Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23700 Augustus 27, 2011, 21:28:18
edit2Rapporteer  
Welkom thuis, John. Mooi k..t voor je spare ribs, als ze over 2 weekies maar weer werken in EL GOUWNAAAAA  ThumpsUp   ThumpsUp

Kreeg een mailtje net van Matthijs. Het testen gaat morgen niet door op Wijk en Schellinkhout hij gaat naar Pampus.  Kijk morgen wel even waar het het hardste waait waar ik heen ga
Wijk of Schelli ??????????
 
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #23701 Augustus 27, 2011, 21:46:11
edit2Rapporteer  
De keuze is Schel of je auto leeg laten halen op Wijk
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #23702 Augustus 27, 2011, 21:48:20
edit2Rapporteer  
Welkom thuis John,lekker weertje he.....is nu al de hele maand zo een een beetje,wel wind dus ik klaag niet..Zwaar balen met die ribbetjes........fotootje maken of is het gekneust?Kijk morgen ff wat voor weer het is ,geen zin in drukte ,dus ik gaan naar schell  Grin Grin,uurtje of 13:00,eerst tukken  Cool
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #23703 Augustus 27, 2011, 21:58:02
edit2Rapporteer  
Ik ga maandag even naar de dokter Peet. Volgens mij is er iets verschoven aangezien mijn bovenlijf niet meer helemaal meer recht staat. Maar even een fotootje laten maken.

Ik heb het gewoon koud. Was iedere dag zo lekker warm in Spanje. Vandaag op mijn slippertjes naar de stad was achteraf niet zo'n geweldig idee. Jezus, wat koud had ik het zeg. Kacheltje staat alweer aan hooooeeeeer.  ThumpDown

Morgen dus niet naar de testdag, doet ie goed. Gewoon wachten totdat papa weer kan kiten. Als Matthijs heeeeeel slim is, geeft ie de Nemi's gewoon met ons mee naar Egypte. Mag best wel van meneer Best (Richard). Grin
Kunnen wij ze mooi testen op dat vlakke water en na de vakantie bestellen.

Ik kijk morgen wel even. Kom nog wel even langs op één van de spots.
RFAC

Berichten: 139
Antwoord #23704 Augustus 27, 2011, 22:17:07
edit2Rapporteer  
wat een kontdagen, gister met de 12 het water op in den helder, zwaar overpowered maar natuurlijk geen kleiner maatje meegenomen dus maar optijd het water afgegaan toen het teveel aantrok.

vandaag ook de 8 maar meegenomen, maar de 12 blijkt goed genoeg.. stap je net het water op valt de wind uit Sad

hopelijk beloofd deze week nog wat!!
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #23705 Augustus 27, 2011, 23:11:31
edit2Rapporteer  
hey john welkom thuis in ijsland brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrr
klote nog man van je ribbetjes nog effe uitrusten
ik liep vanmiddag ook op slippertjes en korte broek in osdorp ze dachten die is gek
ik ga morgen naar schell om effe lekker los te gaan
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #23706 Augustus 28, 2011, 03:54:50
edit2Rapporteer  
Nou dan ga ik als enige maar weer werken morgen ff terugvliegen vanuit Osaka en dan vakantieeeeeee Joepie Joepie Joepie
Hopenlijk nog ff een weekie thuis knallen en dan naar Portugallllie. Hopen dat ie daar ook aan staat, zoals in Rosas. Welkom terug John....zal mij benieuwen wat doc zegt maandag.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #23707 Augustus 28, 2011, 04:48:20
edit2Rapporteer  
Dat wordt gezellig op schell, ND zit er bijna op, ff maffen en om 13:00 op schellie..... Heb er zin an met mijn nieuwe speeltje  Joepie
franco

Berichten: 874
Antwoord #23708 Augustus 28, 2011, 08:32:39
edit2Rapporteer  
zo even brood maken en dan op naar schellinkhout, nog meer vroege vogels????????????????????????????? er staat genoeg wind zo te zien.
Lvs

Berichten: 39
Antwoord #23709 Augustus 28, 2011, 08:53:31
edit2Rapporteer  
deze vroege vogel gaat bij zee kijken, iets meer wind, nog meer mensen al naar IJmuiden
 of wijk???
robbertvandermeer

