Flyingtrunkie

|
hee marco, kom jij ook naar het eten naar schellinkhout. ik ben er ook, word weer tijd namelijk, anders heb ik ook een opfriscursus nodig.
hoop er al eerder te zijn! Gewoon stickertrommeltje mee! 
|
|
|
Langbeest

|
Update. Weg naar pier Wijk aan Zee en dus ook de bunker (reindersweg) zijn dicht.(vol) Misschien dat eind van de middag hij weer open is. @Laurens, wat jij zegt klopt wel, je hoeft niet meer langs het ziekenhuis (Vondellaan). Vanavond maar even kijken
|
|
|
Haring High Richardt

|
Weg naar pier Wijk aan Zee en dus ook de bunker (reindersweg) zijn dicht.(vol) Misschien dat eind van de middag hij weer open is. Das niet zo mooi  hoe lang gaat dat duren ???? Waait het inmiddels al op schellinkhout ?????
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
hier in HHW wiebelen de bomen al, maar of dat op Schel ook al is? Kunnen we van iemand een live-verslag krijgen?
|
|
|
Pimp

|
Nu 9m/s op ijmuiden
IJmuiden is straks beter bereikbaar dan Wijk denk ik. Ries: wat dachten jullie van IJmuiden? Springen we vóór de slagboom met z'n 3-en in één auto en delen de parkeerkosten. Roept u maar! 
|
|
|
|
@LaurenS

|
@Laurens, wat jij zegt klopt wel, je hoeft niet meer langs het ziekenhuis (Vondellaan).
Ok ,dan begrijpen we elkaar  ik ga zo maar rijden naar ..........................de kust 
|
|
|
360

|
Helden, waar gaan we heen. ik ben er klaar voor.  WOHIN DENN DOCH  ik denk dat ik ga rijden achter peter aan hij op de motor ik in de auto ....
|
|
|
Langbeest

|
Ik hoor het wel. Tijdens de Tour wel veel kiters in Zeeland bezig, mooi om te zien
|
|
|
|
360

|
RIES
Ben je der weer bij ? wat een fiesta!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar,.... waait het op SCHELL dan?
|
|
|
@LaurenS

|
Zit op de webcams te kijken,t*ring die stranden liggen overvol.Je mot over de koppen lopen om je vlieger op te laten.Op naar Schell  ,maar daar staat geen wind 
|
|
|
Langbeest

|
Webcam Wijk is gedraaid naar de verkeerde kant. Lekker handig zie nu niets meer,
|
|
|
|
Langbeest

|
Zal ook wel vol liggen met badgasten
|
|
|
@LaurenS

|
secret spot it is at 17:00 
|
|
|
Pimp

|
Ik ga straks naar zee (Wijk bunker). Nog een uurtje wachten en dan ga ik rijden. Ik gok erop dat de dagjesmensen tegen de tijd dat ik daar ben beginnen te vertrekken.  Ik zou maar naar Wijk gaan heren Haring, Teiger, @Laurens en 360! 
|
|
|
Langbeest

|
Ik wacht ook op de uittocht van de strand mensen.
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
ik ga nu ook naar s'hout. eindelijk voor de 1e keer varen met mijn nieuwe naish board en OR kite (hoop ik)
|
|
|
@LaurenS

|
Neh,wijk zie ik nie zitten.Al het verkeer moet tegen de avond terug dus die weg blijft vanaf het dorp afgesloten om opstoppingen te voorkomen.Dat he ik al vaker meegemaakt.En het is F8cking druk op de stranden,dussssssssssssss...................
|
|
|
Pimp

|
Is er telefoon op Het Bolwerk (bunker)? Kan het op het net niet vinden.
|
|
|
|
@LaurenS

|
Wijk was weergaloos , wind kwam wat laat op maar wel lekker hard, leek wel brasil toen we aankwamen zo mooi , lekker rustig op het water trouwens en de weg was nagenoeg leeg richting de pier,alleen niet de andere kant op.....die nieuwe weg is super trouwens, geen file meer in beverwijk.... Die loopjes gaan lekker btw.....
|
|
|