Tim_GTS5

|
Zondag geeft knmi 4bft aan, zal misschien wel weer veranderen op windfinder.. we zien het wel op de dag zelf.
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Het ziet er zondag toch superrr uit? 6bft, met 6 graden, lijken mij topomstandigheden om lekker te knallen.
|
|
|
@LaurenS

|
Altijd maar uitgaan van de gunstigste voorspellingen  ,maar idd guru geeft nu weer >20 knp bij 6 degrees  .Ben benieuwd wat ze morgen geven............ 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Altijd maar uitgaan van de gunstigste voorspellingen  ,maar idd guru geeft nu weer >20 knp bij 6 degrees  .Ben benieuwd wat ze morgen geven............  Ja, het verandert echt 5x per dag, die voorspelling.  We gaan het wel zien zondag. Als er wind is, ben ik in ieder geval van de partij. 
|
|
|
martijnc

|
staat nu op meerdere sites ochtend is goed middag slecht namiddag goed en anders gaan we snowkiten 
|
|
|
Retard

|
Zonder sneeuw  want alles is dan echt allang weg Ooopss denk het niet ... vandaag denk wel een stukje ..maar het wordt zaterdag -11 Zondag never +6
|
|
|
GetHigh

|
Mocht je voor weinig wat te raggen willen hebben moet je hier even kijken. http://www.halfords.nl/images/Turnpages/index.htmlMisschien dat we het weekend nog ergens kunnen snowkiten. Zijn er ook mensen in de buurt van weesp/almere/muiderberg die al een keer ergens gesnowkite hebben? seeyou...
|
|
|
Ride

|
Ik sla effies over. Ga over anderhalve week snowboarden in Oostenrijk, dus voordat ik wat breek met snowkiten. Moet ook nog voor het eerst met mijn nieuwe kites het water op. Eerst even wennen en dan vind ik alles oké.
|
|
|
|
|
360

|
brrrrrrrrrrrrr
|
|
|
martijnc

|
ook leuk! neem me schaatsen mee
|
|
|
Tim_GTS5

|
Zometeen lekker wat biertjes pakken op me werk en dan 2 weekjes vakantie vieren, voorspellingen zien er vrij gunstig uit en temperatuur gaat iets omhoog 
|
|
|
martijnc

|
Iemand die in kerstvakantie naar schel gaat ( of andere spot ) en die mij een lift kan geven ?
zal mooi zijn want de voorspellingen zijn goed
|
|
|
|
|
|
martijnc

|
hhahaa ride vet hoor een 2010 7m! wil wel ff testen!!
nee nog geen cap maar wel een potje vaseline gekocht een muts en een pakje cup a soup dus moet allemaal lukken!
|
|
|
martijnc

|
welke kleur heb je genomen?
|
|
|
Ride

|
Ik heb een gele en je kan er altijd mee varen als je wilt. Geen probleem.  Moet ik morgen nog even langs aquatrends rijden. Mocht ie toevallig open zijn, kan ik je altijd even bellen. En kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden van die kitedagen bijhouden. Heb al gekeken via de zoekfunctie en kom dan uit dat je je moet registreren op kitedays.nl. Moet ik dat doen en wordt het dan verwerkt op deze site of is er een andere manier. 
|
|
|
martijnc

|
ja heb vandaag ook geregistreerd http://www.kitedays.nl/page/registrerendaarheen gaan even naam wachtwoord en je e-mail invullen en dan ben je geregistreerd  en dan kan je daar kitedagen toevoegen en dat gaat buiten kitehigh om
|
|
|
Tim_GTS5

|
He Martijn maandag gaat het waarschijnlijk ook weer waaien, als je in hoorn kan komen met de trein kan ik je wel oppikken.
Heb weer erg zin in zondag wordt wel frissig !
|
|
|
martijnc

|
ooh mooi tim ik zal even kijken maar volgens mij gaat er een trein vanuit utrecht naar hoorn dus moet wel lukken!
ja ik hoop wel dat het zondag wat word
|
|
|