Waar met zuider wind?

Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Maart 31, 2004, 17:11:35
edit2Rapporteer  
Hoi,

misschien een vraag die al eens gesteld is.... Maar met zuiderwind zegt men dat autoplaya niet zo goed te doen is. Maar waar dan wel, ik zou nog wel graag willen kunnen staan...zou wel zo handig zijn ;D

Iemand een idee?
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #1 Maart 31, 2004, 18:19:42
edit2Rapporteer  
is inderdaad niet te doen op autoplaya met Z, en al helemaal niet met ZO, vandaag weer een ongelovelijke #*&%&# op autoplaya gezien, was dus ZO kleine 6 a 7 knopen, is die dus zwaar aflandig, maar toch het water op helemaal alleen, verder niemand daar, je zal niet verongelukken met die wind maar is toch vragen om problemen.

met Z is het op de slufter prima kiten, 1e of 2e trap en je kan daar met beetje laagwater de eerste 100m lekker staan met sidesore wind.
of daar bij quakjeswater binnenkant van de dam op het haringvliet.
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #2 Maart 31, 2004, 18:21:32
edit2Rapporteer  
let wel op dat je niet te dicht bij de palen komt, en er al helemaal niet voorbij!!!! want daar is het vogelgebied en als we daar gaan kiten ligt er een verbod te wachten.

Of vergis ik me en mag je wel via zee die kant op?  Dus wel opt water  langs de palen , opt land buiten die palen.

GRoeten Erik
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #3 Maart 31, 2004, 18:25:56
edit2Rapporteer  
op het water wel maar niet op het land, hangen hier en daar verboden toegang borden, dat houd in dat je daar niet mag komen.

we staan al op scherp bij de gemeente, dus verziek het nou niet met daar te gaan kiten.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #4 Maart 31, 2004, 18:33:39
edit2Rapporteer  
Ik vind het bij de zuiddijk(ouddorpse haven) met zuiden wind super. Het is alleen oppassen dat je niet te dicht bij de kant komt want dat is alleen maar steen. En als wat hoogte gelopen heb kan je kilometers ver varen waar het maar een halve meter diep is.

Groetjes, kiter uit ouddorp.
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #5 Maart 31, 2004, 20:09:57
edit2Rapporteer  
Ik vind het bij de zuiddijk(ouddorpse haven) met zuiden wind super. Het is alleen oppassen dat je niet te dicht bij de kant komt want dat is alleen maar steen. En als wat hoogte gelopen heb kan je kilometers ver varen waar het maar een halve meter diep is.

Groetjes, kiter uit ouddorp.
Vind het een gevaarlijke plek zeker met harde wind staat tegen een dijk je kite te starten en landen en veel stenen dammetjes etc.
Maar wel mooi daar en vlak water.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.