Kleuren X4

Jeffrey
Gast
Maart 27, 2004, 20:51:01
edit2Rapporteer  
Hallo,

Komt de X4 alleen in de kleur rood/blauw? Op de site van Naish zie ik enkel deze kleur. Ook de verschenen foto's laten alleen deze zien.

Komen er nog meer mogelijkheden?

Jeffrey
Jeffrey
Gast
Antwoord #1 Maart 28, 2004, 12:47:39
edit2Rapporteer  
Arno,

Bedankt voor de reply.

Heb je enig idee wanneer ze leverbaar zijn/worden?

Jeffrey
sinasplank
Gast
Antwoord #2 Maart 28, 2004, 16:40:13
edit2Rapporteer  
volgens mij liggen ze half deze week in de winkel.
alleen de grote maten geloof ik {12 14 en 16}weet het niet heel zeker dat er nog meer maten bij zitten maar deze 3 maten wel geloof ik .

ik heb zelf al een 16 M2 X4 in het zilver/wit/blauw ,dinsdag eigenlijk voor het eerst mee kunnen varen op het autostrand wat en andere kite is dit als zijn voorganger{X3} veeeeeeeeel meer power en evengoed te de-poweren als de X3 .de hangtime daar kan je ook wel 2 sec bij tellen en het springen gaat ook veel simpeller je stuur je kite gewoon van 11uur na 12:30 en je hebt het zelfde effect .want normaal moetje die kite echt naar boven janken van 9uur naar 12:30 om lekker hoog te komen waardoor je meestal even de controlle kwijt raakt.dit probleem is nu lekker de wereld uit geholpen door het nieuwe naish MONSTERTJE.

EVEN EEN TIP VOOR HET AFSTELLEN :
maak je de-powertouwtje{dat grijsziverentouwtje} 7 of 10 cm langer en je stuurlijnen ook .doet dit voor dat je het water opgaat anders krijg je de knoop er niet meer uit{er zitten al knopjes aan de stuurlijnen om ze langer te maken.
als je dit niet veranderd krijg je het gevoel dat je achter de trein hang Shocked afz.harald mijnsbergen
Wilco
Gast
Antwoord #3 Maart 28, 2004, 17:34:12
edit2Rapporteer  
EVEN EEN TIP VOOR HET AFSTELLEN :
maak je de-powertouwtje{dat grijsziverentouwtje} 7 of 10 cm langer en je stuurlijnen ook .doet dit voor dat je het water opgaat anders krijg je de knoop er niet meer uit{er zitten al knopjes aan de stuurlijnen om ze langer te maken.
als je dit niet veranderd krijg je het gevoel dat je achter de trein hang  afz.harald mijnsbergen


Als je én de stuurlijnen én de depowerlijnen allebei 7 tot 10 cm langer maakt...gebeurt er effectief toch niks? of lees ik het niet helemaal goed...?
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #4 Maart 28, 2004, 17:42:08
edit2Rapporteer  
Klopt !! Maar de depower is erg kort dus maak je hem wat langer. Alleen verleng je daar mee ook je frontlines dus als je je stuurlijnen niet mee verlengt dan staat dat ding helemaal ver gepowered.

Bij mijn X3's heb ik ook de depower wat langer gemaakt en werkt perfecto.

Thanx voor de tip Harald.

Fer
Wilco
Gast
Antwoord #5 Maart 28, 2004, 19:41:40
edit2Rapporteer  
Ahh zoo! ja ik heb ook een x3 barretje voor m'n 2003 fuel....de depower is wel wat kort..maar ik vind het wel lekker om tegen de knoop te kunnen varen...
Wilco
Gast
Antwoord #6 Maart 28, 2004, 21:16:10
edit2Rapporteer  
depowertouw 10 cm langer en klaar.

ik wil dat op m'n 2003 barretje ook wel proberen, maar ik zit net is te kijken en bij die knoop waarmee het depowertouw aan de depowerstrap zit zit maar een los eind van zo'n 5-6 cm..aangezien dit ook bedoeld is als veiligheid dat de knoop er niet uit schiet laat dit nog maar weinig marge over om het touw langer te maken.... is dit anders op de x4 bar?
Jeffrey
Gast
Antwoord #7 Maart 29, 2004, 21:24:51
edit2Rapporteer  
Hallo,

Wordt dan de hoek waarin de kite staat dan niet verkeerd (teveel naar achteren gekanteld)?

Jeffrey
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.