R@bert

|
@ Ro, wanneer ben je vrij?!  morgen en overmorgen, dude
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, wanneer ben je vrij?!  morgen en overmorgen, dude Gaat er nog iets gebeuren?!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
ben vanmiddag in Katwijk geweest....onshore NW-W. 12m gevaren !!
Mazzelaar.
|
|
|
R@bert

|
Qua wind is er weinig denk...ga denk ook niet, Romy is ook vrij nl
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgenmiddag is er even een lekker windje!!
Waar dan? Ik red je hier wel weer uit Jacq haha ehm.. kijk is? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Qua wind is er weinig denk...ga denk ook niet, Romy is ook vrij nl
Vrijdag 20 knopen volgens watersportweer.nl. 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik gok ook op Vrijdag
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Morgenmiddag is er even een lekker windje!!
Waar dan? Ik red je hier wel weer uit Jacq haha ehm.. kijk is? (grinnik_kitesmiley) Lekker temperatuurtje ook. Ga mijn koffer alvast pakken.
|
|
|
Jacq

|
Ik zei toch dat er wind was, ik zei niet waar (grinnik_kitesmiley). Waar willen jullie gaan vrijdag en hoe laat? Ik moet eerst werken nl, maar t ziet er idd wel goed uit 
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik zei toch dat er wind was, ik zei niet waar (grinnik_kitesmiley).
Gaan we bijdehand doen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als ik die zwembandjes kan lenen van Micky, durf ik best Autostrand wel te trotseren omsteeks uur of 10:00 voor de verandering.
|
|
|
Jacq

|
mmm...tegen de tijd dat ik daar ben, keren jullie wsl al moe en voldaan weer huiswaarts...
|
|
|
R@bert

|
Je had wel een betere spot uit kunnen kiezen Leon...14kn is magertjes (tong_kitesmiley)
ok, t is wel lekker weer (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Weet ik wel zeker, maar wie is jullie? Geen idee wat heer Er doet of anderen..
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Je had wel een betere spot uit kunnen kiezen Leon...14kn is magertjes (tong_kitesmiley)
ok, t is wel lekker weer (grinnik_kitesmiley)
Dat zeggen de mensen wel vaker achter hun computer, heb nog nooit zoveel "Niet" opgegeven door sites, sessies gehad laatst.
|
|
|
Jacq

|
Robert zegt net dat ie niet gaat, Er gaat wsl alleen als Robert gaat, Mick werkt altijd 'smiddags...en...dat was het eigenlijk wbt jullie, haha...
Geen buddies dus (cry_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
succes dus haha
|
|
|
R@bert

|
Robert zegt net dat ie niet gaat Geen buddies dus (cry_kitesmiley)
you never know (grinnik_kitesmiley), watersportweer ziet er iets te goed uit..  . Heb je die jeuk weer,pfff (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Robert zegt net dat ie niet gaat, Er gaat wsl alleen als Robert gaat, Mick werkt altijd 'smiddags...en...dat was het eigenlijk wbt jullie, haha... Geen buddies dus (cry_kitesmiley) Kan je wel eens gelijk in hebben. Of ik moet voor een keer Ro zijn plaats innemen.... 
|
|
|
Jacq

|
Als je me kan redden uit een crash, mag dat best hoor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq

|
Robert zegt net dat ie niet gaat Geen buddies dus (cry_kitesmiley)
you never know (grinnik_kitesmiley), watersportweer ziet er iets te goed uit..  . Heb je die jeuk weer,pfff (sealedlips_kitesmiley) TE goed, kan nooit te goed, maar t kriebelt behoorlijk ja..de laatste 2x gingen zo lekker voor mn gevoel. Het varen gaat nu goed, wil nu andere dingen gaan leren 
|
|
|
R@bert

|
Als ik ga wordt t denk t wel vroeg, ivm mn werk as u know. Tot hoelaat heb je dan?
|
|
|
Jacq

|
Als ik ga wordt t denk t wel vroeg, ivm mn werk as u know. Tot hoelaat heb je dan?
Ik heb een 6, toch geen buddies dus...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Als je me kan redden uit een crash, mag dat best hoor (grinnik_kitesmiley)
Ik kan wel helpen met oplaten. Maar meer ook niet. (huilen_kitesmiley)
|
|
|