Heuptrapeze - part II

Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
April 06, 2004, 13:56:09
edit2Rapporteer  
Hi there!

Na alle (nuttige) tips op mijn vorige post over dit onderwerp even een reactie:

Ik ben naar de (Underground-)Shop gegaan en heb daar ALLE beschikbare heuptrapezes gepast en 'droog' uitgeprobeerd...

Voor mij bleek de Pro Limit - Felix Pivec Signature Model uiteindelijk het best te passen. De afgelopen dagen heb ik hem goed kunnen testen en ik moet zeggen dat dat niet tegenviel  

Veel bewegingsvrijheid (voorheen altijd zittrapeze gevaren), geen knellende bandjes om/langs de edele delen en het omhoogschuiven viel ook erg mee. Alleen bij harde vlagen en de vlieger recht boven je wordt die iets in je maag getrokken, maar daar hoort de vlieger ook niet op zo'n moment! Wel heb ik er een onwijze buikspierpijn aan overgehouden, maar dat is goed voor het verbranden van het 'winterbuikje'  ;D Verder is deze trapeze ook nog goed te combineren met mijn impactvest (Neil Pryde)

Dus al met al ben ik zeer tevreden met deze heuptrapeze... Dank voor jullie input!

JorritW
Gast
Antwoord #1 April 06, 2004, 15:41:16
edit2Rapporteer  
Goed dat je het even post Ronnie! Ik denk dat veel mensen er wat aan hebben.

Ik heb nog nooit met een zit gevaren en een waist bevalt me prima. Ik heb nu een beetje oude trapezen en ben inderdaad al aan het ontvangen van tips... Mystic lijkt me ook wel wat, Pat Love ook en inderdaad de Felix Pivec!

Groeten,
Jorrit
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #2 April 06, 2004, 22:20:22
edit2Rapporteer  
kreeg onzettend pijn in mn onderrug door die trapeze en ben blij dat ik hem niet meer heb.
SKypiraTE
Gast
Antwoord #3 April 06, 2004, 22:21:22
edit2Rapporteer  
Hadden ze er ook de Dakine trapezes ofniet? Dat vind ik persoonlijk de meest relaxte trapezes die er zijn, metname de Pyro en Tabu.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #4 April 07, 2004, 08:37:59
edit2Rapporteer  
is waar die dakine s zijn goed, heb zelf na testen van verschilende modellen de cabrinha impact, nooit meer last van mn onderrug.
het enigste goede aan die pro limit is die sluiting, das toppie, voor de rest zijn het slechte trapezes voor je rug.

je kan bij het passen van heup trapezes al een beetje voelen hoe die zit, als je dan aan een touwtje in de zaak gaat hangen dan moet de druk aan de zijkanten en aan de boven en onderkant van je rug voelbaar zijn, niet in je onderrug.
een brede trapeze is ook beter, en ook belangrijk is dat je de bandjes van trapeze zelf kan vervangen als ze versleten zijn.
Jari
Gast
Antwoord #5 April 07, 2004, 09:36:16
edit2Rapporteer  
Hahaaa!!!     Grin

Dat is degene waar ik het over had en die ik ook heb.

Dit is de allereerste keer dat iemand een advies van mij heeft opgevolgd  ;D Wink ;D

Nee geintje hoor, supertrapese. (Die band waar je je haak mee aantrekt loopt door twee "sleuven" van hetzelfde textiel. als je die band uit 1 zo'n sleuf haalt en bovenlangs laat lopen, kun je haak verder aantrekken)
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #6 April 07, 2004, 09:56:51
edit2Rapporteer  
Ik vaar ook met de Dakine Tabu, super relaxe trapeze. Oh ja, ik heb de haak van Dakine verwijderd en deze vervangen door die van Pro Limit(dat was mijn vorige met een aantal aanpassingen erop gelast) want deze is een stuk kleiner waardoor deze en stuk kan bewegen naar zowel links als naar rechts.
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #7 April 07, 2004, 10:51:38
edit2Rapporteer  
Skypirate...

Ja, ze hebben daar ook de DaKine Tabu. Deze heb ik ook aangehad, maar vond ik, net als de Pro Limit Kitewaist Pro wat 'groot'. Op de e.o.a. manier past deze bij mij niet zo goed tussen mijn ribben en heup in...

Iedereen is toch net wat anders gebouwd, alleen een custom-made zou uiteindelijk de perfecte pasvorm kunnen bieden. Maar die ben ik nog niet tegengekomen  Wink
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #8 April 07, 2004, 12:20:15
edit2Rapporteer  
Vanmiddag ff kijken of die nieuwe kitewaist pro met spreader bar pad, een beetje goed zit. Ik hoop ut wel Grin.

Andy
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.