Naish Torch 3 Patches nu verkrijgbaar

globe

Berichten: 1143
Februari 19, 2007, 23:45:24
edit2Rapporteer  
Beste Naish-kiter,

Er is gebleken dat bij de eerste zendingen Torch 3 (geleverd vanaf september 2006) er overmatige slijtage aan de leading edge kan optreden als gevolg van het schuren van de pigtails.

De oplossing is vrij simpel en het probleem kan door de consument zelf verholpen worden.
Er zullen op zeer korte termijn zelfklevende kevlarpatches verstuurd worden die op de leading edge te plakken zijn.

Deze patches worden geleverd met een korte beschrijving hoe deze aangebracht dienen te worden.

Wij zullen consumenten met dit probleem doorsturen naar de dealers.
Op vertoon van het originele aankoopbewijs worden deze patches uiteraard gratis verstuurd.
Let op: het betreft alleen de eerste zendingen Torch 3 kites, de latere zendingen is de kevlarpatch al op bevestigd!

-----

De beruchte patches zijn binnen, en ik heb net een kite er mee 'beplakt'. Het resultaat is TOP!

meer info:

Torch pdf 1

Torch pdf 2


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Februari 20, 2007, 00:25:23
edit2Rapporteer  
Het is natuurlijk wel een oplossing maar ik verbaas mij steeds meer hoe de fabrikanten omgaan met de afnemers/consumenten. Ikzelf vind het bij de beesten af dat je een vlieger van over de duizend euro koopt en waar na enig gebruik blijkt dat dat ding bij normaal gebruik binnen de kortste keren gewoon doorslijt!
Die hoge prijzen voor research /ontwikkeling ( zoals de fabrikanten dan verklaren) zolangzamerhand gewoon dik gelul!
(m'n auto begon een beetje door te roesten bij de kofferbak,ik kreeg van de garage een mooie sticker en het resultaat is TOP  schater )
schandalig   ThumpDown
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #2 Februari 20, 2007, 00:37:06
edit2Rapporteer  
ze kunnen de slogan ook wel gaan veranderen: technology driven ;o)

beetje merk haalt gewoon z'n spullen terug als het niet goed is i.p.v. een setje stikkers te geven

Vraag me wel af hoe sterk je staat als je die pads niet gebruikt en je binnen een jaar terug gaat met je kite.
Volgens het consumenten recht heb je toch altijd min 1 jaar garantie op productie fouten en dit benne d'r ene.
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #3 Februari 20, 2007, 00:43:54
edit2Rapporteer  
Het is natuurlijk wel een oplossing maar ik verbaas mij steeds meer hoe de fabrikanten omgaan met de afnemers/consumenten. Ikzelf vind het bij de beesten af dat je een vlieger van over de duizend euro koopt en waar na enig gebruik blijkt dat dat ding bij normaal gebruik binnen de kortste keren gewoon doorslijt!
Die hoge prijzen voor research /ontwikkeling ( zoals de fabrikanten dan verklaren) zolangzamerhand gewoon dik gelul!
(m'n auto begon een beetje door te roesten bij de kofferbak,ik kreeg van de garage een mooie sticker en het resultaat is TOP schater )
schandalig ThumpDown

Ben het helemaal met je eens dit kan toch niet waar zijn een stickertje en het is goed. Tja kost inderdaad maar een klein beetje zo'n torch pffffffffffffffffffffffffffffff

Een shop kan hier ook niet veel aan veranderen, maar mr Naish heeft nog maar weinig verdiend aan de kiteverkoop
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #4 Februari 20, 2007, 00:44:29
edit2Rapporteer  
ze kunnen de slogan ook wel gaan veranderen: technology driven ;o)

beetje merk haalt gewoon z'n spullen terug als het niet goed is i.p.v. een setje stikkers te geven

Vraag me wel af hoe sterk je staat als je die pads niet gebruikt en je binnen een jaar terug gaat met je kite.
Volgens het consumenten recht heb je toch altijd min 1 jaar garantie op productie fouten en dit benne d'r ene.

