"Price Fighter" Best kites doen het goed in Islamorada Inv.

~Dirk~

Berichten: 633
April 01, 2004, 09:09:09
edit2Rapporteer  
Uitslag Pro Men:
1. Mark Doyle, Slingshot
2. Andy Hurdman, Best
3. Joseph Fischli, Best

Dus slecht vliegen zullen ze in iedergeval niet die "Best Kites"
Als de afwerking nu ook goed is (ik hoorde van wel) dan word dat zeker een geduchte concurent voor de huidige merken.
Goede ontwikkeling denk ik, zal de rest ook naar beneden moeten met hun prijzen(hoop ik)  Wink
dow-rhino2

Berichten: 174
Antwoord #1 April 01, 2004, 09:19:20
edit2Rapporteer  
t hoeven niet de standaart kites te zijn waar de beste mee vliegen. ik hoor vaak over aangepaste kites bij pro's die maar weinig lijken op de normale.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #2 April 01, 2004, 10:01:34
edit2Rapporteer  
Yep, Vari vaart ook niet met fabriekskites van RRD.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #3 April 01, 2004, 10:11:39
edit2Rapporteer  
deed die al niet met de cabrinha.

haast alle kites zijn goed, tis de rider......
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #4 April 01, 2004, 10:26:45
edit2Rapporteer  
Alhoewel je Naish, North en SS riders wél met fabrieksmateriaal ziet varen.......
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #5 April 01, 2004, 10:30:12
edit2Rapporteer  
Dat denk ik ook, maar als die Best kites zouden vliegen als een vuilniszak zou een goede classering toch moeilijk worden maar zoals gezegt als het geen standaard kites zijn zegt dat natuurlijk niets over hun normale kites(hoewel die er misschien wel van worden afgeleid)
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #6 April 01, 2004, 10:40:22
edit2Rapporteer  
Niks mis met Best fabriekskites!
Het is alleen nog ff afwachten hoe de kwaliteit is. Voor de rest schijnen ze lekker te varen en de afwerking ziet er ook goed uit. En over de prijs hoeven we het niet te hebben want hopelijk zullen andere fabrikanten ook volgen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.