Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

mocem

Berichten: 874
Antwoord #22675 Juli 13, 2011, 19:17:30
edit2Rapporteer  
Castricum was ook top. Het tij was ook lekker je werd bijna vanzelf upwind gedrukt. Het was een lekker windje om te loopen  Joepie
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22676 Juli 13, 2011, 19:52:20
edit2Rapporteer  
Hoeveel wind staat er nu vlak achter de pier, enig idee wat dat scheelt met de metingen van actuele waterdata? Wil nl. nog even gaan, maar het lijkt net wat veel voor een 10..

Ik heb van 14:00 tot 18:30 met de 7m2 gevaren, Minimaal 22 knopen max iets van 30. Vlagen waren af en toe lekker hard.Tot  vlak bij de pier gevaren met een mannetje of 4,leuk hoor ,super vlak en lekker hoog springen en loopen  YeSS Joepie YeSS Regen viel mee,hopen dat het morgen niet te nat gaat worden.
Met een 10 m2 zou wel kunnen ,maar dat wordt wel werken  Tongue
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #22677 Juli 13, 2011, 19:55:27
edit2Rapporteer  
Lekker hoor , gister was ie ff te hard om te loopen marco haha wel een paar gedaan tussen de vlagen.

Kelly heeft vandaag 5 heats gewonnen in Belgie  ThumpsUp zie : http://www.hanglos.nl/news/267035/kitesurfnews-ostend-kite-battle-updates.html?UpdateStr=DataReactEdit
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #22678 Juli 13, 2011, 19:59:33
edit2Rapporteer  
Way to gooooooooo Kelly!! YeSS YeSS

Oja en jij naatuurlijk ook Tim.
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #22679 Juli 13, 2011, 20:08:27
edit2Rapporteer  
Stond wel ietsje meer wind, 24-33 knopen. Af en toe behoorlijke vlagen. Superlekker gevaren met de 7, beetje gedepowerd voor het comfort. Echt hard gegaan op het vlakke water bij de pier!
bredo

Berichten: 593
Antwoord #22680 Juli 13, 2011, 20:31:45
edit2Rapporteer  
Langs deze weg wil ik de medekiters bedanken die mij hebben geholpen toen ik in ' nood' was op Ijmuiden.

Bedankt dat je mijn board naar de kant heb gebracht, bedankt dat je me kite heb vast gehouden totdat de reddingsbrigade kwam. Jongens TOP, fijn om hulp te krijgen als je het nodig heb.....

Later bleek dat mijn LE lek was en daardoor trok ik op een gegeven moment aan een 'zak met vier touwtjes'  en dat wil niet.....

Nu maar weer repareren!

BTW alles had ik onderf controle en had verder ook geen letstel.Gelukkig maar..
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #22681 Juli 13, 2011, 21:41:24
edit2Rapporteer  
Ja, vanmorgen vroeg stonden Herman en ik rond 08.15 uur op het water van IJburg. Wind kwam niet echt uit de ideale richting en had iets harder gemogen voor onze 7metertjes, maar toch nog effies 2 uurtjes lekker kunnen varen. Klaas heeft wat foto's gemaakt. Helemaal lekker weer. Op naar de volgende sessie.

Je sprongen gaan steeds beter Herman. JIIIIIIIIHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA ThumpsUp ThumpsUp

O ja en Kelly.......................helemaal top meid. Super de super Joepie YeSS ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #22682 Juli 13, 2011, 21:57:49
edit2Rapporteer  
supermooie pica's john en herman
lekker hoog
trouwens op dat jihaaaaaa zit patent
elke keer kost je dat een flinke duit
 schater schater schater schater schater
ach ik gebruik het toch niet meer  Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #22683 Juli 13, 2011, 22:05:00
edit2Rapporteer  
Vroeger zag je geen vogels boven Schellie, omdat ze allemaal doodsbenauwd waren voor die knoertharde JIHHHAAAAAAAAAAAAA'S die daar door de lucht knalden. De laatste tijd zie je de vogels weer terugkomen en zonder vrees bogen de wateren van Schellie ronddwarrelen.  Joepie

