ook zal de contributie(als je ze een machtiging geeft) elk jaar automatich worden afgeschreven. Dus gewoon doen, lid worden en de organisatie zal er alleen maar nog meer op vooruit gaan en zoals gezegt hebben we zeker belang bij een sterke NKV
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #23 Maart 29, 2004, 08:16:35
edit2Rapporteer  
Website wordt hard aangewerkt i.s.m. een bureau dat ALLE pr gaat doen.... kunnen wij ons bezig houden met de belangrijke dingen, zoals jullie (onze) kitespots behouden Smiley

Kijk als je op de ALV had geweest, had je dit geweten.. dan had je ook geweten dat er een nieuwe penningmeester en secretaris zijn... etc. Maar goed.. lees binnenkort dan maar de notulen en wordt lid!

Sjors
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #24 Maart 29, 2004, 09:11:16
edit2Rapporteer  
moza,

wat het NKV nu op sommige kitespots heeft weten te bereiken is al veel, met 180 leden.

maar het seisoen gaat beginnen, dus de gemeentes gaan nu goed opletten, en geloof me domme mensen zijn er in overvloed, dus er zal weer zeer veel gepraat moeten worden door de NKV, en dat gaat een stuk makkelijker met 1000 leden, liefst meer natuurlijk!

er zijn misschien maar 8000 kiteboarders in NL, dus dan zou 1000 leden niet gek staan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.