Kitesurfen en gevaren

richardk
Gast
September 10, 2006, 05:59:49
edit2Rapporteer  
Op Hanglos zijn we met een hele discusie bezig over hoe we het kiten veiliger kunnen maken. Ik weet dat op dit forum ook erg serieuze kiters zitten en wil graag dat jullie er ook bij betrokken worden.

Zouden jullie kunnen kijken naar de volgende onderwerpen:

http://www.hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid={6EB259D8-B240-48AF-848E-864D1DC09BEE}
http://www.hanglos.nl/asp/for/topic.asp?forumid={809828DE-01FB-48DE-89EF-7E4A4CC73B3F}

Verder is dit de oproep die Angela deed om zich aan te melden voor mensen die echt om de sport en om hun spot geven.

Ik heb een oproep:

 

Ben jij regular van een kitespot? Stuur mij een mailtje (angela.brandsma@adecco.nl). Ik verzamel 5 tot 10 personen per kitespot en zoek contact met deze mensen en breng ze bijelkaar. Vervolgens maak ik deze lijst bekend op het forum en zijn deze mensen op dat moment kitespot 'veiligheids' bewakers.. en nee, dit gaat niet ten koste van je eigen kite tijd!!! Maar jullie geven het goed voorbeeld.. spreken mensen aan en 'recruteren' anderen.. Binnen afzienbare tijd zal zo'n groep uitgroeien tot een gemeenschap..

 

Maar BEWARE: als jij je opgeeft, MOET je het goede voorbeeld geven! Dus géén tricks in 10 cm water, 5cm van de kant, géén kite oplaten/neerlaten op het strand etc.

 

Wellicht is het een idee om met deze 1e groep een avondje samen te gaan zitten (of een zaterdag als het niet waait). Wellicht heeft iemand contacten voor een lycra, kunnen we brainstormen over een tekst op de lycra (bijv. KITE-AWARE TEAM)..  Wedden dat iedereen zo'n shirt aan wil!!!!

 

Dus kom maar op met de mailtjes! Ik hou jullie op de hoogte! Voor nu sluit de inschrijving volgende week zaterdag 16 september en hou ik jullie deze week op de hoogte van aantal inschrijvingen per lokatie.

 

PS. als jij je opgeeft: vermeld dan je 'echte' naam en achternaam, je kitespot, woonplaats en ook je mobiele telefoonnummer.

 

LET'S ALL WORK TOWARDS A BETTER KITE-LIFE!!


Hoop dat we er iets van kunnen maken!
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #1 September 10, 2006, 06:05:25
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=19074.0

Hier staat een soort gelijk idee


Ik vind het een top idee  ThumpsUp
globe

Berichten: 1143
Antwoord #2 September 10, 2006, 16:22:54
edit2Rapporteer  
Fixed!

Aanmelden jongens en meisjes! Kom maar eens op voor de belangen van je eigen spot, anders kun je binnenkort je spullen verkopen omdat het toch nergens meer mag!
Angela KA

Berichten: 74
Antwoord #3 September 10, 2006, 16:47:39
edit2Rapporteer  
Ik heb de oproep zojuist ook op dit forum geplaatst: Kite-Aware Team

Laat mijn mailbox maar vollopen zou ik zo zeggen!! ThumpsUp
X2Nick

Berichten: 20
Antwoord #4 September 10, 2006, 18:00:22
edit2Rapporteer  
"géén kite oplaten/neerlaten op het strand etc."


Op een spot als Mirns vind ik dit niet meer dan logisch. Maar aan de kust lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je je kite op en neerlaat op het strand. ListenToMe
jeroen90
Gast
Antwoord #5 September 10, 2006, 23:45:01
edit2Rapporteer  
"géén kite oplaten/neerlaten op het strand etc."


Op een spot als Mirns vind ik dit niet meer dan logisch. Maar aan de kust lijkt het mij de normaalste zaak van de wereld dat je je kite op en neerlaat op het strand. ListenToMe

Kite oplaten op het strand is bijvoorbeeld op oostvoorne gewoon normaal je hebt er genoeg ruimte om dat te doen.
KitingDaddy

Berichten: 25
Antwoord #6 September 11, 2006, 02:03:34
edit2Rapporteer  
Ik vind dit een prima initiatief  ThumpsUp
Laten we de spots die we hebben zo veilig mogelijk houden, voordat er wordt besloten om er een te sluiten.

Als die gasten dan goed herkenbaar zijn  helemaal top weet je gelijk welke gasten je aan kan spreken als je vragen hebt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.