Micky
|
Wie weet nog een klein wondertje en dat er zaterdag of zondag nog te kiten is?
Windguru pro geeft zondag aan het einde van de dag iets door wat kite-baar lijkt te zijn. W-Z/W 17 tot 23 knopen. Ik hoop met je mee....
|
|
|
Micky
|
er was eens.....
|
|
|
|
Nickeltje
|
Geen kiten vandaag...
Maar mijn paard heeft vannacht wel een veulentje gekregen!! Heel goed nieuws dus!! Een meisje, bruin, helemaal gezond en met mijn paard ook alles goed. Het klinkt allemaal vast heel meisje/meisje, maar ik ben er echt heel blij mee!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Geen kiten vandaag...
Maar mijn paard heeft vannacht wel een veulentje gekregen!! Heel goed nieuws dus!! Een meisje, bruin, helemaal gezond en met mijn paard ook alles goed. Het klinkt allemaal vast heel meisje/meisje, maar ik ben er echt heel blij mee!!
Leuk, van harte gefeliciteerd zullen we maar zeggen Ik heb dit weekend gesnowboard in snowworld Landgraaf, samen met mn vriendin. Was erg gezellig en leuk "geen wind" alternatief.
|
|
|
|
TjeerdSJ
|
Gaat er iemand morgen nog mee kiten @ beachbreak? In de morgen/vroeg in de middag? Hopen da thet een knoopje of 14 word
|
|
|
Nickeltje
|
Helaas... morgen gewoon aan het werk... Ik hoop dat je kunt kiten, veel plezier in elk geval!!
|
|
|
|
haast - te - recht
|
daar hoop ik ook op ik was vanavond net te laat voor de gem.17 knp. hopen morgen avond een zonnige avond sessie
|
|
|
Jeromez
|
Klote, ik kon vandaag niet, was het nog wat?
Woensdag eind van de middag / avond ben ik er als eerste bij. Als het een beetje waait uiteraard.
|
|
|
|
|
|
Nickeltje
|
Leuk bootje!
De windvoorspellingen voor dit weekend zijn ook maar weer matig als ik het zo zie. Alleen zaterdag eind van de dag is nu kitebaar. Ik hoop dat dit foute voorspellingen zijn en het nog veel mooier gaat worden.
|
|
|
Jeromez
|
Zoals het er nu uit ziet ben ik al blij met 12 knopen ergens in de middag of avond
|
|
|
Nickeltje
|
Ja ,dat zag ik inderdaad. Weinig, meer misschien net genoeg om met mn gat uit het water te komen...
edit: en maandag eind van de dag, dat ziet er nog net weer wat beter uit dan de voorspelling van zaterdag...
|
|
|
Jeromez
|
Vanavond m'n schoonmoeder maar weer offeren aan de weergoden Wellicht helpt dat nog wat...
|
|
|
Nickeltje
|
Misschien dat het in elk geval al helpt met de verplichtingen van Pinksteren en andere vrije dagen?
|
|
|
Micky
|
oude liefde roest niet micky
Soms wel....kijk maar naar mijn Jeep! Sweet Nog wat gevangen of lag je te slapen? Gevangen? Huh, moet dat dan? Chris yates: it's an excuse for being there! Vroegûh toen ik nog jong was ving ik nog wel eens een schuppie...
|
|
|
Jeromez
|
SSsssssssssssssssssssssssoooooooooooooo oooooooo dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden zo te zien
|
|
|
|
haast - te - recht
|
nog iemand gevaren vandaag bij de KBO?
stond een hele 15 knopen
|
|
|
Jeromez
|
Mja ik had gevaren, niet bij de KBO maar wel bij Airtime. Was geloof ik de enige die hoogte kon houden met mn DOOR
|
|
|