Stel je voor ...

john
Gast
April 27, 2004, 08:37:21
edit2Rapporteer  
Stel je voor.... je besluit op een mooie zonnige ochtend om eens op de fiets naar de baas te gaan, je fiets lekker op je gemak langs de Coolsingel. Je zit gezellig aan de telefoon en voor je staat een mercedes taxi half geparkeerd op het fietspad. Op het moment dat je vlak achter de auto rijdt, gaat de rechterachter deur open. Wat doe je:

1) je laat je vallen zodat alleen jij gewond bent en de auto niet beschadigd...

2) met je allersnelste reactievermogen ontwijk je de deur maar raak je een boom

3) aangezien het ochtend is, je net wakker bent en je zit te bellen rij je vol de deur in.........



ik kan je zeggen: het was optie 3!!!
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #1 April 27, 2004, 08:46:51
edit2Rapporteer  
bier=goed, 2 bier beter!  :Smiley :Smiley :Smiley nog steeds??? je bent fietser dus je bent toch in je gelijk jij blij ;D koop je een oud krot van een fiets kun je weer nieuwe kite kopen van verzekeringsgeld ;D
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #2 April 27, 2004, 09:06:18
edit2Rapporteer  
haha.....ook wel eens gehad, komt nog hard aan!!
kite king

Berichten: 74
Antwoord #3 April 27, 2004, 12:34:35
edit2Rapporteer  
john jij doet er ook alles aan om maar met een beetje wind thuis te kunnen zijn en te gaan kiten? Shocked Shocked
je zal die taxichaufeur wel geld hebben geboden om die deur open te zetten pikkie 8) 8) 8)
john
Gast
Antwoord #4 April 27, 2004, 12:49:34
edit2Rapporteer  
john jij doet er ook alles aan om maar met een beetje wind thuis te kunnen zijn en te gaan kiten? Shocked Shocked
je zal die taxichaufeur wel geld hebben geboden om die deur open te zetten pikkie 8) 8) 8)

Was er maar wind  :'( :'(
kite king

Berichten: 74
Antwoord #5 April 27, 2004, 13:13:22
edit2Rapporteer  
hier staat er wind? ;D ;D ;D
dus ga ik zo naar huis.
zonder gekke dingen uit te halen? ??? ??? ???
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #6 April 27, 2004, 15:10:27
edit2Rapporteer  
ik reed dus tegen de boom aan  :'(
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.