bij westenwind

gary d

Berichten: 205
April 03, 2004, 13:21:22
edit2Rapporteer  
iemand vertelde mij dat je bij westen wind het beste naar medemblik kan ???
kan iemand mij meer over deze spot vertellen
-kwa ligging
-drukte
-en of het er ook ondiep is
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #1 April 03, 2004, 13:24:46
edit2Rapporteer  
Kijk even bij locaties. Medemblik staat erbij. Volgens mij is het daar alleen niet goed bij westenwind.

Hier de link:
http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=medemblik_kitesurf_locatie_spot

Iemand meer info over Medemblik?

Succes,
Arjan
gary d

Berichten: 205
Antwoord #2 April 03, 2004, 13:30:13
edit2Rapporteer  
kan je me dan misschien vertellen waar ik morgen naartoe kan gaan want op text enz. staat dat er morgen westenwind komt
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #3 April 03, 2004, 13:55:45
edit2Rapporteer  
Hoi Gary,

Morgen waait er waarschijnlijk een zuidweste wind. Bij jou in de buurt lijken Workum en Medemblik geschikt bij deze wind.

Ik weet alleen niet of er nog andere kiters zullen zijn en wat de preciese situatie is bij deze locaties.

Ik verwacht dat er nog vandaag nog wel kitesurfers uit die regio zullen reageren op jouw vraag.

Hoi,
Arjan

Alex

Berichten: 321
Antwoord #4 April 03, 2004, 18:44:29
edit2Rapporteer  
Medemblik is meer een oost-spot dacht ik, net als enkhuizen en andijk. Met zuid-west kan je naar schellinkhout of naar de kust.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #5 April 03, 2004, 20:09:38
edit2Rapporteer  
Met zuidwestenwind is bij de zuiddijk(2e bochtje voor de ouddorpse haven) perfect. Vanmiddag ook geweest, je hebt wel iemand nodig die kite voor je oplaat!

Groetjes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.