|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Hij was weer lekkel op Edam!  Tot een uurtje of 2 wachten op wind....Peter ging naar medemblik ik zou ook die kant opgaan. Was het niet dat het rond 14;30 weer ging woeien dussss....weer terug  . M'n eerste meters met de Flysurfer Speed3 DLX 12m2 gevaren....heerlijk!  Giertje...ik heb je niet gezien?? Secret spottie??? 
|
|
|
Giertje

|
Leon, Tom en ik hebben gevaren van 10 tot 12 Volgens mij heb je het heel druk want we zien je wel erg weinig We hebben trouwens ook een terugblik van je kite vakantie op Fuerteventura gemist 
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Aha,,,dan kan het wel kloppen dat ik jullie niet gezien heb. Anyway....Fuerte was voornamelijk uitrusten, ook lekker  . Bij Sotavento een zeer wazige vlagerige aflandige wind....brrr. Voor de rest waanzinnig druk op het werk, waarvan het einde nu in zicht is. Dus...Kiten! 
|
|
|
@LaurenS

|
Balen teig, ik zag je ook niet meer op het water ,, vandaar... Wat een mooie spot trouwens dat medemblik. Lekker in de haven geknalt met de 9....
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen naar Medemblik dan maar ...ben daar al een tijd niet geweest .  Wie waar morgen?
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ben zondag eindelijk weer eens van de partij effe kijken waar iederten naar toe gaat morgen lekker gezellig de stad in prettige dag morgen iedereen
|
|
|
martijnc

|
zaterdag zondag nog ergens iets te testen?
|
|
|
Nickeltje

|
Mag ik me hier vandaag melden ook al kom ik niet uit de regio? Vanuit Leiden wil ik morgen naar Medemblik komen om voor het eerst dit jaar te kiten.
Als ik hier zo de berichten lees zijn er daar morgen wel een paar mensen toch?
|
|
|
audi

|
Hè beun zondag medemblik 10 uur
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag lekker na het werk 3 uurtjes gevaren op Muiderberg. Eerst de 11m opgepompt en anderhalf uur gevaren. Toen maar de 9m gepakt aangezien de wind lekker aantrok. Heerlijk hoor zo met je koppie in het zonnetje.  Wat doen we morgen............Medemblik, Muiderberg of Enkie. Zo te zien gaat iedereen naar Medemblik. Zeg het maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrr 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ook medemblik morgen en zondag, was vandaag ook erg lekker met de 9m daar 
|
|
|
TBK

|
Morgen maar weer naar Enkhuizen. Lekker de ruimte als iedereen naar medemblik gaat.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
voor zondag medemblik of enkhuizen ik hoor het wel zit nu effe lekker aan de martini JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
S@nd3r

|
Ik ga nu mijn spullen in de auto gooien. wat gaat het worden vandaag medemblik of enkhuizen?
|
|
|
|
TBK

|
Ik ga rond half negen weg richting Enkhuizen. Tot zo.
Je kan het beste op het grasveld gaan John, bij het strandje wordt het een zootje en het is bovendien verboden. Ik ga zo ook die kant op als alles meezit.
|
|
|
|
TBK

|
Mogge Kadavers  Niemand naar Medemblik ???  Wil wel naar enkhuizen maar heb niet veel tijd i.v.m. Koos alberts vanmiddag http://www.koosalberts.nl/Zaterdag 30 april St.Pancras N oord-Holland Dorpshuis de Geist 14.00 u Ik hoor 't al, je gaat weer helemaal los bij Koos, zuipen tot je nek kraakt weer zeker Ries. Have fun !
|
|
|
|
TBK

|
|
|
|