Spinning hook

Jari
Gast
April 05, 2004, 18:14:42
edit2Rapporteer  
Ik moet snel een Trapese haak hebben waarvan de haak kan draaien.

Maar ik wil ook graag de goeie kopen, weet iemand welk merk een goeie haak kan leveren?
Jerome
Gast
Antwoord #1 April 05, 2004, 18:37:54
edit2Rapporteer  
Sold Kitehooks zijn redelijk goed.
Het is geen feilloos systeem maar werkt wel afdoende en zeker.

Even zoeken op het net via google ofzo.
Groet
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #2 April 05, 2004, 18:58:11
edit2Rapporteer  
eey, je kunt ook een wichard kopen. dan heb je hetzelfde effect.

Koop dan een wichard van het merk reflex, aan deze zit ook gelijk een goeie zichbare quickrelease en een lus voor je kiteleash.

( kiteleash draait uiterraard mee )

http://www.osairis.nl/reflex/RefleX-Safe360.htm

Dealer lijstje staat eronder.

Groeten Erik
Jari
Gast
Antwoord #3 April 05, 2004, 19:19:25
edit2Rapporteer  
He bedankt Erik,

Deze Weichard ziet er ook goed uit.

Ik zal even mijn situatie uitleggen. Ik had een Weichard op mijn trapesehaak gezet. En daar zelf een heel slecht touwtje en leachsysteem opgezet. Ik ben die dag 2 keer mijn Kite bijna kwijt geweest doordat iets in mijn Weichard verstrikt kwam te zitten waardoor de quickrelease zomaar open kon gaan Shocked.  
Daardoor had ik besloten dat een spinning hook veiliger zou zijn omdat je dan ook een normaal quickrelease systeem hebt.

Maar ik moet zeggen dat deze er goed uitziet.
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #4 April 05, 2004, 19:44:08
edit2Rapporteer  
hmm dat heb ik bij deze nog niet gehad en ik ken ook andere mensen die tevreden zijn over deze.
Ik weet niet of het bij anderen wel eens is gebeurd?
De gewone wichard haak kan idd makkelijker los gaan na een crash of wat dan ook.. hier zit het met klitteband vast. maar dat trek je er met 0.1 kg armkracht eraf

GRoeten Erik
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #5 April 05, 2004, 20:07:46
edit2Rapporteer  
"wichard van het merk reflex" Wichard is al een merk, die reflex is volgens mij een wat aangepaste wichard.

Andy
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #6 April 06, 2004, 10:07:02
edit2Rapporteer  
Ik had zaterdag iemand gezien met zo'n solid haak ziet er erg relaxed uit en daraait goed en safety is ook goed want die jongen verloor ook een keer perongeluk zijn kite
Succes Tim T
Leetje
Gast
Antwoord #7 April 06, 2004, 11:01:13
edit2Rapporteer  
He allen,

Heb net een haak aangeschaft van Peter Lynn, die draait en kan ook naar links en rechts bewegen. Dit maakt het switch, blind en terug lopen over het strand makkelijker. Is 40 euries en ook voorzien van een safety ring.........

Heb er nu een paar dagen mee gevaren en ben er zeer over te spreken......

Groet Leon
Robert van Deursen
Gast
Antwoord #8 April 06, 2004, 11:25:04
edit2Rapporteer  
He Erik, wat kost die Reflex kaak ongeveer ?

Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #9 April 06, 2004, 14:02:27
edit2Rapporteer  
70 euro

Groeten Erik
Jari
Gast
Antwoord #10 April 06, 2004, 16:16:56
edit2Rapporteer  
He Leetje,

Klinkt wel goed...
kun je die haak ook vastzetten zodat hij niet meer van links naar rechts schuift en alleen roteert? of gaat dat niet.
Het lijkt me idd wel relaxed met too-side en blind varen (al moet ik dat laatste nog leren)  maar hoe zit dat met de sprongetjes??
Hang je dan niet in een keer op je zij onder die Kite?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.