Kleine impressie van Oostvoorne vandaag..

~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
April 04, 2004, 20:20:14
edit2Rapporteer  
Hoi allemaal,

Ik was er zelf niet maar hier wat aangeleverde foto's.

Wat foto's gemaakt door Fabian Blonk, klik hier..

Het ziet er zonnig en winderig uit.

Hoi,
Ajran

Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #1 April 04, 2004, 20:21:28
edit2Rapporteer  
Was er zelf wel en vandaag was echt lekker. Zo mogen er meer dagen zijn. ;D ;D
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #2 April 04, 2004, 20:24:00
edit2Rapporteer  
het was ook winderig en zonnig.
later met vloed nog wat golfjes, was weer heerlijk
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #3 April 04, 2004, 20:24:17
edit2Rapporteer  
ziet er druk uit, maar wel mooie omstandigheden ;D
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #4 April 04, 2004, 20:45:29
edit2Rapporteer  
ja wel leuk maar waar is de aktie nou!!!
Rutger
Founding Father

Berichten: 856
Antwoord #5 April 04, 2004, 20:56:27
edit2Rapporteer  
He Arno die actie zie we wel terug in de kitemagazine hoop ik. ;D ;D
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #6 April 04, 2004, 21:00:29
edit2Rapporteer  
Het was een geweldige dag, ik ben gewoon tot 19:30 doorgegaan, er was helemaal niets van afnemende wind te merken, ben de hele dag met m'n 10 bezig geweest.

Lieve mensen, met name de paar die mij een paar keer "gered" hebben door mijn verloren board naar mij toe te brengen: Erg bedankt, ik heb aan een van jullie een traktatie beloofd, kom de volgende keer naar me toe, het zal worden geregeld!
Arthur
Gast
Antwoord #7 April 04, 2004, 21:04:42
edit2Rapporteer  
Hé Arno !

Ik heb er wel eentje van je gemaakt vandaag, maar die is mislukt..  >Sad
Je hangt nl. ondersteboven, en je bord hangt aan je hand ipv je voeten  ???
Hier kijk maar  :

http://www.hoovah.com/Arno%20site/DSC02682.JPG

 ;D
JorritW
Gast
Antwoord #8 April 04, 2004, 21:37:23
edit2Rapporteer  
Tomislav,

Ik zie op de foto een blauwe Best kite! Ben jij dat toevallig? Jij was toch één van de gasten die de Best kites had, of heb je ze nog niet binnen?
Vandaag zelf ook gevaren met de Mach 3!!! Erg lekker, maar wat een nikswind op Horst zeg, man. Vlagerig, niet normaal, erg jammer.
Maarja gekite is gekite...

Hoooi,
Jorrit
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #9 April 04, 2004, 22:08:46
edit2Rapporteer  
Ja, ik was vandaag de enige met een "flying dick" (grappig hé die logo). De kites vind ik zelf erg goed, in ieder geval een enorme vooruitgang ten opzichte van de oudere Naish kites die ik hiervoor heb gebruikt.

Hoe is de Mach3?

Tomislav,

Ik zie op de foto een blauwe Best kite! Ben jij dat toevallig? Jij was toch één van de gasten die de Best kites had, of heb je ze nog niet binnen?
Vandaag zelf ook gevaren met de Mach 3!!! Erg lekker, maar wat een nikswind op Horst zeg, man. Vlagerig, niet normaal, erg jammer.
Maarja gekite is gekite...

Hoooi,
Jorrit
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 April 04, 2004, 22:16:09
edit2Rapporteer  

kijk arthur das nou aktie........ vette pic hoor.


 ;D
Tim

Berichten: 139
Antwoord #11 April 04, 2004, 22:22:58
edit2Rapporteer  
Jorrit... ik ben ook wel benieuwd naar je M3 ervaringen... (en dan vooral de 16 m)  ;D Grin
JorritW
Gast
Antwoord #12 April 04, 2004, 22:24:08
edit2Rapporteer  
Ja, ik was vandaag de enige met een "flying dick" (grappig hé die logo). De kites vind ik zelf erg goed, in ieder geval een enorme vooruitgang ten opzichte van de oudere Naish kites die ik hiervoor heb gebruikt.

Hoe is de Mach3?

Lachen Tomislav, ik had geen idee dat het een ´dick´was van het logo. Haha! Ik dacht dat het een vliegvis was..., maarja maakt niet uit. Ze zien er mooi uit die kites en ze schijnen inderdaad goed te varen! Hoe zit het met de kwaliteit en afwerking?

De Mach 3/M3 was erg lekker. Veel power, stabiel en veel lift! Ik kan er niet veel over zeggen, want de wind was erg vlagerig en hard. Heb dus maar even wat rustiger/voorzichtiger aan gedaan! Ik hoop dat er binnenkort wat betere/stabielere dagen komen om de kite te misbruiken, haha!

Groeten,
Jorrit
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #13 April 04, 2004, 22:24:30
edit2Rapporteer  
Hé Arno, vandaag ging het een keertje net goed tussen jou en mij :-)

En het pic is super, hoe zou het komen, de kite, het board, de cameraman of is het toch de rider?


kijk arthur das nou aktie........ vette pic hoor.


 ;D
RIES

Berichten: 126
Antwoord #14 April 04, 2004, 22:27:59
edit2Rapporteer  
zag er inderdaad lekker uit  :'(
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #15 April 04, 2004, 22:28:49
edit2Rapporteer  
hahahaha, nou was close, maar je bent een echte diehard aan het worden, je blijft beulen, dus komt helemaal goed, als ik zie hoe je vorderd in zo n korte tijd is mooi om te zien.

en dadelijk een HOOVAH, dan begint het echte werk.

ene ik wil de best wel een xtje testen, met de best bar eraan, dan zal ik een testverslagje schrijven op dit forum, zo op het oog is de afwerking en materiaal gebruik goed, dus zal de vliegeigenschappen ook wel goed zijn, maar testen is weten.

 ;D
xray

Berichten: 3688
Antwoord #16 April 04, 2004, 22:52:00
edit2Rapporteer  
http://home.tiscali.nl/raymondw/rayneel2.jpg
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #17 April 05, 2004, 12:56:17
edit2Rapporteer  
Ja het was weer een topdagje: zon, wind(beetje vlagerig) maar we mogen absoluut niet klagen.

En Tomislav, met een goede bar weet ik zeker dat veel lekkerder vaart dan met je huidige bar. Maar hopen dat die best bars snel geleverd kunnen worden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.