Berichten: 245
Antwoord #23710 Augustus 28, 2011, 09:04:25
edit2Rapporteer  
Rij straks vanuit Utrecht naar wijk pier..
Levensgenieter

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #23711 Augustus 28, 2011, 09:31:58
edit2Rapporteer  
Ik spring zo op de fiets naar de Bunker! Eerst een nespresso'tje naar binnen gieten
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23712 Augustus 28, 2011, 10:04:46
edit2Rapporteer  
Broodje opeten, bakkie pleur erin, even schijten en dan naar schelli  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp,
Gigantisch druk op zondag, veel lessers van de kite scholen, mucho irritaties, beginners met problemen op de kant bij het oplaten van de kite, nog meer 12 uur kiters ThumpsUp ThumpsUp, kortom heeeeerlijk daggie Schelli  ListenToMe  ThumpsUp Joepie Cool YeSS Joepie Cool YeSS
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #23713 Augustus 28, 2011, 10:29:51
edit2Rapporteer  
zie jullie zo op s'hout, zal wel afzien worden, afgelopen week nog met 30+ graden en nu staat de thermometer op 14...... ThumpDown

winterpak maar aandoen Grin Grin
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #23714 Augustus 28, 2011, 10:39:31
edit2Rapporteer  
effe bakkie en broodje doen
ben er uurtje  of 12
jihaaaaaaaaaaa
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #23715 Augustus 28, 2011, 10:52:16
edit2Rapporteer  
Ik ga nu ook rijden ...het regent hier nu behoorlijk en het waait nog niet echt ...maar ik heb goede hoop dat het op Schellie beter is ...see you Grin

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #23716 Augustus 28, 2011, 12:18:07
edit2Rapporteer  
nog meer 12 uur kiters ThumpsUp ThumpsUp,

Nee hoor ben er niet bij vandaag... Grin
franco

Berichten: 874
Antwoord #23717 Augustus 28, 2011, 15:51:49
edit2Rapporteer  
zo was weer lekker op schellinkhout, maar moet even wat kwijt wat is er toch aan de hand met mensen die les geven, ik heb nu zondag en zaterdag een man gezien die ongeveer 3 tot 4 lessers mee heeft op het water, niks mis mee zou je zeggen maar geeft elke lesser een kite en mag deze zelf oplaten(een zat er al in mijn vlieger maar ik kon er makelijk weer uit komen gelukkig) en dan laat hij ze allemaal een end naar achteren lopen het water in(niks mis mee ) maar nu vraag ik mij af wat gebeurt er nu als een van zij lessers in de probleemen komt, of mischien wel twee, wie gaat je dan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ik heb begreepen dat een van zijn lessers met het oplaten van zijn kite al om een  paal zat gevouwen(ging net aan goed).
ik vind als je les krijgt van wie dan ook, dan doe je dat een op een of met drie man MAAR DAN WEL EEN VLIEGER IN DE LUCHT EN GEEN DRIE!!!!!.
IK VIND DAT SOMMIGE GASTEN GEEN VERANDWOORDING HEBBEN, TOT HET WEER EENS VERKEERT GAAT.
als je dit nu leest en denkt hee dat gaat over mij, denk dan aub nog eens na voor dat je dit weer op deze manier gaat doen.
ps die engels man die om de paal heen was gevouwen stond ze eigen naast mij omtekleden, en geloof mij zijn pak uit trekken was niet fijn voor hem.

goed verders heb ik niks meer tezeiken, en heb ik gelukkig mijn zelf goed vermaakt.
voor iedereen groeten franco andreazzoli loser Grin ListenToMe
prutmonster

Berichten: 118
Antwoord #23718 Augustus 28, 2011, 17:33:59
edit2Rapporteer  
Joow zelf ook een lesje gegeven met 2 man Wink . Maar wat is er mis met alle andere kiters . Een compleet leeg ijsselmeer maar toch telkens voor alle lessers langs gaan en zelfs een ouwe kerel(niet Richard) die zo dicht als mogelijk in de buurt van de lessers gaat springen? Als je een midlifecrisis hebt ga je toch lekker motor rijden!! Haha

Zelf ook nog een beetje gepoeierd eindelijk een kiteloop geland.
j666st

Berichten: 17
Antwoord #23719 Augustus 28, 2011, 17:43:29
edit2Rapporteer  
Zag vandaag iemand in een droogpak op schell'
Moet niet gekker worden deze zomer!!!
franco

