Jordi_1990

|
iedere keer als je wat mis doet heb je een letter, diegen met het eerste horse is af... pdeden we op de basischool met een muur en een voetbal. wie hem mist als ie terugkaatst of de muur mist met zijn schot krijgt een letter
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
He HJ, Da`s Peter Aerts!!! aka "The Lumberjack". Een van de beste free-fighters die er is. Heb wel eens een biertje met hem gedronken in Amsterdam. Leuke vent trouwens. Maar hoe zit jij vrijdag??
|
|
|
job
Geen avatar
|
Ik ben ook wel in voor een push competitie...
|
|
|
Stanley

|
Helaas ben waarschijnlijk nog kite loos dit weekend denk dat ik dan maar voor de gezelligheid langs kom en de heftige acties maar op de gevoelige plaat ga vast leggen
|
|
|
VincentC

|
Helaas ben waarschijnlijk nog kite loos dit weekend denk dat ik dan maar voor de gezelligheid langs kom en de heftige acties maar op de gevoelige plaat ga vast leggen
Kiteloos? Mis ik iets? Nieuwe kites?
|
|
|
Sherida

|
Vrijdag als de wind zo blijft sowieso.. Zaterdag nog even kijken, denk namelijk niet dat m'n team daar zo blij mee is 
|
|
|
|
Idefixe

|
voor zaterdag en zondag ben ik bang dat het helemaal niets wordt dan :'(
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
he Tom dat meen je niet :'( Als het weekend wordt dan kakt de boel altijd in  Of hou je me voor de gek 
|
|
|
DaanD

|
KNMI 10-daagse verwachting is zeer negatief voor het weekend (lees: 5 m/s). Windguru max 7/8 knopen maar wij vestigen onze hoop  op Windfinder ZW 18 knopen!
|
|
|
Idefixe

|
nop: GURU geeft zo'n 7 knp. Voor mij de meest belangrijke indicator: KNMI verwachtingen en dan de 10 daagse verwachting: daar kakt de woei dus helemaal in ( en helaas hebben ze daar "bijna altijd" gelijk  ) hmm Daan was me ff voor dan  Btw Windfinder loopt de laatste paar maanden iedere keer ff achter Guru aan , dus ik verwacht dat die ook wel gaan "bijstellen" dan............
|
|
|
LF Ruud

|
Nou mannen dan moet en we voor het weekend maar een speed boot kopen dan kunnen we wakeboarden
|
|
|
|
Stanley

|
Kiteloos? Mis ik iets? Nieuwe kites?
Yep heb een nieuwe octane 10 gekocht maar is een naad niet goed gestikt dus die moest terug. Tevens een 14 besteld maar die is nog niet binnen alle ouwe meuk verkocht dus nu helaas kiteloos Maar gelukkig voor mij kakt de wind giga in mis ik ook niet veel
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
He Mini-Me dan moeten we die gast maar ff bellen voor het weekend Dan treffen we dat want die gast is nu in Nederland.... hi.hi..
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Wanneer het iets warmer wordt en er staat geen wind zal ik wel een dagje proberen te organiseren bij de wake/kabelbaan in Almere  Gewoon een dag met als thema "dress to impress" en rammen met die handel 
|
|
|
McBridges

|
Ik ken iemand op Aruba met een speedboot maar ik noem zijn naam niet.. die neem ik mee mijn graf in  Da's focking te gek man, hadden we focking gaaf kunnen boarden op die oceaan weet je...... 
|
|
|
VincentC

|
Wanneer het iets warmer wordt en er staat geen wind zal ik wel een dagje proberen te organiseren bij de wake/kabelbaan in Almere  Gewoon een dag met als thema "dress to impress" en rammen met die handel  Regel gewoon 12 man en ga met z'n allen op 1 strippekaart, er zijn toch hoe dan ook altijd wakeboarders, is alleen maar relaxt (de meeste van die gasten dan)
|
|
|
Idefixe

|
hhhmmm gaat helemaal goedkomen met de woei, wel een speciaal plaatje trouwens. 
|
|
|
|
Idefixe

|
Brouwersdam was dan wel weer lekker geweest:.....
|
|
|
LF Ruud

|
Ja dat is een leuk idee voor de zomer. En net wat vincent zegt zo veel mogelijk jongens optrommelen en dan die baan in almere onveilig maken. Wanneer het iets warmer wordt en er staat geen wind zal ik wel een dagje proberen te organiseren bij de wake/kabelbaan in Almere  Gewoon een dag met als thema "dress to impress" en rammen met die handel 
|
|
|