360

|
 ik wil morgen wind !!! anders op z'n minst maandag
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen vrij. Volgens KNMI, morgen opnieuw zacht en wisselvallig weer met van tijd tot tijd regen en vrij veel wind  Ik kijk het morgen effe an maar heb er vertrouwen in.  We keep in touch. 
|
|
|
360

|
teigetje maak me gek.  Marifoon: Verwachting van 07:00 tot 19:00 uur: IJmuiden zuid tot zuidoost 5-6 ruimend west tot zuidwest later toenemend 6-7, mogelijk enige tijd 8,af en toe regen of een bui,zicht matig tot goed we hebben contact
|
|
|
To

|
als het morgen lekker waait ben ik er ook bij 
|
|
|
|
|
To

|
WIND: AANVANKELIJK ZUIDOOSTELIJK 5-10 KN, AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER EN DE WADDEN 10-15 KN. GELEIDELIJK TOENEMEND EN RUIMEND ZUIDELIJK ROND 12 UTC 10-18 KN, IN HET ZUIDWESTEN 18-27 KN. IN DE MIDDAG VERDER TOENEMEND, IN HET BINNENLAND 20-25 KN, AAN DE KUST EN BOVEN OPEN WATER 25-30 KN EN MOGELIJK UITSCHIETERS 30-35 KN.
|
|
|
Teigetje

|
Ik lees het alweer, wordt weer zo'n ouwerwetse alles of niets dag denk ik  Nah ja we zien het morgen wel weer. 
|
|
|
@LaurenS

|
Morgen vallen er vooral in de middag en avond enkele buien. De middagtemperatuur varieert van 5 graden in het noordwesten tot lokaal 10 graden in het oosten van het land. De wind is matig uit zuid tot zuidoost. In de loop van de middag draait de wind naar zuidwest en neemt daarbij flink in kracht toe. Boven land tot matig of vrij krachtig, kracht 4 tot 5, aan de kust tot krachtig of hard, 6 tot 7 Bft. Ook zijn flinke windvlagen mogelijk.
|
|
|
TBK

|
Dat wordt weer een heel fijn begin van het seizoen.: BAGGERWIND EN BAGGERWEER 
|
|
|
@LaurenS

|
Ik ga voor de zaterdag,idd fijn begin van het seizoen  Nog meer mensen voor een nieuwjaarssessie op Wijk 
|
|
|
360

|
Marifoon Verwachting van 07:00 tot 19:00 uur: Hoek van Holland IJmuiden (VANDAAG) zuid tot zuidoost 4-5, snel ruimend west tot zuidwest 6-7,regen,zicht goed, in neerslag matig zodra de wind draait naar ZW (tussen 11.00 en 13.00) stap ik in de auto  Gaaan met die banaaaaaan  "perfect" daggie Wijk Pier lijkt me vandaag
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Ik denk dat wij er tussen 12.00 en 13.00 uur zijn  Tot zaterdag!!!
|
|
|
TBK

|
Blijf vandaag alllemaal maar lekker thuis  , de wind gaat na 4 uur pas een beetje wapperen. Zaterdag kan ja vanf een uur of 10 al het zilte nat proeven. 
|
|
|
360

|
Hey Frank,
ik kan morgen niet. vandaar dat ik vandaag op de draai in de wind ga zitten wachten.
Schiphol forecast zegt. tussen 11.00 en 13.00 draait ie en gaat ie aan. daar hoop ik dan maar even op. cheerio
|
|
|
Teigetje

|
Zo zeg jullie zijn alweer op tijd bij de pinken. 7.30 uur. Wordt niks denk vandaag  morgen weer een dag 
|
|
|
SebasB
Gast
|
Hij begint nu te draaien.
|
|
|
360

|
JAAAA HOOORRRRR hij gaat aan! Ik ben 12 uur op wijk PIER YIHAAAAAAA 
|
|
|
@LaurenS

|
HAVE FUN,eerder wind dan verwacht.Gaan met die 
|
|
|
|
To

|
Nog bedankt voor je cap  . had hem in je tas gedaan gevonden?
|
|
|
|
To

|
ja zeker, knoop of 18 om 1 uur, en rond half 3 3 uur 25 knopen  Helaas me depower lijn gebroken.
|
|
|
@LaurenS

|
Ziet er goed uit die wind,ik hoop dat die morgen een beetje aanhoudt. In de middag dropt ie al weer behoorlijk dus ik ga er vroeg bij zijn morgen .Uurtje of 10 denk.Theo kommie ook uit je kribje rond die tijd? Ennuh Heiko zullen we weer ouderwets maandag meeten. Voorspellingen zien er dan ook goed uit  Duimen 
|
|
|