kitesurfen in enkhuizen

Robert

Berichten: 10
April 04, 2004, 19:14:36
edit2Rapporteer  
hey
ik ga binnenkort lessen nemen voor te kitesurfen, maar ik vraag me af of 1 les van 3uur voldoende is om daarna zelf te gaan kitesurfen, en nou woon ik in Enkhuizen maar ik weet dus ook niet of dat een goeie locatie is om daar voor me zelf verder te oefenen, of waar ik anders beter naartoe kan gaan. ???

dus als er mensen zijn uit de buurt van Enkhuizen dan hoor ik graag wat jullie mening hierover is
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #1 April 04, 2004, 19:17:31
edit2Rapporteer  
ligt aan de windrichting. enkhuizen is goed met NO, O en ZO.
Kijk in de spotfinder waar je met de andere windrichtingen naar toe moet.
Jasper

Berichten: 562
Antwoord #2 April 04, 2004, 20:09:15
edit2Rapporteer  
Enkhuizen is perfect om na les zelf verder te oefenen, ik doe het zelf ook. Als het niet ZO, O of NO waait kan je voor ZO, Z, ZW naar Schellinkhout gaan. Bij N, NW is andijk een optie..vindt dat zelf niet zo'n makkelijke spot omdat het snel diep wordt..en bij enkhuizen en schellinkhout is het tot 200-300 meter uit de kant sta-diepte. perfecte oefenlocaties.

Loop anders gewoon eens langs het enkhuizer zand met een lekkere oosten wind! er zijn altijd wel mensen aanwezig dan..en vraag hoe/wat dat is geen probleem.

we hebben op de linkpage een lijst staan met kitescholen..het beste is om een IKO gecertificeerde school te kiezen..of een waarbij je een goed gevoel krijgt..

suc6
korporaalkite
Gast
Antwoord #3 April 05, 2004, 11:56:13
edit2Rapporteer  
heej neem maar ff contackt met mij op via de pm , ik woon in andijk mischien kunnen wij wat regelen!!!!!!!!!!!!!!
korporaalkite
Gast
Antwoord #4 April 05, 2004, 11:58:03
edit2Rapporteer  
o ja met zo is enkhuizen gewoon bager hoor de wind komt dan over het zuiderzeemuseum en is zeeeeeer veradelijk.
neem met zo de moeite om naar bovenkarspel te gaan, het is er klotuh om je vlieger op te laten maar je kan er overal perfeckt staan
groeten johan
Robert

Berichten: 10
Antwoord #5 April 07, 2004, 19:29:58
edit2Rapporteer  
allemaal bedankt voor de info, en ik ga 15 mei lessen bij van den Berg, dan ff kiiken of het me bevalt het kitesurfen, en daarna maar eens gaan kijken of er ergens een leuk beginners setje tekoop is en dan mooi zelf verder proberen in Enkhuizen en omstreken
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.