trapeze zit of heup????

peter.

Berichten: 1145
Antwoord #25 Januari 19, 2007, 16:13:21
edit2Rapporteer  
hahah jah hij heeft 2 keer heup gehad Tongue ben zo dislecties als wat dus ik lees daar heel vaak over heen loser
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #26 Januari 19, 2007, 16:24:44
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een zwakke rug en heb hier al heel veel klachten en problemen mee gehad. Ik ben een tijdje overgestapt van waist naar zit omdat ik het gewoon echt niet meer uithield. Maar de bewegingsvrijheid van een waist is gewoon beter, ben dus ook weer terug naar waist.

Ik vaar nu met een Pat-love TMF waist, deze is voor mij echt perfekt. Met na druk op voor mij ! iedere rug is anders, je moet het toch gewoon zelf proberen. Bij de TMF heb je een hele hoge/grote achter kant die je rug volledig ondersteund, daar moet je voor gaan.

Dus koop een grote waist trapeze die je gehele rug ondersteund, de trend binnen de trapezes is wel om ze smaller te maken zodat je nog meer bewegings vrijheid hebt, die moet je dus niet hebben.

En dit is wat ik er van vind Smiley
peter.

Berichten: 1145
Antwoord #27 Januari 19, 2007, 16:33:16
edit2Rapporteer  
jah idd die trapeze die ik nu heb is vrij smal dus ik ga de

tmf patlove
mystic warrior
dakine

passen en dan de beste kopen maakt  me niet uit wat dat kreng mij gaat kosten

welke winkel verkoopt patlove hier in het noorden???
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #28 Januari 19, 2007, 18:01:11
edit2Rapporteer  
Nog een tip voor degenen die niet kunnen kiezen tussen heup en zit: De Flysurfer trapeze.
Dit is een zit trapeze maar de haak zit op dezelfde hoogte als een heup. Ik heb hem nu 1 keer gebruikt en ik merk geen verschil met mijn oude heuptrapeze behalve dan dat de Flysurfer trapeze niet omhoog kruipt.
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #29 Januari 23, 2007, 00:20:48
edit2Rapporteer  
jah idd die trapeze die ik nu heb is vrij smal dus ik ga de

tmf patlove
mystic warrior
dakine

passen en dan de beste kopen maakt me niet uit wat dat kreng mij gaat kosten

welke winkel verkoopt patlove hier in het noorden???
Ik weet niet waar in het noorden maar in deventer volgens mij (vliegersenco.nl)
Feutus

Berichten: 66
Antwoord #30 Januari 23, 2007, 00:51:56
edit2Rapporteer  
peter, je mag mijn pat love wire wel eens een keer proberen, vind em zelf heel fijn. Deze trapeze hebben ze ook nog met een broekje maar ik weet niet of dat echt fijn is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.