Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #100 Maart 26, 2007, 19:22:31
edit2Rapporteer  
Enkhuizen was, halfuur terug, nog geen 10kts. Medemblik zou 14 zijn (uitschieters, denk ik)
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #101 Maart 26, 2007, 19:37:02
edit2Rapporteer  
Aangezien het nu niet echt top waait www.enkhuizen-meteo.nl
ga ik lekker naar Wijk om met mijn Woefje te wandelen.... Jeetje zeg mijn eerste keer op het wtaer dit jaar weer uitgesteld... (hele weekend gewerkt)
moet je ff langs uitgeest raden ik ga daar straks heen met nog iemand... daar waaide het de afgelopen dagen hardre dan op enkhuizen
Waar zit die spot in uitgeest. Is voor mij ook dichterbij. ik woon in Heerhugowaard
The Submarine

Berichten: 223
Antwoord #102 Maart 26, 2007, 19:40:31
edit2Rapporteer  
Ja dat wil ik ook wel weten... woon om de hoek zeg maar
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #103 Maart 26, 2007, 19:44:59
edit2Rapporteer  
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers?
The Submarine

Berichten: 223
Antwoord #104 Maart 26, 2007, 19:55:56
edit2Rapporteer  
Mag het wel op alle binnenwateren? Nee toch geloof ik? Of ben ik nou weer zo'n fatsoensrakker :Smiley ??
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #105 Maart 26, 2007, 20:13:36
edit2Rapporteer  
ach, er staat geen bord. Enne officieel mag bijna nergens, toch? Er mag in ieder geval wel gesurfd worden
surf

Geen avatar

Berichten: 585
Antwoord #106 Maart 26, 2007, 20:15:41
edit2Rapporteer  
Heb ze bij de nieuwe discotheek, De Waeadse tempel wel al zien varen. Maar of het mag....wel lekker dichtbij .)
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #107 Maart 26, 2007, 20:32:37
edit2Rapporteer  
Heb ze bij de nieuwe discotheek, De Waeadse tempel wel al zien varen. Maar of het mag....wel lekker dichtbij .)
Daar bedoel ik ook
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #108 Maart 27, 2007, 01:07:47
edit2Rapporteer  
Vandaag (maandag) weer heerlijk gevaren op Edam vanaf 15.00 uur tot 18.00 gevaren met mijn 9 mtr Waroo , Maar ik heb wel geluk gehad want ik moest mijn kite alleen starten ,Met een touw aan je chickenloop en dan om een paaltje ,Ging tot nu toe altijd goed .....Breekt dat touw ..kite over de dijk, in de bomen ..Gelukkig geen schade ..Maar het blijft lastig op Edam om te starten en te landen .....Maar als je op het water bent is het er top...
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #109 Maart 27, 2007, 02:02:05
edit2Rapporteer  
hey frank jij krijgt  er ook nooit genoeg van met die waroooooooo
ik ook niet we gaan morgen weer denk muiderberg moet even kijken hoe hard de wind waait maar ja heb nooit geen last van weinig wind  schater schater waar ik ben begint het spontaan te waaien .
heb gekeken oost zuid oost  13 knopen da's weinig  kijk wel  ThumpsUp ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #110 Maart 27, 2007, 02:15:53
edit2Rapporteer  
Vandaag weer voor de derde keer achter elkaar voor Jan L...L naar Enkhuizen en Medemblik gereden.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Hier in Langedijk waaide het van de planeten en meer richting Enhuizen  windstil  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Wat een k...t sport  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Gelukkig was ik niet de enigste zelf een gast uit Leiden die 4 uur in de auto moet zitten voor Jan L...L
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #111 Maart 27, 2007, 02:17:31
edit2Rapporteer  
Citaat
Breekt dat touw ..kite over de dijk, in de bomen ..Gelukkig geen schade ..Maar het blijft lastig op Edam om te starten en te landen .....Maar als je op het water bent is het er top...

