Br. Dam woensdagmiddag?

Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Februari 06, 2008, 01:30:25
edit2Rapporteer  
Is er morgen middag iemand op de Br. Dam te vinden? Ziet er naar uit dat het weekend niet veel wordt, dus morgen voorlopig laatste kans?
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Februari 06, 2008, 03:35:54
edit2Rapporteer  
Tja jij kan wel vaak he Tongue ik heb school werk ben druk met van alles maar afgelopen weeken was wel weer top al was het zondag wel bitter koud Sad
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #2 Februari 06, 2008, 05:23:43
edit2Rapporteer  
Jai Kevin daar heb je wel gelijk in, maar Ik moet opschieten, ik heb niet zo veel tijd meer als jij! Ik lben al zo'n slordige 25 jaar verder als jij schat ik...... Zo te zien wordt het niks morgen, geen reactie's. Alleen ga ik niet. Ben afgelopen zondag naar Scheveningen geweest, Heftige golven daar!!!! Wel enorm kicken, ook wel een beetje angstaanjagend, maar zeker een spot om regelmatig naar toe te gaan. Ben jij daar wel eens geweest?
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 Februari 06, 2008, 05:27:35
edit2Rapporteer  
nee scheveningen niet maar Wijk aan zee wel zijn ook wel wat hogere golven maar als je de dam gewent bent dan zijn bijna overal aan de kust hogere golven Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.