Die moeten wij ook!

Yannick

Berichten: 1302
Maart 31, 2004, 19:20:29
edit2Rapporteer  
Aloha kiteboarders/kiteboardsters!  ;D

zie je dat? ja dat ja! dat (mooie) board mbt de veiligheid op de voorpagina! dat schitterend board dat iedereen laat weten wat je wel en niet moet doen als je naast een kiter staat! prachtig toch, dat moeten wij ook! zie je dat, alles op één board duidelijk. wat wil je nog meer, hiervoor moeten wij ook gaan! dus wordt snel lid van NKV en knal zo'n board op ieder strand en varen! wat is plusminus 30 euro bij een kiteset waar je niks aan hebt?! ff dokken en breng je stem uit!
peter
Gast
Antwoord #1 Maart 31, 2004, 23:53:28
edit2Rapporteer  
helemaal mee eens yannick!!!!!!!
en erg genoeg ben ik nog steeds geen lid, pdf-format is wel al uitgeprint...!
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #2 April 01, 2004, 07:56:33
edit2Rapporteer  
Bij mij zijn ze opgestuurd.. ! En een board met regels vind ik een erg goed idee!

GRoeten Erik
dow-rhino2

Berichten: 174
Antwoord #3 April 01, 2004, 09:20:40
edit2Rapporteer  
mn papier is op dus nog geen lid maar wel mederegiovertegenwoordiger dus doe al wel wat voor ze maar zodra ik weer papier heb word ik zeker ook lid.
jogi

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #4 April 01, 2004, 14:37:14
edit2Rapporteer  
Al een nieuwe bar gevonden yannick? Wink
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #5 April 01, 2004, 14:49:28
edit2Rapporteer  
mn papier is op dus nog geen lid maar wel mederegiovertegenwoordiger dus doe al wel wat voor ze maar zodra ik weer papier heb word ik zeker ook lid.

hahaha Smiley "mijn papier is op", "leen" je toch een nieuw pak van je werk of school...zo'n board 0wned wel, maar moeten ze hem wel gunstig plaatsen anders staat ie in de weg!
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #6 April 01, 2004, 15:37:07
edit2Rapporteer  
Hmm.. je moet hem eigenlijk op een plek zien te plaatsen waar veel mensen hun kites oppompen, maar nog niet oplaten.

Groeten Erik
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #7 April 01, 2004, 21:40:15
edit2Rapporteer  
Heey Jogi, ik hem hem  ;D, eindelijk mijn scepter en geweldig dat ie is  Wink. kom op he boys and grils, lid worden HOE MEER HOE BETER
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.