Das mooi kl....te Frank  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Gelukkig geen Schade  ThumpsUp

Jij had dus wel wind in Edam mot toch ff je mobiele nummer hebben want dit gebeurt wel meer
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #112 Maart 27, 2007, 02:19:37
edit2Rapporteer  
Vandaag weer voor de derde keer achter elkaar voor Jan L...L naar Enkhuizen en Medemblik gereden. ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Hier in Langedijk waaide het van de planeten en meer richting Enhuizen windstil ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Wat een k...t sport ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Gelukkig was ik niet de enigste zelf een gast uit Leiden die 4 uur in de auto moet zitten voor Jan L...L

en ik toch weer de hele middag gevaren...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #113 Maart 27, 2007, 02:25:05
edit2Rapporteer  
Citaat
en ik toch weer de hele middag gevaren...

Uitgeest he ????

Kan je daar een betje staan en waar zit je precies ??????????????
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #114 Maart 27, 2007, 02:41:23
edit2Rapporteer  
Citaat
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers

Hoe laat ??????????? Woon in Langedijk
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #115 Maart 27, 2007, 03:20:14
edit2Rapporteer  
Citaat
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers

Hoe laat ??????????? Woon in Langedijk
Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op.  (grinnik_kitesmiley)
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #116 Maart 27, 2007, 03:21:23
edit2Rapporteer  
was jij de VW bus, Harrie?
Ikke kwam met scootertje kijken..
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #117 Maart 27, 2007, 12:20:40
edit2Rapporteer  
Vandaag, dinsdag ff kijken op Ijburg! uur of 4 denk ik! Toch Hans  Huh Huh schater

Schrikken hè Frank...
Gelukkig niets met jou of de kite!!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #118 Maart 27, 2007, 17:32:24
edit2Rapporteer  
Ben ook al es weze kijke bij het waardse tempel water  loser

ziet er best wel strak uit maar heb er nog niet gekite.  ListenToMe

Oh ja Zwafra voor zelflaunch ................................. nah ja je weet het wel he ..........


....................................... ...................................FS.  tatarataaaaaaa. Joepie
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #119 Maart 27, 2007, 18:08:10
edit2Rapporteer  
Ben ook al es weze kijke bij het waardse tempel water  loser

ziet er best wel strak uit maar heb er nog niet gekite.  ListenToMe

Oh ja Zwafra voor zelflaunch ................................. nah ja je weet het wel he ..........


....................................... ...................................FS.  tatarataaaaaaa. Joepie
FLYSURFER RULES!!! Joepie Joepie Joepie
Over het water bij de Waardse Tempel: ik heb een veleden jaar eens een keertje geprobeerd, maar toen was de wind daar gevaarlijk vlagerig! ThumpDown
En het is er vrij snel diep.... Maareh, als het goed is weet ik morgen meer..........
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #120 Maart 27, 2007, 19:01:02
edit2Rapporteer  
Citaat
was jij de VW bus, Harrie?
Ikke kwam met scootertje kijken..

Ja die mooie groene die voor de derde keer achterelkaar in Enkhuizen voor Jan Doedel was  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Gr Richardt
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #121 Maart 27, 2007, 19:03:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op.

Nog minder wind dan vandaag en nu waait het al niet  ThumpDown ThumpDown

Gaat Floris al naar Uitgeest ???? en waait het daar ?????
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #122 Maart 27, 2007, 20:47:36
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op.

Nog minder wind dan vandaag en nu waait het al niet  ThumpDown ThumpDown

Gaat Floris al naar Uitgeest ???? en waait het daar ?????
Waar moet je nou zijn in Uitgeest?? Als dit de spot is, dan in ie met Oost niet echt aanlandig!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #123 Maart 27, 2007, 21:13:46
edit2Rapporteer  
Floris weet het maar die is denk wel aan he knallen   ThumpsUp ThumpsUp
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #124 Maart 27, 2007, 22:30:59
edit2Rapporteer  
Ik was trouwens nog om 15.30 uur bij de Waerdse Tempel ff kijken hoe de wind daar stond: Pal op het strandje en best nog wel een straf windje; ik schat toch wel tegen 15 knopen. Als je dat vergelijkt met de wind in Enkie die is nu (16.30 uur) maar rond de 3 m/s (enkhuizen-meteo.nl), een heeeeel stuk minder!
Harrie (Richard) , of iemand anders, kom jij morgen nog naar de Waerdse Tempel morgen of ga je ergens anders naar toe. ik ben d'r liever niet alleen! ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.