buitenlanders lidworden NKV!!!!

~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
April 06, 2004, 13:05:58
edit2Rapporteer  
Op dit moment is het zo dat je als buitenlander WEL lid kan worden van het NKV, je steunt daarmee de wateren waar je op kite.
We hebben echter nog steeds geen reactie gehad van de verzekeringsmaatschappij en kunnen dus niet bij voorbaat zeggen dat je dus ook gebruik kan maken van de WA verzekering.

Echter om deel te kunnen nemen aan het NK kiteboarden is een Nederlandspaspoort vereist... lidmaatschap van het NKV is niet voldoende. Het NK is een gesloten NK.


Maar je spot behouden is toch ook belangrijk, misschien wel het belangrijkste!!....
Want zonder spot hoef je ook geen verzekering, want dan mag je toch niet kiten.

Sjors
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #1 April 06, 2004, 15:37:17
edit2Rapporteer  
"Maar je spot behouden is toch ook belangrijk, misschien wel het belangrijkste!!....
Want zonder spot hoef je ook geen verzekering, want dan mag je toch niet kiten"

Daar heb je wel een punt sjors,maar de verzekering er bij had ook niet slecht geweest...al zou ik die dan liever nooit willen gebruiken.

Kan je mij die link dan nog eens door sturen zodanig ik die aanvraagformulieren kan afprinten en kan ik deze mss ook wel eens op het belgisch forum plaatsen want zijn er toch redelijk wat die in nederland komen kiten..moet je mss op een duits forum ook eens doen Wink
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #2 April 07, 2004, 00:19:15
edit2Rapporteer  
http://www.kitesurfvereniging.nl/item.asp?id=109

Er wordt aan een nieuwe site en ook aan een nieuw formulier gewerkt..... voor nu moeten we het even hier mee doen!!

Succes......

En ja post maar waar je wilt! is alleen maar goed......  Wink

Sjors
Roel W

Berichten: 1098
Antwoord #3 April 07, 2004, 22:44:56
edit2Rapporteer  
ok zal ik morgen eens werk van maken,want ben nog niet lang terug van het kiten en ga nu mijn bedje in duiken want moet om 6u am gaan werken.  :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.