Ja maar hier doen ze bij Best ook niet aan dus zal bij Naish ook wel niet.
Wel raar dat zoiets kan gebeuren, je zou denken dat die dingen helemaal door en door getest zijn op hoelang ze meegaan etc.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Februari 20, 2007, 00:45:03
edit2Rapporteer  
en wat doen ze met de kites die nu al slijtage hebben? kan me voorstellen dat je daar op de 2e handsprijs flink op moet inleveren ............ ( of moet je dan niet zeuren en gewoon sticker opplakken)
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #6 Februari 20, 2007, 00:45:26
edit2Rapporteer  
Voor hetzelfde geldt had Naish die sticker er al wel opgeplakt en was er niks aan de hand geweest. Dan hadden we nu van niks geweten.

Je krijgt nu wel het idee alsof er niks getest wordt. Dat geldt ook voor andere merken, en voor afgelopen jaren.
storm

Berichten: 348
Antwoord #7 Februari 20, 2007, 01:06:34
edit2Rapporteer  
Altijd maar zeiken!
Wacht het nou eerst eens af. Naish onderkent het probleem, dus indien nodig valt het onder garantie. Kijk als naish nou een uitgebreide geschiedenis had met productie fouten...
Een keer een fout, en hup, massaal zeuren....
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #8 Februari 20, 2007, 01:14:11
edit2Rapporteer  
die sticker opzich is een goed idee maar het feit dat die kite's zoiezo zo duur zijn is gewoon belachelijk...

en eigenlijk vind ik het als ik kijk naar kite's opzich die eigenlijk best snel kapot kunnen en je echt goed mee moet omgaan een onterechte dure sport...

maar hee...wat doe je eraan
chico

Berichten: 1112
Antwoord #9 Februari 20, 2007, 01:19:36
edit2Rapporteer  
Tjonge jonge. Ik heb ook Naish kites maar.....we praten hier over III. Serie 3, dwz er was ook 'n 1 en 2 en het is niet zo dat er sinds 2007 pas lijnen aan kite zitten. Wat 'n klungels daar in de USA. Het zal wel weer zo zijn dat z'n goedkopere productie methode hebben ontdekt en de gevolgen daarvan onderschatten. Nu zijn ze dus duurder uit want alle marketing budgetten van Naish worden compleet door de drain geflushed door dit soort geknutsel.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #10 Februari 20, 2007, 01:25:19
edit2Rapporteer  
Is gewoon niet goed getest. klaar. heeft niets met zeiken te maken. Als ze goed hadden getest hadden ze deze fout makkelijk onderkend, sticker erop en klaar. Simpel feit en geen gezeik.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 Februari 20, 2007, 02:09:49
edit2Rapporteer  
Kijk anders ff naar die kites van Liquid Force ..... Die dingen zijn echt hufter-proef... Ik kan mijn Assault op allerlei manier slepen en overal zit versteviging  ThumpsUp (natuurlijk ga ook ik zuinig om met mijn spullen maar het is maar dat je het weet  (grinnik_kitesmiley) )
globe

Berichten: 1143
Antwoord #12 Februari 20, 2007, 02:15:53
edit2Rapporteer  
jongens.... Het gaat om een paar kites uit de eerste productie, vanaf de 2e productie is het probleem opgelost.
Mak

Berichten: 159
Antwoord #13 Februari 20, 2007, 02:45:12
edit2Rapporteer  
ja gek hè, zou wat zijn als ze gewoon doorgaan met dezelfde fout maken...
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #14 Februari 20, 2007, 03:10:37
edit2Rapporteer  
Patch erop en klaar is kees. En verder knallen met die Torch.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #15 Februari 20, 2007, 03:24:42
edit2Rapporteer  
zo is het allemaal lekker plakken.. loser

lach me pas echt de stuipen als die plakkers niet blijven zitten... schater
piede

