Enkhuizen

gary d

Berichten: 205
April 02, 2004, 09:50:25
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij meer over deze spot vertellen?
of het er druk is?
of het ondiep is ?
en of het een goed idee is om daar vandaag ff te kijken???
 Wink
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #1 April 02, 2004, 09:53:52
edit2Rapporteer  
gary het is een vette spot, het kan er erg druk zijn, vooral in de zomer..je kan tot 300m? uit de kant staan. paar obstakels aan de waterkant aanwezig, stijgers wat houten paaltjes, haventje maar voor de rest top locatie.

Je zou even kunnen kijken, maar ik zou wel via schellinkhout rijden het is namelijk ZO, dan willen ze ook nog wel daar bezig zijn!
thiazzz

Berichten: 91
Antwoord #2 April 02, 2004, 09:55:30
edit2Rapporteer  
zeker goede spot, lekker vlak water, goed bij NO tot ZO, vaak is het er niet zo druk, maar over het algemeen altijd wel een paar locals die even komen varen, het is ondiep tot ver uit de kust....super plek...vandaag staat op windguru windje 3-4 uit ZO....volg de borden naar sprookjesland, en je komt vanzelf bij de spot...meer info op deze site: http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=enkhuizen_kitesurf_locatie_spot

dus gaan....
gary d

Berichten: 205
Antwoord #3 April 02, 2004, 09:55:37
edit2Rapporteer  
oke dan top dan maar eerst ff naar schellinkhout denk
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #4 April 02, 2004, 09:57:03
edit2Rapporteer  
als het oosten wind is is dat eigenlijk de enige plek voor een hoop mensen uit het noorden. Die zullen met oost naar enkhuizen toegaan.

Verder is het ondiep, je kunt overal staan. Je gaat toch niet zover dat het diep wordt.
Het strandje is wel klein, je kunt volgens mij ook op een grasveldje starten.
Alex

Berichten: 321
Antwoord #5 April 02, 2004, 10:10:58
edit2Rapporteer  
Windguru geeft al drie dagen een 4 Bft op voor die spot maar ik ben al drie keer voor Jan "geslachtsdeel" heen gereden dus verheug je niet al te veel.
 Maar ja ik ga ook weer kijken want het zal maar waaien..... ;D
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #6 April 02, 2004, 12:54:34
edit2Rapporteer  
Haha, Jij kent het geheim van enkhuizen niet ;D ;D
xray

Berichten: 3688
Antwoord #7 April 02, 2004, 13:52:32
edit2Rapporteer  
geheim=lange lijnen?
Alex

Berichten: 321
Antwoord #8 April 02, 2004, 21:17:05
edit2Rapporteer  
Het geheim was vandaag ook weer ver te zoeken, paar uurtjes oost-zuid oost en toen draaide hij naar zuid zuid west. Op schellinkhout nog een paar rakjes gevaren.
gary d

Berichten: 205
Antwoord #9 April 03, 2004, 10:40:39
edit2Rapporteer  
Ja zeg dat wel was eerst op schellinkhout na toen was het beter voor enkhuizen, dus wij naar enkhuizen eindelijk klaar om het water op te gaan draait de wind wat een *** dag was het


maar ja het is en blijft wind he'
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.