Ook zei denken..........waar is Der Beun. ListenToMe ListenToMe

Heb jij vandaag trouwens nog lekker gevaren Hans.
arvidnl

Berichten: 187
Antwoord #22684 Juli 13, 2011, 22:06:39
edit2Rapporteer  
lekker dagje gehad op andijk.
de boys van wijk waren idd goed bezig.dat beloofd wat voor de toekomst.
was gelukkig niet zo druk dus kon de hele dag op het ganzenplasje verblijven.
stond zelfs even alleen met haring hai richard op de plas. wat een ruimte heb je de dan zo met zijn tweeen!morgen helaas weer werken maar hopelijk staat er van het weekend ook nog voldoende wind!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #22685 Juli 13, 2011, 22:37:38
edit2Rapporteer  
We zien ook elke keer als wij jjjiiihhhhhaaaaa roepen mensen kijken en vragen van. ....ik hoor beunnntje wel, maar zie hem ni. Tis ni dat wij dat zo graag roepen, maar we proberen je niet in de vergetelheid te laten raken. Ik vind en ik denk dat ik voor een hoop spreek, dat je komend weekend je kites maar eens uit je bus moet halen en nog maar een keer moet laten zien en horen hoe het allemaal moet Beuntje!!!!

KNALLEN moet je!! Joepie Joepie
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #22686 Juli 13, 2011, 22:44:57
edit2Rapporteer  
Thanksss voor de pics John ThumpsUp ThumpsUp. Zijn er ECHTveuuulll. Die camera moet vaker mee. Geeft mooie pics. Jammer dat Klaas straks weer het water op gaat Grin
Nog leuk daggie gehad met de kids in het zwembad? Lekker wezen happen?
Spreken nog wel ff af waar we gaan kiten het weekend. See ya dude Joepie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22687 Juli 13, 2011, 22:48:05
edit2Rapporteer  
Mooie foto,s Herman en John  ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
de boys van wijk waren idd goed bezig.dat beloofd wat voor de toekomst.
was gelukkig niet zo druk dus kon de hele dag op het ganzenplasje verblijven.
stond zelfs even alleen met haring hai richard op de plas


Ja die jonge gasten van Wijk waren goed bezig. Wat ze deden kan ik ook allemaal alleen durf ik het niet

http://www.youtube.com/watch?v=BE-ztgvORrE&feature=player_embedded


Ik hoooor de laatste tijd elke keer de beun op dit forum, maar wie was dat al weeer ??? Stonden laats wel een hoop spullen (kabeuna,s ) op marktplaats

Citaat
IJmuiden was top, lekker vlak achter de pier..... Morgen weer.....

Hoe laat ben je er ??????????/

Dit is mijn 5.000 ste bericht hier op kite high ongelofelijk en 99.9% slap geouweh...r !!!   ze motten het verbieden
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #22688 Juli 13, 2011, 23:01:40
edit2Rapporteer  
Lekker hoor , gister was ie ff te hard om te loopen marco haha wel een paar gedaan tussen de vlagen.

Kelly heeft vandaag 5 heats gewonnen in Belgie  ThumpsUp zie : https://www.hanglos.nl/news/267035/kitesurfnews-ostend-kite-battle-updates.html?UpdateStr=DataReactEdit

 
Goed zo Kelly, had niet anders verwacht... Tongue

HARING HAI RICHARDT 5000 BERICHTEN ! ! !  DAS EEN HEEL DIK BOEK VOL ! ! !   schater schater schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22689 Juli 13, 2011, 23:09:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Langs deze weg wil ik de medekiters bedanken die mij hebben geholpen toen ik in ' nood' was op Ijmuiden.Bedankt dat je mijn board naar de kant heb gebracht, bedankt dat je me kite heb vast gehouden totdat de reddingsbrigade kwam. Jongens TOP, fijn om hulp te krijgen als je het nodig heb.....

Was er niet bij maar ik denk  en weet het wel zeker dat jij precies hetzelfde had gedaan  ThumpsUp.
Kan me namelijk nog herrineren van een paar jaar geleden op andijk dat ik in de problemen kwam door een overgepowerde ouderwetse aero Nash kite die ik niet meer kon houden.

Jij sprinte naar de overkant van dat kleine meertje en hielp mij keurig door mijn kite aan te pakken.  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp

Weet je dat nog ????

Zo nog 2 uurtjes wachten en dan moet ik mijn jongste dochter uit dischotheek Kadansk  in Schagen ophalen met nog 3 vriendinnen

Het leven van een vader valt niet mee, want ik wil eigenlijk wel naar bed omdat ik kapot ben van het kiten en morgen weer wil gaan
Shit Happens
 
Braeckie

Geen avatar

Berichten: 32
Antwoord #22690 Juli 13, 2011, 23:11:52
edit2Rapporteer  
Heb van 18u30 tot 20u30 met m'n 9m HiFi in IJmuiden gevaren.
Zalige sessie gehad!  
Heb zo veel mogelijk upwind, dicht bij de pier gevaren en daar ging het perfect met m'n 9.
Met momenten redelijk vlagerig, maar man toch, wat vaar ik graag met m'n 9m!
Het was nog maar m'n 2de sessie waarin ik probeerde te springen, en had nooit gedacht dat een 9m me deftig kon liften.  Mijn 12m is een SLE kite, maar ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een 12m HiFi.

