360

|
Jeetje Richardt. Wat een verhaal.  Veel sterkte met het herstel van je vinger. Hoe moet dat nu met die coole Board Grabs. tot snel
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Klink niet lekker, hopelijk herstelt het voorspoedig Ries.  Top dat je het ff meldt, Judith!  Wat is d'r fout gegaan? Hoe heeft de wind de kite weer kunnen grijpen? Ik denk toch wel belangrijk om dat te proberen te achterhalen.....
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
hier nog een berichtje van Richard De chirurg is vanmorgen bij hem langs geweest. Het is een moeilijke operatie geweest en hij moet nog een nacht in het ziekenhuis blijven omdat de chirurg het nog even in de gaten wil houden. Dus morgen komt hij zelf weer op het forum denk ik. groeten Judith
|
|
|
TBK

|
hier nog een berichtje van Richard De chirurg is vanmorgen bij hem langs geweest. Het is een moeilijke operatie geweest en hij moet nog een nacht in het ziekenhuis blijven omdat de chirurg het nog even in de gaten wil houden. Dus morgen komt hij zelf weer op het forum denk ik. groeten Judith
Goed bericht dat hij al snel weer naar huis mag Judith, nu maar hopen dat het weer helemaal hersteld. Groeten, Frank
|
|
|
|
Micky

|
Hee ouwe kibbeling, wat zijn dit nou allemaal voor verhalen?  Was zo'n lekker dagje op IJmuiden en dan dit! Heel veel sterkte en snel weer het water op. 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Ja je laat ze een daggie alleen gaan en je ziet wat er van komt.  Dus een goede les, nooit zonder je kitebuddy gaan he.  Sterkte Ries, kom morgen wel effe langs als je weer thuis bent. 
|
|
|
|
Jelle

|
Owww shit man, dat heb je soms met die klotekites van tegenwoordig. Een c-shape zou niet relaunchen. Nu moet je heel voorzichtig zijn. Tenzij je een 5th hebt natuurlijk. Mij ook een keer gebeurd in de schemering, windkracht 6 (zonder handschoenen) 3 ontvelde vingers en een gebroken leash. Gelukkig niets ernstigers. Hopen dat het snel goed komt met je vinger! (Voorlopig toch geen wind)
|
|
|
|
To

|
klote om te horen!, sterkte met je vinger !
|
|
|
PeeWee

|
Shit man, Heb je al niet de makkelijkste handen krijg je dit ook nog.  Sterkte ouwe reus. See joes (hopelijk weer snel)
|
|
|
Idefixe

|
Sterkte Richard!!! Beterschap en dat je maar snel weer op / over / boven het water kunt knalle 
|
|
|
Bossy

|
Hey ouwe reus vervelend om te horen sterkte van wendy en eltjo 
|
|
|
Giertje

|
Hoi Richard, Ik hoop dat je weer snel herstelt. shit man! maar ja elk nadeel heeft ook zijn voordeel. Je bent nu thuis met de kerst en de jaarwisseling. Judith, verwen hem maar een beetje 
|
|
|
arvidnl

|
damn Richard, dat zijn mindere verhalen om te horen! iig heel veel sterkte met het herstel en hopelijk zien we je snel weer op het water!!
|
|
|
onderaqua

|
Dat is niet zo mooi Kibbeling.  Sterkte met je vinger, toch niet de middelvinger ? Het gaat gelukkig vriezen tegen de tijd dat het gaat dooien ben je weer de oude. Tot snel. 
|
|
|
Marsie

|
Wat een pech man!! Zie je wel niet zo vaak meer,maar leef toch met je mee en geniet van je (sterke)verhalen en filmpjes en de gebroederlijke  strijd met teigetje. Hoop dat je een voorspoedig herstel krijgt en je weer lekker kan kiten. Beterschap,en snel want anders gaat de visboer failliet 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
want anders gaat de visboer failliet Dat zal wel meevallen, Ries vroeg gister op de uitslaapkamer al of ie een broodje shoarma mocht hebben. Op advies van de verpleegkundige toch maar niet gedaan omdat hij er dan twee keer van kon genieten zegt ie doe dan maar een bakkie jawel............ KIBBELING 
|
|
|
|
360

|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Sterkte met je vinger Richard, en denk eraan, pijn is slechts een emotie.... 
|
|
|