Kiten bij Monster

Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
April 08, 2004, 16:02:18
edit2Rapporteer  
Wat is de exacte status van deze locatie? Is er een verbod of wordt het gedoogd?
rijoda
Gast
Antwoord #1 April 08, 2004, 16:20:32
edit2Rapporteer  
Kiten in monster is niet echt ideaal ivm de strekdammen. Als ik hier vaar dan doe ik dat tussen monster en terheijde (breedste stuk). Houdt je aan de 'regels' van de surfclub van terheijde en ga niet met drukke stranddagen het water op, dan is er niemand die moeilijk doet. Officieel moet je volgens mij lid zijn van de surfclub, maar er is niemand die daar ooit iets bij mij over heeft gevraagd...

Misschien kom ik je binnenkort wel s tegen daar! (gele x2)

Grtz, Joey
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #2 April 08, 2004, 16:24:02
edit2Rapporteer  
Hoi Joey, weet je het nog, een keer heb je m'n sportschoenen nog gered :-)

Kiten in monster is niet echt ideaal ivm de strekdammen. Als ik hier vaar dan doe ik dat tussen monster en terheijde (breedste stuk). Houdt je aan de 'regels' van de surfclub van terheijde en ga niet met drukke stranddagen het water op, dan is er niemand die moeilijk doet. Officieel moet je volgens mij lid zijn van de surfclub, maar er is niemand die daar ooit iets bij mij over heeft gevraagd...

Misschien kom ik je binnenkort wel s tegen daar! (gele x2)

Grtz, Joey
Zspeedy
Gast
Antwoord #3 April 08, 2004, 23:14:08
edit2Rapporteer  
Tot op heden is het toegestaan om voor de kust van het Westland te kitesurfen. Echter er is sprake van een plan om dit te gaan reguleren. Over twee weken heb ik een afspraak met de verantwoordelijke wethouder om eens te kijken wat deze plannen precies inhouden. Zodra ik wat meer weet, zal ik dit posten.

Dus voor nu, je bent vrij om te gaan, maar hou je aan de regls van de locale vereniging en luister naar de locals.

Peter
Regiovertegenwoordiger NKV Westland en HvH
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #4 April 09, 2004, 08:52:23
edit2Rapporteer  
Kiten in monster is niet echt ideaal ivm de strekdammen. Als ik hier vaar dan doe ik dat tussen monster en terheijde (breedste stuk). Houdt je aan de 'regels' van de surfclub van terheijde en ga niet met drukke stranddagen het water op, dan is er niemand die moeilijk doet. Officieel moet je volgens mij lid zijn van de surfclub, maar er is niemand die daar ooit iets bij mij over heeft gevraagd...

Misschien kom ik je binnenkort wel s tegen daar! (gele x2)

Grtz, Joey

Hey Joey,

Bedoel je dat stuk recht achter de grote molen? Dus bij die camping de duin over? Bij die EHBO post? Hier hebben Tomislav en ik gister gekite.... Echt relaxt!
Niet al te ver lopen, zeker een goede spot!
 ;D ;D ;D
rijoda
Gast
Antwoord #5 April 09, 2004, 09:18:57
edit2Rapporteer  
Hey,
Nou dat stuk daar recht voor is niet het breedste stuk geloof ik. Wel lekker rustig inderdaad. Ik surf altijd een dam meer naar links. Bij de surfclub voor de deur. Maar t is er goed te doen!!!

BTW ik hoorde van me pa dat er idd twee kiters bezig waren geweest. Hij heeft één van jullie z'n kite aangepakt! Vandaar dat die wist hoe t werkt, hij helpt mij ook regelmatig.

Klein wereldje he dat kitesurfen!  Wink
Grtz en misschien dat ik binnenkort weer de kans krijg om ff te gaan varen!
Joey
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #6 April 09, 2004, 11:02:39
edit2Rapporteer  
Hey Joey,

wat leuk om te horen....het is inderdaad zo dat er "een man" langskwam die hielp om Tomislav z'n kite neer te laten....en hij wist precies hoe hij het moest doen en hoe die hem moest neerleggen...grappig!  ;D

Hoop je snel eens te zien daar!  8)
 ;D
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #7 April 09, 2004, 12:01:24
edit2Rapporteer  
Weet je trouwens ook met welke windrichtingen je daar goed kan kiten? Uit ervaring?
 ;D

rijoda
Gast
Antwoord #8 April 09, 2004, 14:32:25
edit2Rapporteer  
ZW is sideshore van links
NO is sideshore van rechts
Dit zijn toch wel de betere richtingen.

W en N kunnen nog dat is schuin aanlandig.

NW is niets want pal aanlandig heb je te weinig ruimte om lekker hoogte te kunnen lopen... (ivm de dammen).

See you
Joey

Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #9 April 09, 2004, 15:01:23
edit2Rapporteer  
Dan kom ik zeker een keer kiten ik woon in het westland maar ga meestal naar scheveningen of de Hoek.

Fred
Ruudje!

Geen avatar

Berichten: 130
Antwoord #10 April 10, 2004, 02:05:06
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

morgenmiddag zo''n 16 knopen...dus ik wil wel bij monster gaan kiten. Gaat een van jullie nog?

Laat het ff weten, mail me of bel me ff 06-41 562 561

Hope to see you tomorrow!  8)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.