welke spot bij welke windrichting

gary d

Berichten: 205
Maart 31, 2004, 11:01:39
edit2Rapporteer  
Ik zou graag willen weten met welke windrichting ik waar in noord holland terecht kan en dan gaat het vooral om deze windrichtingen:
-Oost
-Zuid Oost
-Noord oost

Alvast bedankt voor jullie reacties :Smiley
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #1 Maart 31, 2004, 11:03:12
edit2Rapporteer  
enkhuizen sprookjesland (geen geintje)
gary d

Berichten: 205
Antwoord #2 Maart 31, 2004, 11:10:44
edit2Rapporteer  
en daar kan ik dan terecht met al deze richtingen ???
En waar is dat dan precies in enkhuizen ??
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #3 Maart 31, 2004, 11:16:51
edit2Rapporteer  
Enkhuizen kun je terecht met oost en noordoost
zuidoost kun je beter naar schellinkhout gaan bij hoorn.

kunt altijd van den berg bellen die kunnen je het zo vertellen.


Route kan ik je zo niet zeggen ik rij er zo heen maar is lang geleden dat ik er geweest ben.
In Enkhuizen borden sprookjesland volgen is een soort kinderspeeltuin.
gary d

Berichten: 205
Antwoord #4 Maart 31, 2004, 11:23:44
edit2Rapporteer  
ik dacht dat schellinkhout alleen goed was met zw en nw maar kan dus ook met oost
 ;D
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #5 Maart 31, 2004, 12:17:19
edit2Rapporteer  
Sprookjesland, gewoon A7 afslag naar Enkhuizen, bij enkhuizen niet rechts richting de dijk, maar gewoon rechtdoor als het ware. Je rijdt dan recht tegen een BORD -> SPROOKJESPARK/LAND aan of volg de borden enkhuizer zand.

Kom je op een gegevenmoment een heuvel oprijden, zie je link het sprookjespark en rechts een parkeerplaats, je rijdt dan naar beneden, de hele bocht door en dan rechtdoor voorbij die parkeerplaats (je rijdt er omheen) na 300m. links een parkeerplaats. maar je moet dan als het goed is de vliegertjes al lang gezien hebben!

have fun daar! en let op de wandelaars, kids met hond!!! + de houten paaltjes (als je op het strandje staat links) en het haventje! Is het druk op het strand, kan je ook nog verder LINKS bij de steigers je vliegertje kwijt!

NO-O is echt enkhuizen, soms met N kan je ook nog wel naar enkhuizen. NW-N is andijk. de rest is Schellinkhout
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #6 Maart 31, 2004, 19:01:17
edit2Rapporteer  
ik dacht dat schellinkhout alleen goed was met zw en nw maar kan dus ook met oost
 ;D
Zuid Oost, pal Oost is er niet zo top denk ik maar ik laat het graag over aan de echte locals.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.