Ook Reinaert de Vos kwam nog even een bezoekje brengen op de parking.  Ongelooflijk hoe dat beest gewend is aan mensen, totaal niet schuw!

Enig minpuntje: die k*t parkeertarieven.
Ik ga rond 21u naar de parkeerautomaat, resultaat 2u58min geparkeerd, dus 4,50euro te betalen.  In mijn hand: 4,30 euro en een briefje van 20 euro.  De automaat neemt enkel briefjes van 5 en 10, dus ga ik nog snel wisselen bij het Chinees restaurant.  Ik kom terug bij de automaat, steek m'n parkeerkaart in, resultaat: 3u01 geparkeerd, 7euro.  Aaaaaarrgghhh!
Volgende keer doe ik de slagboom trick!

DM2008

Berichten: 913
Antwoord #22691 Juli 13, 2011, 23:20:52
edit2Rapporteer  
Langs deze weg wil ik de medekiters bedanken die mij hebben geholpen toen ik in ' nood' was op Ijmuiden.

Ben jij degene met de rood/zwarte Bandit (dos)?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22692 Juli 14, 2011, 07:54:44
edit2Rapporteer  
Bizar die bewolking boven Nederland momenteel. Gister genoten dus vandaag weer een daggie IJmuiden, Waar voer jij eigenlijk mee DM2008.   Uurtje of 13:00 bij de pier....Eerst maar is kijken of het een beetje te doen is, ( onweer en zware windstoten) 6 m²  ook maar mee.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22693 Juli 14, 2011, 08:27:45
edit2Rapporteer  
Bizar die bewolking boven Nederland momenteel. Gister genoten dus vandaag weer een daggie IJmuiden, Waar voer jij eigenlijk mee DM2008.   Uurtje of 13:00 bij de pier....Eerst maar is kijken of het een beetje te doen is, ( onweer en zware windstoten) 6 m²  ook maar mee.

Mogge Peterrrrrrrrrr

De wind is in de ochtend minder en vanmiddag wordt tie harder. Wordt zelf een wind alarm waarschuwing gegeven
Code geel en windstoten tot 80 km per uur hoor ik net op Radio Noord Holland

Is het niet beter om nu alvast heen te gaan dan hebben we dat alvast maar gehad ???????????
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22694 Juli 14, 2011, 08:33:23
edit2Rapporteer  

Mogge Ries,

Moet eerst mijn barretje even checken op de komende weersomstandigheden,hij moet wel  bombproof zijn....Gister kwam ik erachter dat de bevestiging op de stuurlijnen bij de bar wel wat dun geworden is,even omwisselen met een andere bar die bevestiging.......hoe laat ben je er Harry??
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #22695 Juli 14, 2011, 08:36:54
edit2Rapporteer  
Mot nog schijten en broodjes smeren, maar zeg jij het maar. Ik kan er om 10.00 uur zijn . Is dat wat ???
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22696 Juli 14, 2011, 08:41:57
edit2Rapporteer  
Ik ben er om 11:00 uur,vanmiddag wordt het inderdaad wel erg onstuimig  ThumpDown even mijn barretje checken  ThumpsUp ThumpsUp.See you  Joepie YeSS Joepie

Filmpie van gister,Hart van NL was op visite in Ijmuiden
http://www.hartvannederland.nl/nederland/2011/surfers-varen-wel-bij-storm

 
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #22697 Juli 14, 2011, 09:54:16
edit2Rapporteer  
Lekker positief filmpje, leuk...  Grin


Als er mensen van alohabeach meelezen;  ListenToMe

Vandaag is het denk ik niet zo heel druk bij julie en goed weer om een de ramen te lappen, daarna behandelen met Rain X, zie geen fl!kker op de webcam.


http://www.surfabc.nl/webcam-wijk-aan-zee/


Wacht niet te lang wachten met ramen wassen, vanmiddag gaat het regenen.  schater
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #22698 Juli 14, 2011, 11:06:25
edit2Rapporteer  
Wordt er hier een afgevoerd op IJmuiden met 2 ambulances... Een meisje die aan het vliegeren was..erg trickie momenteel
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #22699 Juli 14, 2011, 11:11:21
edit2Rapporteer  
nee he...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.