Berichten: 1689
Antwoord #16 Februari 20, 2007, 04:18:37
edit2Rapporteer  
Reclame van de AH; wel allemaal lekker blijven plakke hé?!
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #17 Februari 20, 2007, 04:26:06
edit2Rapporteer  
ben ook van plan torch 3  /2007
te gaan varen.
wel 2e hands pas eind van het jaar ofzo
weet iemand waar ik op moet letten
heeft iemand een foto ?
ik hoor of zie het wel
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #18 Februari 20, 2007, 04:27:30
edit2Rapporteer  
Reclame van de AH; wel allemaal lekker blijven plakke hé?!
maaar eeeuh "kein zimmer frei" 
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #19 Februari 20, 2007, 04:27:48
edit2Rapporteer  
Niet plakken? Het zijn ze van 3M....
Cripsel
Gast
Antwoord #20 Februari 20, 2007, 16:24:13
edit2Rapporteer  
Ik was afgelopen weekend bij Telstar in Harderwijk en daar werd me verteld dat we moeten betalen voor de patches/stickers! Heb zelf geen Torch (moet nog sparen hé) maar vond/vind het wel vreemd dat ze er daar geld voor gaan vragen. Geen idee hoeveel het gaat kosten maar het principe klopt niet!
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #21 Februari 20, 2007, 17:48:35
edit2Rapporteer  
Ik was afgelopen weekend bij Telstar in Harderwijk en daar werd me verteld dat we moeten betalen voor de patches/stickers! Heb zelf geen Torch (moet nog sparen hé) maar vond/vind het wel vreemd dat ze er daar geld voor gaan vragen. Geen idee hoeveel het gaat kosten maar het principe klopt niet!
Er wordt door Kubus in de brief aan de dealers gemeld dat de patches gratis worden verstuurd.(zie de Torch pdf1 van Globe)
Of er moet worden betaald voor de patches is niet helemaal duidelijk, maar dat lijkt me sterk
wasbeer

Berichten: 432
Antwoord #22 Februari 20, 2007, 17:50:10
edit2Rapporteer  
maak to(r)ch niet uit dat je ze ahteraf pas krijgt. ik vindt het best ok dat je ze gwn gratis krijgt. ik denk dat vele andere merken er gwn geld vor zouden vragen
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #23 Februari 20, 2007, 17:58:34
edit2Rapporteer  
Het is natuurlijk wel een oplossing maar ik verbaas mij steeds meer hoe de fabrikanten omgaan met de afnemers/consumenten. Ikzelf vind het bij de beesten af dat je een vlieger van over de duizend euro koopt en waar na enig gebruik blijkt dat dat ding bij normaal gebruik binnen de kortste keren gewoon doorslijt!
Die hoge prijzen voor research /ontwikkeling ( zoals de fabrikanten dan verklaren) zolangzamerhand gewoon dik gelul!
(m'n auto begon een beetje door te roesten bij de kofferbak,ik kreeg van de garage een mooie sticker en het resultaat is TOP schater )
schandalig ThumpDown

Helemaal mee eens. Wat een bullshit zeg!!!
Leg je idd 1000 - 1200 euo neer en dan vaar je met die gare stickers op je LE want anders slijt `ie door. Lekker zeg!!
Doet Naish trouwens erg handig marketing technisch gezien. Ze zitten daar echt te slapen!!
diederik

Berichten: 908
Antwoord #24 Februari 20, 2007, 19:27:20
edit2Rapporteer  
zo das weer eens wat anders dan gezanik over best.....zo zie je maar dat alle merken het wel eens kunnen verneu*en!!!!vind idd dat het niet kan, prijzen moeten gewoon omlaag, die dingen worden in china voor nog geen 100 euro0 ps gemaakt en marketing ....MY ASS!!!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.