waroo 2007

Idefixe

Antwoord #25 Oktober 05, 2006, 01:51:54
edit2Rapporteer  
Ach, ik houd het voorlopig maar ff bij m'n cabrinha kite's uit 2005. Die vliegers kunnen nog steeds veel meer als dat ik kan. En als er wat kapot gaat koop ik gewoon een nieuwe met bar voor € 350.
xav

Geen avatar

Antwoord #26 Oktober 05, 2006, 03:25:01
edit2Rapporteer  
Ik kan maar 1 ding zeggen, volgende week krijg ik mijn Airush FLOW SLE's, een 10 en 14mtr. Deze kites maken elke andere kite obsolete

Als ik die prijzen op je site zie zijn ze ook behoorlijk duurder dan de waroos, en setje zal al snel 2500 euro kosten neem ik aan uitgaande van 10 en 14 m2
Joop_XL

Antwoord #27 Oktober 05, 2006, 23:09:03
edit2Rapporteer  
Airush is inderdaad niet zo goedkoop als Best, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling. Volgensmij zijn ze wel, maar dat zou ik eens verder moeten uitzoeken, goedkoper dan andere A merken. Maar zo is Monkey weer wel goedkoper dan Best (Griffin vs Waroo).Maar de prijs alleen is niet alles zoals wij allemaal weten.

De airush kites komen dit jaar uit een andere fabriek, deze fabriek staat bekent om de hoge kwaliteit van productie. Naast Airush word hier ook een ander merk geproduceerd, dit merk staat ook bekent om zijn degelijkheid. Dus een nieuwe fabriek, nieuwe kites, nieuwe materialen dit allemaal gemaakt door 1 van de grootste kite & windsurf bedrijven, dat is gewoon top kwaliteit en daar betaal je voor.

Ik heb zelf ook een aantal jaar met Best gevaren, en ik zal de laatste zijn die zegt dat Best slecht is ! Voor elke kite cq merk is er een doelgroep !

xav

Geen avatar

Antwoord #28 Oktober 05, 2006, 23:12:20
edit2Rapporteer  
Ik wou al zeggen, ik vind mijn waroo kwalitatief beter dan de cabrinha's die ik hier voor had, maar ja... het zal allemaal wel
WaZuP

Antwoord #29 Oktober 06, 2006, 02:58:02
edit2Rapporteer  
MENSEN ga dan naar kite beach cabarete

heb je een 8 en 12 m eh ripper second gen (geloof me die dingen hebben de meeste hangtime van alle sle bow hybryde die ik heb getest voor 1000 euro samen
WaZuP

Antwoord #30 Oktober 06, 2006, 03:00:07
edit2Rapporteer  
en heb er genoeg mee gevaren en les mee gegeven dat ik die kites echt slecht vind

van de constructie tot de drukopbouw tot het aerodynamisch aspect van de kite

dus het 2007 model zal heel goed moeten worden om mij ervan te overtuigen die lage prijs waard te zijn
Papa

Geen avatar

Antwoord #31 Oktober 06, 2006, 20:38:12
edit2Rapporteer  
voor 2007 is de kite echt veranderd. Super rete stabiel geen geflapper meer. Met de nieuwe bar helemaal goed.
Als je wilt testen spreek x iemand aan hier opt forum
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.