Berichten: 874
Antwoord #23720 Augustus 28, 2011, 17:50:39
edit2Rapporteer  
aan twee man les gegeven(prutmonster) denkelijk en hopelijk met een vlieger hoe het hoort, en die jongen in droog pak komt ook met 30 graden plus in zijn droogpak,dus wen daar maar alvast aan, heeft het mischien gauw koud HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat trekt hij van de winter aan?????????????????.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23721 Augustus 28, 2011, 18:13:51
edit2Rapporteer  
Citaat
Een compleet leeg ijsselmeer maar toch telkens voor alle lessers langs gaan en zelfs een ouwe kerel(niet Richard)

En bedankt he, ik een ouwe l..l. ben pas 25 (omgedraaid)  Grin Huh

Hij was weer lekkel vanmiddag, Heerlijk druk met lessers waar ik totaal geen last van heb gehad omdat het goed varen is in de ouwe lullenhoek, miste alleen onze oudste kiter van schel en omstreken in die ouwe lullenhoek, Gerrit.  Stond op de kant te ouwetakkebosse  loser
Lekker frusternd denk, John, iedereen op het water en jij aan de kant, ik weet er alles van ,
8 maanden niet gekite 2 jaar geleden. Doe maar rustig dan komt het allegaar goed in El Gouwna  ThumpsUp  ThumpsUp ThumpsUp   
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #23722 Augustus 28, 2011, 18:19:04
edit2Rapporteer  
zo was weer lekker op schellinkhout, maar moet even wat kwijt wat is er toch aan de hand met mensen die les geven, ik heb nu zondag en zaterdag een man gezien die ongeveer 3 tot 4 lessers mee heeft op het water, niks mis mee zou je zeggen maar geeft elke lesser een kite en mag deze zelf oplaten(een zat er al in mijn vlieger maar ik kon er makelijk weer uit komen gelukkig) en dan laat hij ze allemaal een end naar achteren lopen het water in(niks mis mee ) maar nu vraag ik mij af wat gebeurt er nu als een van zij lessers in de probleemen komt, of mischien wel twee, wie gaat je dan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ik heb begreepen dat een van zijn lessers met het oplaten van zijn kite al om een  paal zat gevouwen(ging net aan goed).
ik vind als je les krijgt van wie dan ook, dan doe je dat een op een of met drie man MAAR DAN WEL EEN VLIEGER IN DE LUCHT EN GEEN DRIE!!!!!.
IK VIND DAT SOMMIGE GASTEN GEEN VERANDWOORDING HEBBEN, TOT HET WEER EENS VERKEERT GAAT.
als je dit nu leest en denkt hee dat gaat over mij, denk dan aub nog eens na voor dat je dit weer op deze manier gaat doen.
ps die engels man die om de paal heen was gevouwen stond ze eigen naast mij omtekleden, en geloof mij zijn pak uit trekken was niet fijn voor hem.

goed verders heb ik niks meer tezeiken, en heb ik gelukkig mijn zelf goed vermaakt.
voor iedereen groeten franco andreazzoli loser Grin ListenToMe

Onverantwoordelijke , wil jij voortaan niet meer vlak voor mijn neus springen ! Grin
prutmonster

Berichten: 118
Antwoord #23723 Augustus 28, 2011, 18:21:02
edit2Rapporteer  
Ja hoor 1 kite 2 lessers .  Ik heb die knuppel ook bezig gezien liet een lesser een kite oplaten van af de kant en toen ging het bijnaaaaaa mis .


Veel ouwe bekende gezien vandaag ,dat was ook wel weer eens leuk.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #23724 Augustus 28, 2011, 18:28:28
edit2Rapporteer  
Dat geouwehoer over die lessers weten we nu wel,gewoon een soepzooitje dat lessen van tegenwoordig,uitzonderingen daar gelaten off course,
Was een SOSO windje op Schell ,ZW,NW weg wind ,harde vlaag en toen weer redelijk constant.Morgen is ie geliukkig NW dus een goed excuus om naar zee te gaan  Joepie YeSS Joepie .
Helemaal tevree trouwens met mijn Switch ,lowend 14knp op vlak water ,high- end 30knp in de vlagen op zee  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.